Здравейте.Имам следния прблем.Днес ходих да ми сменят антифриза и всичко беше ОК докато се прибрах.След като реших пак да карам ,по едно време колата не реагира на подаването на газ и после угасна.Неможах да я запаля нито на бензин нито на газ.След известно време проработи и успях да се прибера.Забелязах че стрелката на датчика за температурата е почти до червената зона и отворих да видя дали перката върти и съответно не си въртеше и колата загряваше за минута почти на макс ,че чак антифриза се чу като завря.Погледнах около казанчето за интифриз и видях че има бая залято и инатифриза е паднал под минимума.Дайте някаква идея че немога да се добера до сервиза с това прегряване.Грешен раздел-> Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат брава 95г. Колата прегрява след смяна на атифриза.
Collapse
X
-
Имаш 2 пробки за обезвъздушаване- едната в горния ъгъл на радиатора , другата е на единия от маркучите за парното преди да влязат в купето. Отвиваш ги докато не изтече плътна течност без балончета, доливаш антифриз или вода до делението максимум на казанчето и палиш да работи. Стискаш палци да не си я прегрял първия път и ако всичко е наред ще пусне перката малко след средата. Пробвай като достигне 1-2 деления от скалата дали имаш парно, може да пробваш да подаваш газ докато загрява но я следи през цялото време.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
-
BG_Hecht написа:А ако прегрее какво може да стане?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
BG_Hecht написа:Оказа се обаче ,че губи антифриз след оглед от моя страна и на брачеда уставнохме ,че радиатора е пукнат и от там тече малко.Става ли радиатор от браво за брава?Нов най евтиния е 116лв. и мисля да е някакъв 2ра ръка.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега аз имах големи ядове с това загряване...радиатора беше спукан и така доста време се караше,но нямах ядове само доливах по малко вода или антифриз...но в един момент почна да ми прави проблеми да загрява и си викам ще мина по на тънката част и реших да сложа от онези прахчета които запушват малки пукнатини(голяма грешка не се занимавай)...и накрая го смених с нов 200+лв. и си викам реших си проблема да а ма не...колата пак загряваше случвало ми се да я загрявам няколко пъти...имах проблеми с радиатора на парното понеже стъклата ми се омазняваха и ми беше ясно че и той е за смяна,смених и него...пак загрява...един майстор я гледа,втори я гледа никой не казва от какво може да е...уж всичко е ОК...стигнах до термостата,смених и него,пък на тези фиати как може термостатите да са толкова "ефтини"100лв.Спокоен вече с нов термостат,сменени радиатори...пак загрява...викам на момчетата от сервиза махайте главата сменяме гарнитура...махат момчета главата и какво да видиш,главата около цилиндрите с малки дупчици...на кратко не става нищо от нея...попаднах на глава на ланчия която пасва на фиата,направо ми идеши на вторични да го закарам тоя фиат,смених главата,гарнитурата,термостата и радиаторите и стана вече 6 месеца всичко е ОК.А щях да забравя,един от майсторите ми каза че тея дупки където ми се образува ли на главата са от некачествен антифриз или от вода,а аз си мислих че е от това което съм я загрявал...и за десерт червен антифриз и налях 17лв.1,5л...ФИАТ БРАВО 1.8
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар