От доста време го имам проблем, но мисля сега преди зимата да го оправя. Накратко джамовете се запотяват от антифриз. Няма триене с нито една фибро кърпа. Ясно е, че е антифриз. Явно радиаторчето е спукано нещо. Та въпроса ми е. Колко струва един такъв радиатор (в интернета видях някакви от 30 до 80 лева нови) средно и къде се намира точно? Някъде зад жабката ли е? Цялата жабка ли трябва да демонтирам, за да го стигна или бая работи още се демонтират. за да стигна до него и да го сменя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Радиатор на парното?
Collapse
X
-
Използвай търсачката, има подробно описание със снимки.Сваляш жабката, в ляво сваляш един пластмасов капак и ще го видиш."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
22 лв китайско, сменях пролетта. Исках да купя по-скъпо ама от магазина ми убиха мерака че само такива имало, защото само те се търсели. Купи си оригиналните пръстенчета само, че трудно се цели размера иначе и може да протече оттам. Аз за 2 пръстенчета дадох 5лв, но поне паснаха от ряз. За смяната ми се видя голям зор да си чупя кръста по праговете да се завирам и я закарах на майстор - 20лв ми взе, ама ме гледаше на кръв като отидох да си я взема.... :DFiat Bravo JTD '99
Коментар
-
Хахах, това с майстора ми хареса. И на мен ми се е случвало.Та, викате, че не е кой знае колко голямо разглабянето, така ли? Аз и преди съм разглабял жабката, заради едни бушони, ама така и не видях тоя радиатор някъде там... Възможно ли е от друго място да хвърля така антифриз по стъклата, нещо, или радиатора си е отишал... ?Може ли само темата да ми дадете, че съм калпав нещо и не я пиша като хората май да я търся.
Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
О-пръстен...
Колега Янков,я преди всичко кажи какво стана с ония електрическите проблеми.С алтернатора и АБ-то.Трябваше тогава да прежалиш 50-60 лв за втора ръка някъв по-читав :DСега по въпроса с радиатора.Сменя се за отрицателно време ,до час ако знаеш какво правиш.Ако не си намерил оная тема ,за която Огито ти казва я намери и разгледай.По нея се справих сам много добре.Пръстените са -гумени О-пръстени за такъв размер, по възможност силиконови едни зелени или къвто цвят имат.Аз го ядох с тях,че имат в наще магаини само от ония червените кутии ,дето са пълни китайски ментета и се наложи да махана месинговите вложки и да сложа по два пръстена на тръба-оригиналния+някъв дет не е точен,но важното е че не е прокапало вече четири години. Хубаво ще е да поизточиш антифриза или ако ни те се занимава, поне един лиген в краката на пасажера и няква изряана пластмасова бутилка да насочва водата от тръбите към него.Или импровизирай както намериш за добре ,да не си наводниш всичко вътре в купето. Там отдолу има една гадмна пластмаса дет отвежда водата,която капе над централата на Еърбега и скрива тръбите.Може да не се сваля,а само мъжката да се зачекне надолу,но ако решиш да я сваляш я държи една гайка ли беше, болт ли ,отдолу м/у улеите за двете тръби набутана назада там .С ръка опипай да не се чудиш защо запира...И да жабката се сваля на шест или осем болта бяха шестограни.И да, последно-два са пръсрените,но си вземи поне 10 със сходни размери пръстена ,ако не намериш точния модел или направо с новто радиаторче в магазина ,че само безхаберници се навъдиха навсякъде.Аз отидох с радиатора и пак не го уцелиха,та камо ли само по размер да го мерят с някъв китайски шублер.Успех!ПП: Тема"Едно"със снимки и подробно описание.Тема "две" по тема едно с допълнения и коментари!Успех!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
До проблема с алтернатора и т.н., проблема си остава. Честно казано мерих на 3 пъти и не презареждаше, белким се е наместило к’вот не е било добре, но ме съмнява. Бе, боята ше го оправи.Днес ми дойде радиатора, за 30 лева, някакъв полски бил - пустиянк, та преди това взех такива пръстени 16х2.5... Нямам представа къде се слагат засега, но на самият радиатор двете дупки, тия пръстени не влизат там. По-големи са. Ако са за там, за жалост се преебах с някви стотинки за тях. А и трябва ли да обезвъдушавам нещо после?
Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Операцията я направих за 3-4 часа, като нито 0 пръстените ми бяха уред, нито гайките, които бяха на радиаторчето, за да стегна планката - превъртаха при сила, та резултата е леко капване през 1 час, но му набутах червен термоустоичив силикон около планката дето капеше, та да побългарим нещата.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар