Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не духа топло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не духа топло

    Здравейте. Забелязах, че вече парното не ми духа топло както преди.. Преди за 1 - 2 мин. в колата не се дишаше от жега, а сега едвам едвам затопля.. Духа адски слабо топло, а преди духаше адски силно.. Става въпрос за Fiat Punto 2001г. На какво може да се дължи това?

    #2
    въздух в системата. Може да иска доливане и после обезвъздушаване.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      Re: Не духа топло

      slider6 написа:
      Здравейте. Забелязах, че вече парното не ми духа топло както преди.. Преди за 1 - 2 мин. в колата не се дишаше от жега, а сега едвам едвам затопля.. Духа адски слабо топло, а преди духаше адски силно.. Става въпрос за Fiat Punto 2001г. На какво може да се дължи това?
      Я обясниДуха силно но въздуха е хладен или Духа слабо но въздуха е горещ?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Духа слабо и хладно а преди духаше силно и много топло..

        Коментар


          #5
          А пипа ли ирадиатора на парното, изобщо топъл ли е и до къде е топъл?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Всичко си е топло и маркучи и радиаторче трябва му минимум 30мин. да работи колата за да почне да духа малко топло...

            Коментар


              #7
              Ако не си сменял антифриза и да е останал въздух в системата, значи се е запушило радиаторчето или се е прецакал термостата.Остави я да поработи 3-5 мин на място и пипни големия охлаждащ радиатор.Ако е топъл, значи е заминал термостата. Ако е студен, проблема е в радиаторчето/въздуха в радиаторчето.Ако се окаже термостата, мога да ти пратя такъв фор фри, но и новите са сравнително евтини.Моли се да е термостата, а не запушено радиаторче
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                До колкото знам е огромна разправия с това малко радиаторче... Трябва бая да се човарка за да се стигне до него... ;д

                Коментар


                  #9
                  Абе баш се е запушил радиатора, много често става като се налее концентирара антифриз който измива боклуците и ги инабива в тънките тръби на радиатора.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Не знам, ако се налее сприрт в радиаторчето или някакъв друг разредител през маркучите в двигателния отсег и да се остави за няколко часа дали ще има ефект :/Иначе за смяна трябва да се сваля таблото, което е малко страшничко, но не е невъзможно.
                    Прикачени файлове
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте колеги!. Първо да се извиня на колегата пуснал темата, че ще му я цапам, но да не отварям новаПроблема е следния: Тази сутрин включвам вентилатора за отопление на 1-ва степен, но ми направи впечатление, че не започна да се затопля както обикновено...Вентилатора си се чува че работи, но реално почти не духа от отворите за въздуха. Включих на 2-ра, 3-та, 4-та степен- шума от вентилатора се усилва, но реално от отворите за въздух няма поток. Къде да гледам за проблем?. Развъртях врътката за положението на клапата, но ефект няма, не духа ни в краката, ни към стъклото, ни смесено, нищо. Усещам леко съпротивление докато въртя клапата, но не знам дали вътре реално клапата се мести...Ако е запецнала в някакво положение, няма ли да духа все отнякъде?, тоя въздух след вентилатора трябва да иде някъде все пак...Става дума за браво, ’96

                      Коментар


                        #12
                        Такааам най - накрая разбрах от какво е и го оправих... За съжаление беше радиаторче и цял ден си играх да свалям и закачвам таблото... Сега вътре е Африка и може да се возят момичета ;д

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Колега curko виж като махнеш жабката и вентилаторчето какво има вътре може клапата на де работи или да има боклуци от горе или виж средната конзола
                          Прикачени файлове
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар

                          Working...
                          X