Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.2 V8-60 к.с-губи бързо охладителна течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря на всички за отговорите!,значи студена съм я оглеждал и единственото място на което забелязах,че има котлен камък от теч беше на тръбичката която излиза отзад на главата-маркуча отива в радиаторчето на парното но не се вижда дали има следи от теч по блока,но пробвах друго,вече два дни я карам малко градско 15-25 км. и забелязах,че нивото не е мръднало,стои си на около 3-ри пръста под MIN и не е мръднало,а преди беше -доливам да MAX и за нула време нивото се смъква до сегашното-няма за 2-3 дни ,за седмица и т.н,почти веднага,къде го изхвърля-нямам идея,но съм решил да я карам засега така и да гледам нивото-ако не го променя мисля ,че не е грешка да я карам така.Някой може ли да каже става ли така да се кара
    Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
    Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

    Коментар


      #17
      Малък теч се търси на студен мотор. Аз надувам с 1 бар от бутилка с въглероден двуокис и редуцир и гледам къде ще се намокри.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        Колега, я снимай от много близо капачката на казанчето, така че да се вижда тя, и малко около нея, както и някакви номера и символи, ако има написани. Също така - снимай я от вътрешната страна.От това, което си написал (нова кола, липса на течове, не пуши бяло, маркучите не са твърди, пада бързо до едно ниво и след това спира да пада), по всичко личи, че капачката не държи налягането, което трябва, от което следва и намаляването на течността. Тя просто се изпарява и излиза като пара, за това не виждаш следи от течове. Като падне малко нивото, вече има повече място за изпаренията и не се вдига толкова високо налягане в казанчето, т.е. капачката успява да задържи и вече спира да губи течност.

        Коментар


          #19
          огледаи си тръбата на водната Помпа на много лошо място е зад изпускателните колектори и само на канал се виждаче честичко от там насълзява ама не се вижда
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #20
            Колега, ти от зор, че си забравил да го напишеш - го написа 4 пъти! Нема страшно, ние и по веднъж разбираме Ама гле’й са: ако тая кола е проектирана да работи при 1 бар налягане, а на Палиото е 0.7, а също и старата, която е била на Пунтото - също е 0.7 - все ще си имаш един и същи проблем, докато не сложиш такава от 1 бар. Затова ти казвам - покажи ни капачката да я видим.

            Коментар


              #21
              на палио и пунто са еднакви моторите,охл.уредби,водните помпи и т.н,съответно и работното налягане е еднакво

              Коментар


                #22
                :D :D :D Излязло е 4-ри пъти защото сутринта когато го писах бързах за бачкане и нещо запецна-връзката със сървара ли незнам и аз си цъкам...и сега като видях...,тази вечер я огледах на канал и забелязах някакви наличия на зелен котлен камък под масления филтър-над него е тръбата от водната помпа,ще я следя занапред дали ще бута нивото,но като я огледах видях и други гадости-трябва да сменям маншони на каретата Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ,направо ме домързява само от тая мисъл,а снимки ще направя след 2-ва дни .И пак благодаря на всички ви!
                Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                Коментар


                  #23
                  todorshalev написа:
                  огледаи си тръбата на водната Помпа на много лошо място е зад изпускателните колектори и само на канал се виждаче честичко от там насълзява ама не се вижда
                  пак излезнах правкупи си няколко О пръстена за да си иамш и за резерва че моето три пъти протича от там
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #24
                    Може би сълзи от няколко места когато загрее,но ми е интересно,че сега си държи нивото без да пада,а когато я долея до MAX го сваля за нула време до сегашното ниво без видим голям теч,мисля да я гледам на канал и когато работи,пък може и да я хвана къде го изхвърля,някой знае ли как мога да пробвам капачката на радиатора дали работи,гледам в Autodata дават налягане 1bar.
                    Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                    Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                    Коментар


                      #25
                      Сипи малко одеколон (пенсионерски) и душкай наред
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #26
                        Re: Фиат Пунто 1.2 V8-60 к.с-губи бързо охладителна течност

                        Toni69 написа:
                        Здр. Колеги,значи колата е Пунто 1.2-60 к.с с мотор 188А4000,закупена наскоро,на няколко пъти доливах антифриз и имам навик преди палене да поглеждам -масло-антифриз,тази вечер забелязах,че нивото е паднало точти до MIN,долях до MAX и я запалих,значи колата загрява нормално/стрелката за температурата е по средата/,не прегрява,няма видим теч никъде-нито по двигател,нито в купето-абе никъде,при загрят мотор го форсирам до 4000 оборота-никакъв бял пушек отзад,но гледам,че нивото в казанчето намалява,маслото не е променило цвета си,при изгасяне на мотора изчаквам 10-мин и виждам ,че нивото е намаляло.Навеждаме мисълта за гарнитура и че пуска вода в цилиндъра-но пък не виждам бял пушек???,утре ще я видя изтинала и ще огледам свещите как са /сменени са преди 30 км./Колеги дайте някакви други идеи какво да гледам.
                        Така и аз бях откачил по същия начин! Сменях капачки, гледах на канал, отвивах свещи, пък температурата нормална, маркучите нормални и ...нищо не намерих! Една сутрин, като реших да доливам антифриз, се наведох над отворения радиатор, усетих мирис на бензин от разширителния съд! После последва обезглавяване и шлайф! Имаше пробив към водна магистрала от 1-ви и от 4-ти цилиндри. Вярно, че първоначално нямаше никакви симптоми за такъв проблем, но факта, че маркучите бяха малко по-корави от нормалното и загубата на почти 1лт. вода за 600км...Нямаше загуба на мощност, нито е имало бял пушек отзад, нито маслото е било пресечено. Трудно се установява дали е заминала гарнитурата, но мирисът на бензин ми помогна.Поздрави!

                        Коментар


                          #27
                          При мен не мирише на бензин,за сега си държи нивото на 3-ри пръста под MIN,слагам и снимки на капачките.
                          Прикачени файлове
                          Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                          Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                          Коментар


                            #28
                            Toni69 написа:
                            :D :D :D Излязло е 4-ри пъти защото сутринта когато го писах бързах за бачкане и нещо запецна-връзката със сървара ли незнам и аз си цъкам...и сега като видях...,тази вечер я огледах на канал и забелязах някакви наличия на зелен котлен камък под масления филтър-над него е тръбата от водната помпа,ще я следя занапред дали ще бута нивото,но като я огледах видях и други гадости-трябва да сменям маншони на каретата Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 ,направо ме домързява само от тая мисъл,а снимки ще направя след 2-ва дни .И пак благодаря на всички ви!
                            Експлоатирам вече почти 120 000 същия двг но на Панда 4х4. Ако си забелязъл следи по масления филтър проблема е точно в уплътнителя на металната тръба, влизаща в отвор към водната помпа. Този уплътнител обаче е косвен проблем - т.е. не той е причината за течовете. При мен уплътнителя там е каучуков цилиндърhttp://www.axm-auto.com/index2.php?b...ичината за теча е глупаво измисленото закрепване на металната тръба към корпуса на мотора. С едно ухо, което при заваряване към тръбата няма как да застане правилно. В резултат оста на тръбата и оста на отвора където влиза се разминават, а разминаване от няколко градуса са вече достатъчни за теч. Лечението според мен е: Вади се тръбата. Преценява се колко е отклонението между двете оси, които споменах по-горе. Ако се налага се препрява малко крепежа на тръбата. При мен бе достатъчно да направя отвора по-широк и да изкривя крепежното рамо, но на други фиати направо трябваше да се презаварява ухото. След като осите бъдат приблизително изравнени, новият уплътнител го поставям със силикон/качествен, не от 2-3лв/. При мен предпазно изпускателния клапан е на 1.4бара и така е по спецификации. Докато държиш по-ниско ниво в разширителния съд, просто не се качва толкова налягането и теча не се провокира толкова. Това за мен е сигурно доказателство, че нямаш проблеми с главата на мотора и гарнитурата. Проблемите там не се влиаят от нивото в разширителния съд. Успех.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              Аре сега бягай за капачки, на снимките ясно се вижда че гумата вътре е опечена и с ясно изразена деформация.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                За тази гума ли става въпрос?
                                Прикачени файлове
                                Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
                                Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

                                Коментар

                                Working...
                                X