Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пушек в купето при включено парно
Collapse
X
-
Re: Пушек в купето при включено парно
dim4ou_91 написа:Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Пунто мк1 е колата. Не знам дали пуши само в началото защото запуши като стигнах пред нас... и повече не съм я карал. Съмнявам се да свърши работа спрея... пуши си доста и. Най вероятно ще си вадя таблото благодарен съм на всякаква информация как става това.Ако в небето видиш фара, значи момчето му е намерило кантара!!!
Коментар
-
dim4ou_91 написа:Пунто мк1 е колата. Не знам дали пуши само в началото защото запуши като стигнах пред нас... и повече не съм я карал. Съмнявам се да свърши работа спрея... пуши си доста и. Най вероятно ще си вадя таблото благодарен съм на всякаква информация как става това.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
dim4ou_91 написа:aа ограденото в оранжеро какво е? шпилките които се развиват от моторния отсег ли?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Когато си купих моето се наложи да сменя и 2-та радиатора, за парното го дадох в сервиз, другия е лесен. Като видях как го бяха разглобили, направо ми се разказа играта, горкото беше голо както майка го е родила. После като го опознах разбрах, че не съм сгрешил, че съм го дал на сервиз, голям чанч е. Но като поразгледах малко по подробно от към двигателния отсек ми се стори възможно побългаряване ч/з изрязване на отвор на ламарината и там вече има лесен достъп до него, после този отвор да му се сложи един капак с уплътнение и готово. Естествено не го направих, няма всеки ден да сменям радиатор. Така и си замина за следващия собственик.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Пушек в купето при включено парно
dim4ou_91 написа:Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.
Коментар
-
Re: Пушек в купето при включено парно
mihr написа:dim4ou_91 написа:Здравейте колеги. Днес като се прибирах от работа забелязах че в излиза пушек от духалките на парното при включено парно. Предполагам че радиаторчето на парното се е спукало и е за смяна. Моля за помощ и съвети как се сменя радиаторчето сваля ли се цялото табло или може само жабката да се свали? вече четох темата за браво и брава дали е същото? Моля за помощ и благодаря предварително.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
NikMar написа:Когато си купих моето се наложи да сменя и 2-та радиатора, за парното го дадох в сервиз, другия е лесен. Като видях как го бяха разглобили, направо ми се разказа играта, горкото беше голо както майка го е родила. После като го опознах разбрах, че не съм сгрешил, че съм го дал на сервиз, голям чанч е. Но като поразгледах малко по подробно от към двигателния отсек ми се стори възможно побългаряване ч/з изрязване на отвор на ламарината и там вече има лесен достъп до него, после този отвор да му се сложи един капак с уплътнение и готово. Естествено не го направих, няма всеки ден да сменям радиатор. Така и си замина за следващия собственик.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар