biankov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Автономен отоплител (печка) на Стило JTD
Collapse
X
-
evgeni85 написа:Ново 20. Някой вадил ли е помпата от резервоара на стило защото трябва да я пробия и вкарам шлаука за горивото за отоплителя? Как да стигна до помпата?
Коментар
-
Така е! Максималното налягане поето трябва да се упражнява на импулсната помпа е 0,2 бара. Взех 5 метра 3мм шлаух и утре ще сондирам в помпата на резервоара. Друг начин няма.. ако помпата беше по напред да ама... Днес си играх да калибрирам СО2 на печката... И на око става но ще взема един СО2 анализатор и ще следя данните за да го настроя както трябва на студен старт и пълно натоварване през инженерния режим. Купих допълнително 20мм маркуч за натифриза и нови скоби. Утре мисля да довърша окачвача на печката и да видим какво ще стане с монтажа.. В най лошия случай ще трябва да махна калника и бронята В най добрия което много ме съмнява е да мина само с подкалник. Ето и малко снимков мат’реал
Коментар
-
evgeni85 написа:biankov написа:Питам защото аз си купих ъакава, но китайска едно към еднокопие на хидроник, за 700 долара.ИнаЧе вебасто 6 кв. Може да се намери за около 1000 долара с 2 години гаранция.П.С. Ремонта на горелката е не повеЧе от 100 лв.
Коментар
-
И така... Днес си поиграх с монтажа....Изрязох планка от поцинкована ламарина 2мм с размери 140 на 220мм и още една 40 на 400 мм. Втората сгънах П образно и пробих отвори за захващане към печката.. След това пробих още 4 за захващане на тази шина към планката. След като напаснах 2те планки така че печката да не пречи на казанчето ги сглобих посредством 4 болта ,прекарах кабелите и предварително стегнай маркуча за топлата вода на печката че след монтаж няма място. Сложих печката на направената шина и я окачих за колата. Доста пипкаво е и ще се освободи много място ако се махне бронята но не ми се занимаваше. Също така предварително сложих горивопровода и прекарах шлаука. Сложих печката, сложих и казанчето обратно и стана добре. Тръбата за ауспуха на печката ми дойде малко къс но ще го оправя утре.. Този ден ми замина за това. Ето малко снимки. Няколко отговора ще са ми нужни:1. От къде да прекарам окабеляването за антената и таймера? Мислех си от там от където прекарах тока за усилвателя а именно една гумена тапа в долната част на лявата колонка.2 От къде да прекарам 2 та кабела които ще включват вентилатора в купето? Няма да стане от там от където мисля да прекарам другите 3 Да слагам ли филтърче за горивото преди помпичката? Шлаука който използвам е 3мм и ще правя дупка в помпата над резервоара да черпи от там без предналягане
Коментар
-
Споделям..... Има си заложени.....до 72 градуса е на макс... между 72 и 76.5 е на облекчен режим (energy saving part load.) Стигне ли 76.5 минава в стенбай и щом падне на 72 минава пак във облекчен режим. Така цикъла се повтаря максимално според зависи как си го направя от контролера или телестарта. Аз съм го нагласил на 40 минути от телестарта и на 30 от контролера а заводски максимално цикъла трае 76 минути. На 30 градуса на антифриза ми се включва 2ра степен на парното вътре. Няма такъв кеф... всяка следваща моя кола ще е с печка днес например докато бях на лекции паля печката с дистанционното което има обратна връзка и ми показва дали печката е получила сигнала. Отвън валеше яко сняг и беше -3 излизам след 15 минути всички коли покрити в сняг а стилака чист и около него се събрали студенти и се чешат по главите какво шуми и кое стапя снега пред предно дясно колело хаха излизам отключвам стрелката на едно деление преди средата а в колата баня.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар