Имам фиат панда 750i от 2 години изгаря гарнитури на главата, надува налягане в охладителната система, до сега смених 4 гарнитури и 2 пъти шлайфах главата. Блокът също е минаван 1 път с шмиргел, след ремонтите изкарва около 4,5 месеца и пак започва да надува в маркучите, като налягането най-силно когато колата изкачва баир, а по равен път всичко е нормално. Ако сте патили по този начин моля предложете решение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при Fiat Panda 750
Collapse
X
-
Да вметна и аз нещо свързано със шмиргела. Преди доста години имах Москвич, един приятел тогава начинаещ майстор ми шлайфа главата която беше изкривена със чисто нов голям шмиргел. Търка няколко пъти и налагаше главата на стъкло, така после тази кола изкара още десетина години без проблем и после със здрав двигател отиде за скрап.
Коментар
-
bobi111 написа:Да вметна и аз нещо свързано със шмиргела. Преди доста години имах Москвич, един приятел тогава начинаещ майстор ми шлайфа главата която беше изкривена със чисто нов голям шмиргел. Търка няколко пъти и налагаше главата на стъкло, така после тази кола изкара още десетина години без проблем и после със здрав двигател отиде за скрап.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Щом изкарва 4,5 месеца, значи няма крива глава или блок, ами нещо друго не е както трябва. Крива глава/блок хвърля гарнитура след 3 -4 км. Какви гарнитури слагате ? Спазвте ли последователноста при стягане на глвата ? Термостата отваря ли нявреме ? Каква температура държи ДВГ по време на работа - по баир нагоре и на равно ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар