Всичко тръгна от там че ми спря вентилатора на парното, не тръгваше на никоя степен,дори и при пуснат климатик пак не работеше.Проверих всички бушони и каквото се сетих и всичко беше ОК, е да ама вентилатора на тръгва. Викам си "добре ще се разглобява" и започнах. Не казвам на 100% че това е начинът но на мен ми беше по лесно и имаше повече пространство. Има още дребни неща за допълване но това е на кратко,всеки който тръгне да прави тази процедура трябва да знае какво прави с ръцете си и ще му е лесно.Отговарям и на въпроси ! Само питайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ръкововодство Демонтаж вентилатора на парното при Стило
Collapse
X
-
Добре, че нямам Стило. На Бравата и моторчето на парното и резисторите са с лесен достъп без да махаш нищо друго. Но на мен защо ми се струва, че и при теб може да се стифне без да разглабяш или понеже вече си махнал някой неща и се залъгвам от снимките? Може ли само за инфо. Ако си загледал на термо резистора каква температура пишеше?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
На Брава-та също трябва с чупки в кръста, но при теб май трябва да се застане по корем в краката на пасажера. Иначе благодарско за труда, че си го качилФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Добре, че не си с климатроник и електронен регулатор за степените, че там цената е ~300 пари На Астра H направо са консуматив и оригинален е 600 пари, от ебай 100, ама 2-3 месеца и той е аут.Kay_ написа:Добре, че нямам Стило. На Бравата и моторчето на парното и резисторите са с лесен достъп без да махаш нищо друго. Но на мен защо ми се струва, че и при теб може да се стифне без да разглабяш или понеже вече си махнал някой неща и се залъгвам от снимките? Може ли само за инфо. Ако си загледал на термо резистора каква температура пишеше?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
milenskia написа:Имам въпрос като си разглабял до това ниво, ако някой ден се наложи да сменяме радиаторчета на парното, трябва ли да се сваля цялото табло или от там странично може да се извади? Както и изпарителя на климата?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар