Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парно / прегряване и изхвърляне на вода/антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с парно / прегряване и изхвърляне на вода/антифриз

    Здравейте. Имам Фиат Браво 1.6 16V наскоро почна да ми прави странен проблем с парното и прегряването на колата. Точно като паркирах колата пред нас изведнъж изкочи яко бял дим/пара и водата от парното изтече в краката на водача и пътника - Оказа се че радиатора на парното беше спукан и трябваше да го сменя. Отворих таблото и смених малкото говедо (радиаторчето). Затворих таблото сложих колата под наклон с предницата нагоре и почнах да наливам вода и антифриз , отвих си пробките да обезвъздуша колата и всичко си беше наред. Карах така точно един ден , и изведнъж колата взе да прегрява отново. отварям капака да проверя и гледам тече вода от маркучето на радиатора (това където е с пробката) което влиза в купето , та тече яко. Също така реших да отворя и капачката на казанчето да видя какво става.. отворих го и всичката вода/антифриз изтече с яко пара. Ще може ли да ми кажете какъв ми е проблема и да видя как да го премахна . Възможно ли е да не съм обезвъздушил както трябва ? и да има въздушна възглавница в радиатора на парното ?. Благодаря предварително на тези които се отзовават

    #2
    След като наля антифриза и покара малко колата провери ли нивото за да долееш?
    Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

    ZFA16000002608488

    ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

    Коментар


      #3
      Да проверих беше си добре нивото. странното беше обаче че не се налочи да сложа повече от 3 литра . 1.5л антифриз 1.5л вода.аз след като смених радиаторчето извадих другия маркуч който е до този с пробката където влиза в двигателя(така мисля) и от там изтече около 1л вода/антифриз. но доколкото знам в двигателя винаги ще остава вода/антифриз неможе да се източи всичката.Мога ли да сложа повече антифриз отколкото вода? или винаги трябва да е 1 към 1 ?. Едва ли проблема ще е от термостата понеже вътре в колата като направих всичко това си беше топло парното си работеше . немисля че е и от гарнитурата защото от ауспуха излиза бял дим който за студеното време е нормално. другия проблем който мисля може ли да е от електрониката ?. неискам да се отказвам от колата понеже преди 4 дена се сложиха нови ремъци вилки и труги такива важни работи по двигателя. т.е мина си почти основен ремонт на двигателя.

      Коментар


        #4
        Да не се окаже че е духнала гарнитурата и от налягането започват да ти гърмят едно по едно нещата- първо радиаторчето,после по снадките и маркучите. Провери като оправиш теча и обезвъздушиш дали са твърди маркучите като работи колата, ако да отиваш на сваляне на глава.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          #5
          хм това като че ли е по възможно. може и някой дупка на маркучи да има несъм ги проверил тези работи още. утре сутринта ще ги видя.Информативно да попитам скъпо ли е смяна на гарнитурата? имам тук един майстор познат взема ефтино за ремонти. За да се смени гарнитурата трябва да се свали главата? следователно тогава целия двигател трябва да се извади.. несъм много сигурен преди 2 месеца почнах да се занимавам по заинтересувано с частите на колите имам книжда от една година (нов шофьор). Досега съм дал 350 лева за ремонти. надявам се да не отиде към 500 понеже ремонтите ще излязат по скъпи от колата.

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с парно / прегряване и изхвърляне на вода/антифр

            iridal написа:
            Здравейте. Имам Фиат Браво 1.6 16V наскоро почна да ми прави странен проблем с парното и прегряването на колата. Точно като паркирах колата пред нас изведнъж изкочи яко бял дим/пара и водата от парното изтече в краката на водача и пътника - Оказа се че радиатора на парното беше спукан и трябваше да го сменя. Отворих таблото и смених малкото говедо (радиаторчето). Затворих таблото сложих колата под наклон с предницата нагоре и почнах да наливам вода и антифриз , отвих си пробките да обезвъздуша колата и всичко си беше наред. Карах така точно един ден , и изведнъж колата взе да прегрява отново. отварям капака да проверя и гледам тече вода от маркучето на радиатора (това където е с пробката) което влиза в купето , та тече яко. Също така реших да отворя и капачката на казанчето да видя какво става.. отворих го и всичката вода/антифриз изтече с яко пара. Ще може ли да ми кажете какъв ми е проблема и да видя как да го премахна . Възможно ли е да не съм обезвъздушил както трябва ? и да има въздушна възглавница в радиатора на парното ?. Благодаря предварително на тези които се отзовават
            Така ми се държеше колата когато ми се прецака водната помпа, това лесно се проверява ако погледнеш в прозрачното казанче дали циркулира водата, в маркучето дето минава през дросела и се влива в горе в прозрачното казанче. Ако не циркулира - водна помпа.
            brava 16elx

            Коментар


              #7
              Мда и нам ми мирише на водна помпа, още повече че скоро е правена интервенция по ремъците на колата. Ама като нищо вече да е изметнала главата.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Бях зает напоследак и оставих колата в гаража. Днеска имах свободно време да доогледам какво може да ми създава проблеми. Видях че перката отпред не се върти изобщо.. чаках около 10 минути да загрее колата и непомръдва.

                Коментар


                  #9
                  iridal написа:
                  Бях зает напоследак и оставих колата в гаража. Днеска имах свободно време да доогледам какво може да ми създава проблеми. Видях че перката отпред не се върти изобщо.. чаках около 10 минути да загрее колата и непомръдва.
                  Ми смени си датчика в радиатора щом се съмняваш в това. По време на движение на колата не и трябва перка охлажда се от струята на въздуха , само при работа на място.
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    На 1,6 просто гледай от тънкото маркуче към разширителния съд тече ли,ако да помпата е добре и провери датчиците,чак след това гарнитура.Тоя мотор е изключително устойчив на ниско ниво и обезвъздушаване
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      А за да ти е още по лесно да установиш дали е гарнитура,отиди в някой по хубав сервиз да направят тест за изгорели газове в антифриза.П.п Напълно е възможно и тънкият маркуч от дросела да се е позапушил ял съм я тая баница.
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        iridal написа:
                        Бях зает напоследак и оставих колата в гаража. Днеска имах свободно време да доогледам какво може да ми създава проблеми. Видях че перката отпред не се върти изобщо.. чаках около 10 минути да загрее колата и непомръдва.
                        Колега поне прочети какво пишат колегите кви гарнитури кви глави в кви филми се вкарваш смени си водната помпа да ти се оправи проблема. Как искаш да ти загрее водния радиатор като не се върти водата!
                        brava 16elx

                        Коментар

                        Working...
                        X