Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното на Punto MK2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с парното на Punto MK2

    Здравейте, имам следният проблем с парното. От 2ра степен нагоре започва да се чува силен шум. При степен "2" започва от "щурец" докато стигне на ярномелка на "4". Насочването на въздушната струя уж "работи". Без значение от степента, парното е слабо, въпреки че колата е загряла. Чуденката ми идва от факта че пластмасата, където има 2 места за чаши е изключително топла, да не кажа вряла, докато въздуха от изходите за въздух е слаб и не горещ. Съвети от къде може да е проблема? Колата загрява бързо и след това държи температури. Не виждам проблеми с охлаждането на двигателя и поддържането на стабилна температура на водата.

    #2
    Пластмасата е гореща, защото духа само към краката или основно там. За това и нямаш топло горе. За шума свали кората под жабката и слушай - там е вентилатора, виж от него ли идва или от другаде. Ако е от него го сваляш и ще видиш какво му е, дали не трие турбинката някъде.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с парното на Punto MK2

      Cenarius написа:
      Здравейте, имам следният проблем с парното. От 2ра степен нагоре започва да се чува силен шум. При степен "2" започва от "щурец" докато стигне на ярномелка на "4". Насочването на въздушната струя уж "работи". Без значение от степента, парното е слабо, въпреки че колата е загряла. Чуденката ми идва от факта че пластмасата, където има 2 места за чаши е изключително топла, да не кажа вряла, докато въздуха от изходите за въздух е слаб и не горещ. Съвети от къде може да е проблема? Колата загрява бързо и след това държи температури. Не виждам проблеми с охлаждането на двигателя и поддържането на стабилна температура на водата.
      Пластмасите се нагряват долу, защото там са двете алуминиеви тръби, за радиатора. А парно нямаш, защото сигурно е запушено - доста често срещан проблем при фиат! Преди 3 дни смених сам моето - оригиналното Валео на 13години вече и сериозно запушено! Сега имам чудесно парно! Мога да ти пратя линк от колега от форума, който много ми помогна - има снимков материал. Мога само да кажа, че самото разглобяване на волана, еърбега и таблото е лесно! И не съм свалял жабката и въздуховодите, нито съм махал напълно таблото! Най-трудното е да вкараш после алуминиевите тръби с нанизаните на тях нови о-пръстени към радиатора!!! На мен ми отне близо 2 часа мъки и то в срамна :D поза - на колене до колата! Абе пълна простотия е това инженерно решение! За изпочупените кокалчета на ръцете няма да говоря! Но все пак спестих едни 150 лв. дето щяха да ми ги вземат любезно в някой висоооко реномиран сервиз за смяната!Ето ти линка:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F2%EE%F0%F7%E5Поздрави!

      Коментар


        #4
        Малко развитие по моя проблем. Свалих вентилаторчето. Елементарно е. Нужна е кръстата отверка и много малко желание. Вентилатора се държи на 3 винта, които се развиват под жабката.Беше пълен с листа. Свалих предпазното капаче и напръсках със спрей по оста. Шума се намали значително и работата на парното се подобри. Филтъра беше в плачевно състояние. Направо го махнах. След малко ще ми докарат нов и ще го монтирам. Той се сваля още по лесно от вентилатора.Събота неделя, ако изкара колата ще сменям и накрайницоте на рейката.

        Коментар

        Working...
        X