Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.2 V8-60 к.с-губи бързо охладителна течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.2 V8-60 к.с-губи бързо охладителна течност

    Здр. Колеги,значи колата е Пунто 1.2-60 к.с с мотор 188А4000,закупена наскоро,на няколко пъти доливах антифриз и имам навик преди палене да поглеждам -масло-антифриз,тази вечер забелязах,че нивото е паднало точти до MIN,долях до MAX и я запалих,значи колата загрява нормално/стрелката за температурата е по средата/,не прегрява,няма видим теч никъде-нито по двигател,нито в купето-абе никъде,при загрят мотор го форсирам до 4000 оборота-никакъв бял пушек отзад,но гледам,че нивото в казанчето намалява,маслото не е променило цвета си,при изгасяне на мотора изчаквам 10-мин и виждам ,че нивото е намаляло.Навеждаме мисълта за гарнитура и че пуска вода в цилиндъра-но пък не виждам бял пушек???,утре ще я видя изтинала и ще огледам свещите как са /сменени са преди 30 км./Колеги дайте някакви други идеи какво да гледам.
    Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
    Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

    #2
    кола

    Ти сам си отговорил гарнитура А маркучите надуват ли се
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      доколкото ги пипах,не съм усетил да са трърди,то и мен ме навява мисълта за гарнитура,но явно явно отива в някой цилиндър и я гори,но пък не пуши бяло?,не съм усетил да надува с-мата и да хвърля водата,просто намалява течноста-все едно я изгаря.
      Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
      Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

      Коментар


        #4
        Ако е от радиатор трудно ще го хванеш... и аз така доливах доливах, до миналата зима при -15 външна температура като отворих капака на напълно загряла кола и на едно място от радиатора съвсем малко се видя пара. Огледай и под стелките в купето за антифриз от радиаторчето на парното. Изпотяват и се много стъклата?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Същия проблем с А класата на жената. 4 ремонта и нищо ( смениха термостата, водна помпа , капачката на казанчето и пак се спада). За 2-3седмици около 200-300мл. според зависи колко кара. Преди няколко дни сипах в системата едно като сопол което уж запечатва течове. Ако има ефект щи кажа след десетина дни . Надявам се само да не запечата и нещо друго я водна помпа я нещо друго
          Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
          Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

          Коментар


            #6
            Не съм забелязал теч по стелките в купето,сега огледах пак за теч по мотора-нищо не виждам,свалих и свещите -на 30 км. са-имат всички бял нагар по електрода,не се вижда и да пуска пара от радиатора,снощи долях до Max и я запалих да я огледам-за каквото се сетя,работила е около 25-30 мин максимум,днес сутринта нивото е на 3-4 пръста под Min,ако гори вода не трябвали да пуши бяло?,но не виждам бял пушек,нивото и цвета на маслото нямат промяна,не ми се сваля бадева главата.
            Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
            Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

            Коментар


              #7
              Днес пробвах следното-махнах кабелите от свещите,разкачих буксата на бенз.помпа и въртях 5-6 пъти за по 10-на секунди на стартер,развих свещите-сухи,и вече нямам идей какво да гледам Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 ,чудя се да не върви на вода Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 ,мисля да я карам така и да гледам нивото-ако продължи да пада ,то явно ще се маха главата,някой имали някакви други идей?
              Не е важно да приказваш много,защото изричаш думи които не трябва.
              Важни са мислите и малко слова,но да са точни и правилни.

              Коментар


                #8
                Не бързай да сваляш главата, по късно ще ми кажат името на една добавка за спиране на течове, че и забравих името, едно синьо шишенце, доказано работи, имам лични впечатления от две коли, теча спря и забравяш
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Хубаво трябва да се огледа външния радиатор, особено около металната пита и пластмасите в двата края, може от там да капи и то да капи върху кори под двигателя и да не прави реално петно на асфалта!!

                  Коментар


                    #10
                    Liqui Moly Radiator Stop Leak е синята добавка за течове Цената е 7-8 лв. сипва се на загрял мотор и караш 10-тина км.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      по принцип много често протича о-пръстена на дебелата ъръба зад водната помпа,също и помпата е вариянт.най-лесно се откроява на сняг,всичко което е текло под колата,но за съжаление в момента няма и трябва добре да гледаш

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Liqui Moly Radiator Stop Leak е синята добавка за течове
                        Не е на Liqui Moly, друга фирма беше, мисля че беше английско, нещо такова беше http://markita.net/preparat-za-spira...0ml-holts.html
                        punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          Да, това също става. Аз съм пробвал Моли-то и също върши работа.Тубичката й изключително много прилича на Хотс-а.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Първо на студен мотор огледай всички скоби и тръби за петна от изпарен антифриз - нещо като котлен камък с зелен или син отенък и второ капни малко одеколон в антифриза примерно 1 лъжица запали и почвай да душиш. Теч на горещ мотор няма да хванеш и ако това което казваш е точно за количествата и всичко друго, на мен ми прилича на скоба на водно съединение, особенно ако имаш и газ в колата.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              На мен теча от радиатора ми капеше точно върху вътрешната част на предната броня, така че вземи едно фенерче и под радиатора огледай за нещо мазно.Другият път като имах теч беше от термостата, там където пластмасата на която се нанизват маркучите се съединява с алуминиевото тяло. Но там дори мазно нямаше, само се виждаха бели следи като от котлен камък.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X