На Либрата си бях монтирал такова и имаше голяма положителна разлика.Взех тяло от френски автомобил от моргата за 20лв заедно със свещите/работещи/,две релета,датчик за температура,който закрепих на самото тяло,ЦК ключе изведено в купето и управляващо оперативната верига,подходящи кабели и букси.Захранването на оперативната верига се взима от подгрева на горивния филтър,защото там има напрежение само при запален двигател.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно загрява или е нормално.
Collapse
X
-
Мисля че имаш неправилно вързан маркуч на термостата. Аз скоро сменях термостата, че държеше затворен и загряваше колата и тази есен имам парно още преди да отлепи стрелката...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
S_BANKOV написа:M5kov написа:vgeorgiev написа:А има ли следи от ремонти там ? Тоест личи ли си да е преправяно ?Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Информирам ви, че на Браво/Брава свещите се управляват от отделен компютър и не са свързани с главния компютър на колата. Връзката между двата е само по едно кабелче, по което идва информация за оборотите на двигателя. Иначе тоя компютър за свещите следи напрежението в автомобила, оборотите на двигателя, температурата на течността, която минава покрай свещите и според това управлява две релета, едно от които захранва една свещ, а другото - две. В зависимост от напрежението - тея релета изключват, защото 50 ампера ток не е малко и на празен ход не могат да се достигнат от алтернатора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар