Здравейте. Имам Фиат Браво 1.6 16V наскоро почна да ми прави странен проблем с парното и прегряването на колата. Точно като паркирах колата пред нас изведнъж изкочи яко бял дим/пара и водата от парното изтече в краката на водача и пътника - Оказа се че радиатора на парното беше спукан и трябваше да го сменя. Отворих таблото и смених малкото говедо (радиаторчето). Затворих таблото сложих колата под наклон с предницата нагоре и почнах да наливам вода и антифриз , отвих си пробките да обезвъздуша колата и всичко си беше наред. Карах така точно един ден , и изведнъж колата взе да прегрява отново. отварям капака да проверя и гледам тече вода от маркучето на радиатора (това където е с пробката) което влиза в купето , та тече яко. Също така реших да отворя и капачката на казанчето да видя какво става.. отворих го и всичката вода/антифриз изтече с яко пара. Ще може ли да ми кажете какъв ми е проблема и да видя как да го премахна . Възможно ли е да не съм обезвъздушил както трябва ? и да има въздушна възглавница в радиатора на парното ?. Благодаря предварително на тези които се отзовават
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парно / прегряване и изхвърляне на вода/антифриз
Collapse
X
-
Да проверих беше си добре нивото. странното беше обаче че не се налочи да сложа повече от 3 литра . 1.5л антифриз 1.5л вода.аз след като смених радиаторчето извадих другия маркуч който е до този с пробката където влиза в двигателя(така мисля) и от там изтече около 1л вода/антифриз. но доколкото знам в двигателя винаги ще остава вода/антифриз неможе да се източи всичката.Мога ли да сложа повече антифриз отколкото вода? или винаги трябва да е 1 към 1 ?. Едва ли проблема ще е от термостата понеже вътре в колата като направих всичко това си беше топло парното си работеше . немисля че е и от гарнитурата защото от ауспуха излиза бял дим който за студеното време е нормално. другия проблем който мисля може ли да е от електрониката ?. неискам да се отказвам от колата понеже преди 4 дена се сложиха нови ремъци вилки и труги такива важни работи по двигателя. т.е мина си почти основен ремонт на двигателя.
Коментар
-
Да не се окаже че е духнала гарнитурата и от налягането започват да ти гърмят едно по едно нещата- първо радиаторчето,после по снадките и маркучите. Провери като оправиш теча и обезвъздушиш дали са твърди маркучите като работи колата, ако да отиваш на сваляне на глава.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
хм това като че ли е по възможно. може и някой дупка на маркучи да има несъм ги проверил тези работи още. утре сутринта ще ги видя.Информативно да попитам скъпо ли е смяна на гарнитурата? имам тук един майстор познат взема ефтино за ремонти. За да се смени гарнитурата трябва да се свали главата? следователно тогава целия двигател трябва да се извади.. несъм много сигурен преди 2 месеца почнах да се занимавам по заинтересувано с частите на колите имам книжда от една година (нов шофьор). Досега съм дал 350 лева за ремонти. надявам се да не отиде към 500 понеже ремонтите ще излязат по скъпи от колата.
Коментар
-
Re: Проблем с парно / прегряване и изхвърляне на вода/антифр
iridal написа:Здравейте. Имам Фиат Браво 1.6 16V наскоро почна да ми прави странен проблем с парното и прегряването на колата. Точно като паркирах колата пред нас изведнъж изкочи яко бял дим/пара и водата от парното изтече в краката на водача и пътника - Оказа се че радиатора на парното беше спукан и трябваше да го сменя. Отворих таблото и смених малкото говедо (радиаторчето). Затворих таблото сложих колата под наклон с предницата нагоре и почнах да наливам вода и антифриз , отвих си пробките да обезвъздуша колата и всичко си беше наред. Карах така точно един ден , и изведнъж колата взе да прегрява отново. отварям капака да проверя и гледам тече вода от маркучето на радиатора (това където е с пробката) което влиза в купето , та тече яко. Също така реших да отворя и капачката на казанчето да видя какво става.. отворих го и всичката вода/антифриз изтече с яко пара. Ще може ли да ми кажете какъв ми е проблема и да видя как да го премахна . Възможно ли е да не съм обезвъздушил както трябва ? и да има въздушна възглавница в радиатора на парното ?. Благодаря предварително на тези които се отзоваватbrava 16elx
Коментар
-
iridal написа:Бях зает напоследак и оставих колата в гаража. Днеска имах свободно време да доогледам какво може да ми създава проблеми. Видях че перката отпред не се върти изобщо.. чаках около 10 минути да загрее колата и непомръдва.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
А за да ти е още по лесно да установиш дали е гарнитура,отиди в някой по хубав сервиз да направят тест за изгорели газове в антифриза.П.п Напълно е възможно и тънкият маркуч от дросела да се е позапушил ял съм я тая баница.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
iridal написа:Бях зает напоследак и оставих колата в гаража. Днеска имах свободно време да доогледам какво може да ми създава проблеми. Видях че перката отпред не се върти изобщо.. чаках около 10 минути да загрее колата и непомръдва.brava 16elx
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар