Здравейте колеги,дали знаете според позициите на стрелката от снимката по-долу, коя колко градуса е приблизително (1-6)?Най-вероятно ще поставяме ГИ, което до колкото знам превключва към газ на определена T. Поради тази причиа, знаейки "къде какви са градусите" на таблото, може горе долу да се ориентирам кога ще превключва на газ, спрямо движението ни с колата. При обикновено АГУ този момент с изчакването го няма, но пък всички хвалят ГИ-то като по-добрият вариант за инжекционен автомобил (абстрахирайки се от цената, ако е възможно естествено ).P.S. На моменти лятото, перката на охладителната система се включва на позиция 5 или 6, дали е редно? Вече 3-та година сме така.Благодаря на всички отзовали се.P.S. Признавам, че не отделих много време на търсачката за отговор на основният въпрос в темата, поради което моля да ме извините ако някъде из сайта има такъв вече.Спорна седмица на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Табло температура (къде колко градуса е?), Punto MK1 1.2 MPI
Collapse
X
-
Перката трябва да се включи на позиция 4 и по скоро малко след нея но преди 5. На позиция 5 и 6 се включва втора степен, търси причината за това поведение на колата в:- реостат на перката - най вероятно изгоряло термосъпротивление и включва направо втора степен- мръсен радиатор - монтиран неподходящ радиатор- проблем с термостата - заседнал и не можещ да отвори напълно. предполагам първото.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги различно е ... зависи от датчика преди карах с датчик от лада и се включваше на 3 , добре ама датчика са прецака и та стрелка скочи в тавана :Д и тръгнах да си търся нов датчик за пунто , ама неска няма утре няма трябвало да поръчват ... И се сетих че имам друга глава от пунто с датчик на нея и датчука от нея включва на малко преди 5 сега ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар