Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Радиатор на парното?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Радиатор на парното?

    От доста време го имам проблем, но мисля сега преди зимата да го оправя. Накратко джамовете се запотяват от антифриз. Няма триене с нито една фибро кърпа. Ясно е, че е антифриз. Явно радиаторчето е спукано нещо. Та въпроса ми е. Колко струва един такъв радиатор (в интернета видях някакви от 30 до 80 лева нови) средно и къде се намира точно? Някъде зад жабката ли е? Цялата жабка ли трябва да демонтирам, за да го стигна или бая работи още се демонтират. за да стигна до него и да го сменя?
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Използвай търсачката, има подробно описание със снимки.Сваляш жабката, в ляво сваляш един пластмасов капак и ще го видиш.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Аз преди 3г. съм сложил от 30лв.нямам никакви оплаквания, при смяната ползвах тема от форума със снимки.

      Коментар


        #4
        22 лв китайско, сменях пролетта. Исках да купя по-скъпо ама от магазина ми убиха мерака че само такива имало, защото само те се търсели. Купи си оригиналните пръстенчета само, че трудно се цели размера иначе и може да протече оттам. Аз за 2 пръстенчета дадох 5лв, но поне паснаха от ряз. За смяната ми се видя голям зор да си чупя кръста по праговете да се завирам и я закарах на майстор - 20лв ми взе, ама ме гледаше на кръв като отидох да си я взема.... :D
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #5
          Хахах, това с майстора ми хареса. И на мен ми се е случвало. Та, викате, че не е кой знае колко голямо разглабянето, така ли? Аз и преди съм разглабял жабката, заради едни бушони, ама така и не видях тоя радиатор някъде там... Възможно ли е от друго място да хвърля така антифриз по стъклата, нещо, или радиатора си е отишал... ?Може ли само темата да ми дадете, че съм калпав нещо и не я пиша като хората май да я търся.
          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

          Коментар


            #6
            Влез в раздела "Често задавани въпроси...", погледни съдържанието на секцията и ще намериш.

            Коментар


              #7
              И аз поръчах такъв за 30 лева. Те ми казаха, че тия ги взимат, и че са си добри. Само тия пръстени не можах да разбера какви трябват. Старите няма ли да мога да ползвам, че ми викат, ако се стигне до тях, ше измислиме нещо. ;0
              Fiat Bravo 1.8 16V 96'

              Коментар


                #8
                Старите ги хвърляш.16х2.5 мм е размера.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Демек какво ми требва още. Рядиаторчето, тия два пръстена 16х2.5м. и какво друго. Някакви оплътнения нещо друго трябва ли. Тия пръстени как да ги обясня в магазина.
                  Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                  Коментар


                    #10
                    О-пръстен...

                    Колега Янков,я преди всичко кажи какво стана с ония електрическите проблеми.С алтернатора и АБ-то.Трябваше тогава да прежалиш 50-60 лв за втора ръка някъв по-читав :DСега по въпроса с радиатора.Сменя се за отрицателно време ,до час ако знаеш какво правиш.Ако не си намерил оная тема ,за която Огито ти казва я намери и разгледай.По нея се справих сам много добре.Пръстените са -гумени О-пръстени за такъв размер, по възможност силиконови едни зелени или къвто цвят имат.Аз го ядох с тях,че имат в наще магаини само от ония червените кутии ,дето са пълни китайски ментета и се наложи да махана месинговите вложки и да сложа по два пръстена на тръба-оригиналния+някъв дет не е точен,но важното е че не е прокапало вече четири години. Хубаво ще е да поизточиш антифриза или ако ни те се занимава, поне един лиген в краката на пасажера и няква изряана пластмасова бутилка да насочва водата от тръбите към него.Или импровизирай както намериш за добре ,да не си наводниш всичко вътре в купето. Там отдолу има една гадмна пластмаса дет отвежда водата,която капе над централата на Еърбега и скрива тръбите.Може да не се сваля,а само мъжката да се зачекне надолу,но ако решиш да я сваляш я държи една гайка ли беше, болт ли ,отдолу м/у улеите за двете тръби набутана назада там .С ръка опипай да не се чудиш защо запира...И да жабката се сваля на шест или осем болта бяха шестограни.И да, последно-два са пръсрените,но си вземи поне 10 със сходни размери пръстена ,ако не намериш точния модел или направо с новто радиаторче в магазина ,че само безхаберници се навъдиха навсякъде.Аз отидох с радиатора и пак не го уцелиха,та камо ли само по размер да го мерят с някъв китайски шублер.Успех!ПП: Тема"Едно"със снимки и подробно описание.Тема "две" по тема едно с допълнения и коментари!Успех!
                    Прикачени файлове
                    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                    Коментар


                      #11
                      До проблема с алтернатора и т.н., проблема си остава. Честно казано мерих на 3 пъти и не презареждаше, белким се е наместило к’вот не е било добре, но ме съмнява. Бе, боята ше го оправи. Днес ми дойде радиатора, за 30 лева, някакъв полски бил - пустиянк, та преди това взех такива пръстени 16х2.5... Нямам представа къде се слагат засега, но на самият радиатор двете дупки, тия пръстени не влизат там. По-големи са. Ако са за там, за жалост се преебах с някви стотинки за тях. А и трябва ли да обезвъдушавам нещо после?
                      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                      Коментар


                        #12
                        Операцията я направих за 3-4 часа, като нито 0 пръстените ми бяха уред, нито гайките, които бяха на радиаторчето, за да стегна планката - превъртаха при сила, та резултата е леко капване през 1 час, но му набутах червен термоустоичив силикон около планката дето капеше, та да побългарим нещата.
                        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                        Коментар

                        Working...
                        X