Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава 95г. Колата прегрява след смяна на атифриза.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат брава 95г. Колата прегрява след смяна на атифриза.

    Здравейте.Имам следния прблем.Днес ходих да ми сменят антифриза и всичко беше ОК докато се прибрах.След като реших пак да карам ,по едно време колата не реагира на подаването на газ и после угасна.Неможах да я запаля нито на бензин нито на газ.След известно време проработи и успях да се прибера.Забелязах че стрелката на датчика за температурата е почти до червената зона и отворих да видя дали перката върти и съответно не си въртеше и колата загряваше за минута почти на макс ,че чак антифриза се чу като завря.Погледнах около казанчето за интифриз и видях че има бая залято и инатифриза е паднал под минимума.Дайте някаква идея че немога да се добера до сервиза с това прегряване.Грешен раздел-> Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Имаш 2 пробки за обезвъздушаване- едната в горния ъгъл на радиатора , другата е на единия от маркучите за парното преди да влязат в купето. Отвиваш ги докато не изтече плътна течност без балончета, доливаш антифриз или вода до делението максимум на казанчето и палиш да работи. Стискаш палци да не си я прегрял първия път и ако всичко е наред ще пусне перката малко след средата. Пробвай като достигне 1-2 деления от скалата дали имаш парно, може да пробваш да подаваш газ докато загрява но я следи през цялото време.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Брачеда днеска дойде доля антифриз обезвъздуши от пробката и парното тръгна и колата не грее вече каза че е ок и може да се кара.Каза че не е обезвъздушенакато хората.Цялата интервенциа излезе 2л антифриз концентрат и малко вода.Дано всичко е ОК.

      Коментар


        #4
        BG_Hecht написа:
        А ако прегрее какво може да стане?
        Може да кривне главата и да духне гарнитура, и след това вода в маслото , масло във водата или вода в някой/и цилиндър/и което води до отваряне на мотора, ако веднага си я угасил след като ти е светнала лампата за прегряване може и да ти се размине.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Не съм забелязъл да свети нещо.Но съм нов шофюор и може да е светнала и да не съм видял.Нещеше да пали извевстно време после запали и си прибрах.

          Коментар


            #6
            BG_Hecht написа:
            Не съм забелязъл да свети нещо.
            Тогава как разбра че е прегряла ? Балбукане , надуване на маркучите ,избил клапан на капачката на казанчето и т.н....
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #7
              Aми зaвря aнтифризa.

              Коментар


                #8
                Оказа се обаче ,че губи антифриз след оглед от моя страна и на брачеда уставнохме ,че радиатора е пукнат и от там тече малко.Става ли радиатор от браво за брава?Нов най евтиния е 116лв. и мисля да е някакъв 2ра ръка.

                Коментар


                  #9
                  BG_Hecht написа:
                  Оказа се обаче ,че губи антифриз след оглед от моя страна и на брачеда уставнохме ,че радиатора е пукнат и от там тече малко.Става ли радиатор от браво за брава?Нов най евтиния е 116лв. и мисля да е някакъв 2ра ръка.
                  Става само гледай да е от същия мотор, че да не се чудиш как да опъваш водни съединения
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Колега аз имах големи ядове с това загряване...радиатора беше спукан и така доста време се караше,но нямах ядове само доливах по малко вода или антифриз...но в един момент почна да ми прави проблеми да загрява и си викам ще мина по на тънката част и реших да сложа от онези прахчета които запушват малки пукнатини(голяма грешка не се занимавай)...и накрая го смених с нов 200+лв. и си викам реших си проблема да а ма не...колата пак загряваше случвало ми се да я загрявам няколко пъти...имах проблеми с радиатора на парното понеже стъклата ми се омазняваха и ми беше ясно че и той е за смяна,смених и него...пак загрява...един майстор я гледа,втори я гледа никой не казва от какво може да е...уж всичко е ОК...стигнах до термостата,смених и него,пък на тези фиати как може термостатите да са толкова "ефтини"100лв.Спокоен вече с нов термостат,сменени радиатори...пак загрява...викам на момчетата от сервиза махайте главата сменяме гарнитура...махат момчета главата и какво да видиш,главата около цилиндрите с малки дупчици...на кратко не става нищо от нея...попаднах на глава на ланчия която пасва на фиата,направо ми идеши на вторични да го закарам тоя фиат,смених главата,гарнитурата,термостата и радиаторите и стана вече 6 месеца всичко е ОК.А щях да забравя,един от майсторите ми каза че тея дупки където ми се образува ли на главата са от некачествен антифриз или от вода,а аз си мислих че е от това което съм я загрявал...и за десерт червен антифриз и налях 17лв.1,5л...ФИАТ БРАВО 1.8

                    Коментар

                    Working...
                    X