Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Автономен отоплител (печка) на Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    biankov написа:
    Питам защото аз си купих ъакава, но китайска едно към еднокопие на хидроник, за 700 долара.ИнаЧе вебасто 6 кв. Може да се намери за около 1000 долара с 2 години гаранция.П.С. Ремонта на горелката е не повеЧе от 100 лв.
    С части втора ръка може и да е 100лв ремонта. Влез в немския ибей и виж как вървят частите.
    Powered by Emzo

    Коментар


      #17
      evgeni85 написа:
      Ново 20. Някой вадил ли е помпата от резервоара на стило защото трябва да я пробия и вкарам шлаука за горивото за отоплителя? Как да стигна до помпата?
      Под задната седалка има черен капак, под него еДържи се на пластмасова гайкаОтвива се трудно и се чупи лесно
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #18
        evgeni85 написа:
        Ново 20. Някой вадил ли е помпата от резервоара на стило защото трябва да я пробия и вкарам шлаука за горивото за отоплителя? Как да стигна до помпата?
        Печката нали има горивна помпа?Дали няма да стане, да разклониш горивопровода след помпата на колата?Но може да се наложи монтаж и на горивен ел. клапан.

        Коментар


          #19
          не е добра идеятавсе пак налягането не е малкохората са го измислили как да стане най-безопасно
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Така е! Максималното налягане поето трябва да се упражнява на импулсната помпа е 0,2 бара. Взех 5 метра 3мм шлаух и утре ще сондирам в помпата на резервоара. Друг начин няма.. ако помпата беше по напред да ама... Днес си играх да калибрирам СО2 на печката... И на око става но ще взема един СО2 анализатор и ще следя данните за да го настроя както трябва на студен старт и пълно натоварване през инженерния режим. Купих допълнително 20мм маркуч за натифриза и нови скоби. Утре мисля да довърша окачвача на печката и да видим какво ще стане с монтажа.. В най лошия случай ще трябва да махна калника и бронята В най добрия което много ме съмнява е да мина само с подкалник. Ето и малко снимков мат’реал
            Прикачени файлове
            Powered by Emzo

            Коментар


              #21
              и още малко
              Прикачени файлове
              Powered by Emzo

              Коментар


                #22
                evgeni85 написа:
                biankov написа:
                Питам защото аз си купих ъакава, но китайска едно към еднокопие на хидроник, за 700 долара.ИнаЧе вебасто 6 кв. Може да се намери за около 1000 долара с 2 години гаранция.П.С. Ремонта на горелката е не повеЧе от 100 лв.
                С части втора ръка може и да е 100лв ремонта. Влез в немския ибей и виж как вървят частите.
                Знам как вървят Частите. През последните 2 години си изкарвам половината доходи с ремонт на такива пеЧки. Ремонтния комплект е 37 паунда в английския ибей. (или поне преди два месеца беше толкова.

                Коментар


                  #23
                  Свещ за вебасто термо топ е 65 паунда. Ремонтен комплект за тези пари които спомена съдържа 2 гарнитури комплекта винтове и свещ обаче която не е OEM. Оригиналната свещ има гаранция от производител 3000 часа работа. Дали афтърмаркет китовете имат гаранция?
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #24
                    И така... Днес си поиграх с монтажа....Изрязох планка от поцинкована ламарина 2мм с размери 140 на 220мм и още една 40 на 400 мм. Втората сгънах П образно и пробих отвори за захващане към печката.. След това пробих още 4 за захващане на тази шина към планката. След като напаснах 2те планки така че печката да не пречи на казанчето ги сглобих посредством 4 болта ,прекарах кабелите и предварително стегнай маркуча за топлата вода на печката че след монтаж няма място. Сложих печката на направената шина и я окачих за колата. Доста пипкаво е и ще се освободи много място ако се махне бронята но не ми се занимаваше. Също така предварително сложих горивопровода и прекарах шлаука. Сложих печката, сложих и казанчето обратно и стана добре. Тръбата за ауспуха на печката ми дойде малко къс но ще го оправя утре.. Този ден ми замина за това. Ето малко снимки. Няколко отговора ще са ми нужни:1. От къде да прекарам окабеляването за антената и таймера? Мислех си от там от където прекарах тока за усилвателя а именно една гумена тапа в долната част на лявата колонка.2 От къде да прекарам 2 та кабела които ще включват вентилатора в купето? Няма да стане от там от където мисля да прекарам другите 3 Да слагам ли филтърче за горивото преди помпичката? Шлаука който използвам е 3мм и ще правя дупка в помпата над резервоара да черпи от там без предналягане
                    Прикачени файлове
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #25
                      Печката е монтирана. Благодаря на "всички които помогнаха тук"
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        #26
                        evgeni85 написа:
                        Печката е монтирана. Благодаря на "всички които помогнаха тук"
                        Колега, честито ама сподели сега как е положението, на колко градуса я слагаш, колко харчи, колко време работи, с каква температура е антифризът като запалиш, има ли икономия в горивото в разхода?

                        Коментар


                          #27
                          Споделям..... Има си заложени.....до 72 градуса е на макс... между 72 и 76.5 е на облекчен режим (energy saving part load.) Стигне ли 76.5 минава в стенбай и щом падне на 72 минава пак във облекчен режим. Така цикъла се повтаря максимално според зависи как си го направя от контролера или телестарта. Аз съм го нагласил на 40 минути от телестарта и на 30 от контролера а заводски максимално цикъла трае 76 минути. На 30 градуса на антифриза ми се включва 2ра степен на парното вътре. Няма такъв кеф... всяка следваща моя кола ще е с печка днес например докато бях на лекции паля печката с дистанционното което има обратна връзка и ми показва дали печката е получила сигнала. Отвън валеше яко сняг и беше -3 излизам след 15 минути всички коли покрити в сняг а стилака чист и около него се събрали студенти и се чешат по главите какво шуми и кое стапя снега пред предно дясно колело хаха излизам отключвам стрелката на едно деление преди средата а в колата баня.
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            #28
                            Одвън минус 7. А така изглежда колата след 15 минути
                            Прикачени файлове
                            Powered by Emzo

                            Коментар


                              #29
                              Браво на теб приятелю ....Аз от април 2014 карам Стило. От юни 2014 имам печка. Която обаче се отказах да монтирам защото не и намерих място за монтаж. Сега съм на вълна да я продам или да не я продам ???
                              Или колкото може по-кратко, или колко може по-приятно.

                              Коментар


                                #30
                                Чети ми темата и я слагай.
                                Powered by Emzo

                                Коментар

                                Working...
                                X