Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пушек в купето при включено парно
Collapse
X
-
Re: Пушек в купето при включено парно
dim4ou_91 написа:Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.фащаш са и го сменяш ... Играчка е ама си заслужава. Пък и се щи харчи течност ... се ше долиаш зимата не може с вода , лятото ше слагаш вода. Накрая тапите против замързване ше почнат ти ръждясват от водата една по една и да се пукат ... В следствие както си караш ше останеш без охладителна течност щот ше изтече през някоа от тапите, си преегреш мотора (крива глава , стопена гарнитура , прецакани сегметни ) Всичко е навързано ...
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Пунто мк1 е колата. Не знам дали пуши само в началото защото запуши като стигнах пред нас... и повече не съм я карал. Съмнявам се да свърши работа спрея... пуши си доста и. Най вероятно ще си вадя таблото благодарен съм на всякаква информация как става това.Ако в небето видиш фара, значи момчето му е намерило кантара!!!
Коментар
-
dim4ou_91 написа:Пунто мк1 е колата. Не знам дали пуши само в началото защото запуши като стигнах пред нас... и повече не съм я карал. Съмнявам се да свърши работа спрея... пуши си доста и. Най вероятно ще си вадя таблото благодарен съм на всякаква информация как става това.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
dim4ou_91 написа:aа ограденото в оранжеро какво е? шпилките които се развиват от моторния отсег ли?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Когато си купих моето се наложи да сменя и 2-та радиатора, за парното го дадох в сервиз, другия е лесен. Като видях как го бяха разглобили, направо ми се разказа играта, горкото беше голо както майка го е родила. После като го опознах разбрах, че не съм сгрешил, че съм го дал на сервиз, голям чанч е. Но като поразгледах малко по подробно от към двигателния отсек ми се стори възможно побългаряване ч/з изрязване на отвор на ламарината и там вече има лесен достъп до него, после този отвор да му се сложи един капак с уплътнение и готово. Естествено не го направих, няма всеки ден да сменям радиатор. Така и си замина за следващия собственик.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Пушек в купето при включено парно
dim4ou_91 написа:Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.Успех
Коментар
-
Re: Пушек в купето при включено парно
mihr написа:dim4ou_91 написа:Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.Успех
Първо 100 лева са много да ги дам на някви кавали да ми чупят колата. Второ дори и да ги прежаля те ше са си правили техни изпълнения без много да им пука , важното е да ми земат парите. Другото е че тук (Хасковско) всеки са провъзгласява за майстор и поправя коли наред без значение от марката ... А всяка си има особености.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
NikMar написа:Когато си купих моето се наложи да сменя и 2-та радиатора, за парното го дадох в сервиз, другия е лесен. Като видях как го бяха разглобили, направо ми се разказа играта, горкото беше голо както майка го е родила. После като го опознах разбрах, че не съм сгрешил, че съм го дал на сервиз, голям чанч е. Но като поразгледах малко по подробно от към двигателния отсек ми се стори възможно побългаряване ч/з изрязване на отвор на ламарината и там вече има лесен достъп до него, после този отвор да му се сложи един капак с уплътнение и готово. Естествено не го направих, няма всеки ден да сменям радиатор. Така и си замина за следващия собственик.Най малко смукателните колектори , не че не могат да се свалят . При рено някой модели и при браво или брава мисля че радиатора се вади на стръни. Тръбичките се откачат и се изваждат най-напред и се помъква под педалите радиаторчето. На Браво брава мисля че е от към пасажера. А тва с рязането може да стане , ма първо веднъж трябва да си свалил таблото че да го резнеш. Пък ти свалил ли си го ... Няма през година да сменяш радиаторчета. Другото назад не се знае къде ще опре в двигателя и дали ще може да излезе. Межо другото не е болка за умиране . Целия кабеляк е на букси сяка си пасва на нейното място неможе да се объркат. Гадно е само зад жабката има 3 опашки къде държат снопа , трябва са резнат и после при сглобването пак да са сложат ...другото си е пей сърце.
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар