Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пушек в купето при включено парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пушек в купето при включено парно

    Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.
    Ако в небето видиш фара, значи момчето му е намерило кантара!!!

    #2
    парно

    А каква е колата това има голямо значение при Пунто МК1 се сваля таблото на Браво/а не се сваля Има такива спреове за климатик-парно няма ли да свърши работа за почистване на отворите -духалките Пуши ти само в началото нали
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Пушек в купето при включено парно

      dim4ou_91 написа:
      Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.
      след време и пръски ше почне да фърля през духалките фащаш са и го сменяш ... Играчка е ама си заслужава. Пък и се щи харчи течност ... се ше долиаш зимата не може с вода , лятото ше слагаш вода. Накрая тапите против замързване ше почнат ти ръждясват от водата една по една и да се пукат ... В следствие както си караш ше останеш без охладителна течност щот ше изтече през някоа от тапите, си преегреш мотора (крива глава , стопена гарнитура , прецакани сегметни ) Всичко е навързано ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Пунто мк1 е колата. Не знам дали пуши само в началото защото запуши като стигнах пред нас... и повече не съм я карал. Съмнявам се да свърши работа спрея... пуши си доста и. Най вероятно ще си вадя таблото благодарен съм на всякаква информация как става това.
        Ако в небето видиш фара, значи момчето му е намерило кантара!!!

        Коментар


          #5
          dim4ou_91 написа:
          Пунто мк1 е колата. Не знам дали пуши само в началото защото запуши като стигнах пред нас... и повече не съм я карал. Съмнявам се да свърши работа спрея... пуши си доста и. Най вероятно ще си вадя таблото благодарен съм на всякаква информация как става това.
          http://sedefcha.blogspot.com/2012/11/1995.html Може да не разкачаш вратичката на жабката и да не махаш скорстния лост , аз го смених без да ги пипам ... Бая нерви си е
          Прикачени файлове
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Ихааа какво ме чака :Х Утре е деня стискайте палци! Благодаря на отзовалите се !!
            Ако в небето видиш фара, значи момчето му е намерило кантара!!!

            Коментар


              #7
              aа ограденото в оранжеро какво е? шпилките които се развиват от моторния отсег ли?
              Ако в небето видиш фара, значи момчето му е намерило кантара!!!

              Коментар


                #8
                dim4ou_91 написа:
                aа ограденото в оранжеро какво е? шпилките които се развиват от моторния отсег ли?
                Долните 2 са в моторния отсек , гайки са (едната точно до маркучите на радиатора, другата има пластмасова шапчица върху нея и държи и това като плат дето е , под шапката е гайката ) горните 3 са в купето ... И да ги развиеш лесно не излиза вентилацията , понеже парното така е стопило доста от изолацията и вентилацията е впита иска внимателно дърпане , да се разлепи и излиза. Има 2 гадни болта то не са и болтове главата им е конус няма с кво да я зацепиш държат контактния ключ с клемореда. Бая зорно с чирашки клещи ги развих ... После правих прорез на главите им с ножовка да мога ги зацепя да ги навия обратно. Разкачи си акумулатора , разкачи си таблото с бушоните на 2 болта е и една бяла букса има и нея малко гадна е. Зад жабката минава един сноп с кабели фанат е с опашки , малко кофти са режат ама с повече гърчене става. има и на 2 места 2 видии дет държат снопове с кабели , при вратите за парното и над волана . Също таблото има и 4 болта долу които не са показани на снимките , от към шофиорската врата , от дясно и от ляво на парното и от към пасажерската врата.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  А дали има нещо за развиване под кората на чистачките ? В моторния отсек ясно, че има, а под чистачките ?
                  Ако в небето видиш фара, значи момчето му е намерило кантара!!!

                  Коментар


                    #10
                    dim4ou_91 написа:
                    А дали има нещо за развиване под кората на чистачките ? В моторния отсек ясно, че има, а под чистачките ?
                    НЯМА ... тея с от към купето горните 3 ... Гайки 10-тки
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Когато си купих моето се наложи да сменя и 2-та радиатора, за парното го дадох в сервиз, другия е лесен. Като видях как го бяха разглобили, направо ми се разказа играта, горкото беше голо както майка го е родила. После като го опознах разбрах, че не съм сгрешил, че съм го дал на сервиз, голям чанч е. Но като поразгледах малко по подробно от към двигателния отсек ми се стори възможно побългаряване ч/з изрязване на отвор на ламарината и там вече има лесен достъп до него, после този отвор да му се сложи един капак с уплътнение и готово. Естествено не го направих, няма всеки ден да сменям радиатор. Така и си замина за следващия собственик.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Re: Пушек в купето при включено парно

                        dim4ou_91 написа:
                        Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.
                        Колега, ориентирай се първо какъв е пушека - пара или пушек на изгоряло. Къде се вкарваш във филма на радиатор на парното без да си сигурен. Ако е радиаторче ще ти губи антифриз, ще се изпотяват и като бършеш ще се замазват стъклата и няма оправия, ще мирише в колата на баня. Аз на моята брава имах проблем с пушек, и беше на изгоряло, оказа се вентилатора на парното - работи нормално и по някое време когато той си поиска започва да пуши, но миришеше на изгорял електромотор и после пак си работи, сменихго и проблема се разреши. После при теб може да идва пушека от мотора и да го засмуква вътре. Така че определи какъв е пушека, от къде идва, мирише ли и т.н. На моята Брава съм сменял радиаторче на парното че течеше, но никога не съм имал пушек, замазваха се стъклата, потяха се, губеше антифриз, но никога пушек Успех

                        Коментар


                          #13
                          Re: Пушек в купето при включено парно

                          mihr написа:
                          dim4ou_91 написа:
                          Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.
                          Колега, ориентирай се първо какъв е пушека - пара или пушек на изгоряло. Къде се вкарваш във филма на радиатор на парното без да си сигурен. Ако е радиаторче ще ти губи антифриз, ще се изпотяват и като бършеш ще се замазват стъклата и няма оправия, ще мирише в колата на баня. Аз на моята брава имах проблем с пушек, и беше на изгоряло, оказа се вентилатора на парното - работи нормално и по някое време когато той си поиска започва да пуши, но миришеше на изгорял електромотор и после пак си работи, сменихго и проблема се разреши. После при теб може да идва пушека от мотора и да го засмуква вътре. Така че определи какъв е пушека, от къде идва, мирише ли и т.н. На моята Брава съм сменял радиаторче на парното че течеше, но никога не съм имал пушек, замазваха се стъклата, потяха се, губеше антифриз, но никога пушек Успех
                          Има пушек или по скоро пара ... докато загрее колата и студено се вижда. Няма да збърка ако смени радиатора . Така или иначе пътник. Заводски проблем на Мунтото ... Явно живеят по 10 години те радиатори макс 15 и са пукат... Не голямо чудо , след сумати време са навих и си го смених сам са кеф майка Първо 100 лева са много да ги дам на някви кавали да ми чупят колата. Второ дори и да ги прежаля те ше са си правили техни изпълнения без много да им пука , важното е да ми земат парите. Другото е че тук (Хасковско) всеки са провъзгласява за майстор и поправя коли наред без значение от марката ... А всяка си има особености.
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            NikMar написа:
                            Когато си купих моето се наложи да сменя и 2-та радиатора, за парното го дадох в сервиз, другия е лесен. Като видях как го бяха разглобили, направо ми се разказа играта, горкото беше голо както майка го е родила. После като го опознах разбрах, че не съм сгрешил, че съм го дал на сервиз, голям чанч е. Но като поразгледах малко по подробно от към двигателния отсек ми се стори възможно побългаряване ч/з изрязване на отвор на ламарината и там вече има лесен достъп до него, после този отвор да му се сложи един капак с уплътнение и готово. Естествено не го направих, няма всеки ден да сменям радиатор. Така и си замина за следващия собственик.
                            Има нещо вярно в думите ти ... Но е трябвало да го замисли конструктора. Да режеш на посоки не е добра идея другото е ,че няма да имаш място да режеш двигателя ще ти пречи Най малко смукателните колектори , не че не могат да се свалят . При рено някой модели и при браво или брава мисля че радиатора се вади на стръни. Тръбичките се откачат и се изваждат най-напред и се помъква под педалите радиаторчето. На Браво брава мисля че е от към пасажера. А тва с рязането може да стане , ма първо веднъж трябва да си свалил таблото че да го резнеш. Пък ти свалил ли си го ... Няма през година да сменяш радиаторчета. Другото назад не се знае къде ще опре в двигателя и дали ще може да излезе. Межо другото не е болка за умиране . Целия кабеляк е на букси сяка си пасва на нейното място неможе да се объркат. Гадно е само зад жабката има 3 опашки къде държат снопа , трябва са резнат и после при сглобването пак да са сложат ...другото си е пей сърце.
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар

                            Working...
                            X