Здр. Колеги,значи колата е Пунто 1.2-60 к.с с мотор 188А4000,закупена наскоро,на няколко пъти доливах антифриз и имам навик преди палене да поглеждам -масло-антифриз,тази вечер забелязах,че нивото е паднало точти до MIN,долях до MAX и я запалих,значи колата загрява нормално/стрелката за температурата е по средата/,не прегрява,няма видим теч никъде-нито по двигател,нито в купето-абе никъде,при загрят мотор го форсирам до 4000 оборота-никакъв бял пушек отзад,но гледам,че нивото в казанчето намалява,маслото не е променило цвета си,при изгасяне на мотора изчаквам 10-мин и виждам ,че нивото е намаляло.Навеждаме мисълта за гарнитура и че пуска вода в цилиндъра-но пък не виждам бял пушек???,утре ще я видя изтинала и ще огледам свещите как са /сменени са преди 30 км./Колеги дайте някакви други идеи какво да гледам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.2 V8-60 к.с-губи бързо охладителна течност
Collapse
X
-
доколкото ги пипах,не съм усетил да са трърди,то и мен ме навява мисълта за гарнитура,но явно явно отива в някой цилиндър и я гори,но пък не пуши бяло?,не съм усетил да надува с-мата и да хвърля водата,просто намалява течноста-все едно я изгаря.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Ако е от радиатор трудно ще го хванеш... и аз така доливах доливах, до миналата зима при -15 външна температура като отворих капака на напълно загряла кола и на едно място от радиатора съвсем малко се видя пара. Огледай и под стелките в купето за антифриз от радиаторчето на парното. Изпотяват и се много стъклата?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Същия проблем с А класата на жената. 4 ремонта и нищо ( смениха термостата, водна помпа , капачката на казанчето и пак се спада). За 2-3седмици около 200-300мл. според зависи колко кара. Преди няколко дни сипах в системата едно като сопол което уж запечатва течове. Ако има ефект щи кажа след десетина дни . Надявам се само да не запечата и нещо друго я водна помпа я нещо другоFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Не съм забелязал теч по стелките в купето,сега огледах пак за теч по мотора-нищо не виждам,свалих и свещите -на 30 км. са-имат всички бял нагар по електрода,не се вижда и да пуска пара от радиатора,снощи долях до Max и я запалих да я огледам-за каквото се сетя,работила е около 25-30 мин максимум,днес сутринта нивото е на 3-4 пръста под Min,ако гори вода не трябвали да пуши бяло?,но не виждам бял пушек,нивото и цвета на маслото нямат промяна,не ми се сваля бадева главата.Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Днес пробвах следното-махнах кабелите от свещите,разкачих буксата на бенз.помпа и въртях 5-6 пъти за по 10-на секунди на стартер,развих свещите-сухи,и вече нямам идей какво да гледам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 ,чудя се да не върви на вода Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 ,мисля да я карам така и да гледам нивото-ако продължи да пада ,то явно ще се маха главата,някой имали някакви други идей?Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.
Коментар
-
Liqui Moly Radiator Stop Leak е синята добавка за течове Цената е 7-8 лв. сипва се на загрял мотор и караш 10-тина км."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Liqui Moly Radiator Stop Leak е синята добавка за течовеpunto HGT
Коментар
-
Да, това също става. Аз съм пробвал Моли-то и също върши работа.Тубичката й изключително много прилича на Хотс-а."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Първо на студен мотор огледай всички скоби и тръби за петна от изпарен антифриз - нещо като котлен камък с зелен или син отенък и второ капни малко одеколон в антифриза примерно 1 лъжица запали и почвай да душиш. Теч на горещ мотор няма да хванеш и ако това което казваш е точно за количествата и всичко друго, на мен ми прилича на скоба на водно съединение, особенно ако имаш и газ в колата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На мен теча от радиатора ми капеше точно върху вътрешната част на предната броня, така че вземи едно фенерче и под радиатора огледай за нещо мазно.Другият път като имах теч беше от термостата, там където пластмасата на която се нанизват маркучите се съединява с алуминиевото тяло. Но там дори мазно нямаше, само се виждаха бели следи като от котлен камък.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар