Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купе 2.0 16v Като загрее мотора климатика спира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купе 2.0 16v Като загрее мотора климатика спира

    Колеги, като е студено времето или двигателя като е студен климатика си тръгва в повечето случаи, чувам как цъква нещо отпред пада ми мощността и си духва студено, обаче загрее ли колата или ако е голяма жега навън спира или изобщо не тръгва, копчето си светва не е от него, може ли да е свързано с термостата и датчиците по него, защото е проблемен според масторите отваря по-рано от необходимото и сложих в маркуча термостат от Рено 9 или нещо такова беше, започна да си загрява нормално всичко е 6 от към парно но климатк йок... Имам теория че някак си датчика се залъгва че прегрява колата и изключва климата за да не товари мотора.. ?!?

    #2
    А може климатика да прави високо налягане и за това да изключва, 2-ра степен на перката за охлаждане включва ли ти ? Може да ти се е запушило от боклуци между радиаторите, и от там пак да ти вдига налягането и да изключва.
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      Да, включва си на всички степени като реши че ще духа, ама интересното е че тръгва и както си върви нормално в един момент просто решава да спре когато му е кеф... А как да проверя дали е запушено между тези радиатори ?

      Коментар


        #4
        minimalist написа:
        Да, включва си на всички степени като реши че ще духа, ама интересното е че тръгва и както си върви нормално в един момент просто решава да спре когато му е кеф... А как да проверя дали е запушено между тези радиатори ?
        Говорех за охлаждащия вентилатор на радиатора отпред, не за този в купето. А за проверка незнам , просто ги разделяш двата и гледаш.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Аха, ок ще проверя... Данке !

          Коментар


            #6
            Зарежи го това, е една баня на радиаторите винаги е била добра идея, обаче наблегни на- втора степен на перката- проверкан а пресостата- оглед за пробив на генерацията.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Започни с буксата на пресостата - ако са и хлабави или окислени контактите, може да не дава връзка като се стопли и за това да спира/не тръгва климатика. Най-добре е да направиш една диагностика, за да видиш какви са записаните грешки, или да оставиш ДВГ да загрее и климатика да спре по време на диагностиката.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Ами в Пловдив имате ли идея къде да я закарам за тая диагностика на климата ? Или който и да е клима сервиз го може това ?

                Коментар


                  #9
                  Не мога да ти препоръчам сервиз в Пловдив, ама идея мога да ти дам. Поразпитай в тея дето са във и покрай автокъщите, там 99% имат всичко необхходимо, щото колите които предлагат автокъщите първо минават през сервиз за "търговски тунинг".
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Ок, то поне автокъщи да искаш... Голямо благодарско !!

                    Коментар

                    Working...
                    X