Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило, компресора на климатика е зацепен постоянно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило, компресора на климатика е зацепен постоянно

    Здравейте колеги, имам си фият брава и стило. Та въпрос имам към вас!? Стилото е 1.6 с климатроник, всичко си беше екстра ,но отскоро е с ГИ всичко е на ловато, и ето проблем, започна да гасне. Проблема се оказа компресора на климатика, зацепен е постоянно, без да е включен бутона от купето . На бушониерата намерих релето за компресора, махам го и компресор спира. Има ли други релета???? Каква е причината? Моля за помощ.
    FIAT STILO 1.6 16V. 2002

    #2
    Примерно залепнало реле
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      смени релето например с това за клаксона просто за проба мисля че бяха еднакви просто най много да ти писнат ушите
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        колеги благодаря,размених релетата и отново е зацепен компресора но разбрах релето дава постоянно 12 волта и на контакт и не контакт. нямам никаква идея за проблема трябва ли да има напрежение
        FIAT STILO 1.6 16V. 2002

        Коментар


          #5
          timomena написа:
          колеги благодаря,размених релетата и отново е зацепен компресора но разбрах релето дава постоянно 12 волта и на контакт и не контакт. нямам никаква идея за проблема трябва ли да има напрежение
          а като извадиш релето гасне ли компресора ?ако не то проблема не е преди а след релето ако да то е преди релето на Кои пин на релето имаш 12 V + постояннопремери и напиши каде какво има и кога 30,85,86,87
          Прикачени файлове
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            да компресора гасни след махане на релето,но утре ще замеря Кои пин на релето има 12 V
            FIAT STILO 1.6 16V. 2002

            Коментар


              #7
              Тоше, аз отсега мога да ти ги кажа, какви са тия странни въпроси?! На 30 има +12 V.На 87 няма нищо. На 85 също няма нищо, евентуално има +12 при натискане на бутона за включване на компресора.На 86 евентуално има маса. Освен това - щом гасне при изваждане на релето - то проблемът може да е в самото реле, а не преди него Тя темата е ясна още от мнението на Банков, ама нека да си поприказваме... за това СТЙЛО...Ключар, дай линкове към чилийския форум на Фиат.

              Коментар


                #8
                На 30 има 12 V напрежение 87 няма,давам на късо 30 и 87 компресора тръгва да колегата ОГИ28 е точен. Проблема си остава ще купувам ново реле за проба
                FIAT STILO 1.6 16V. 2002

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Тоше, аз отсега мога да ти ги кажа, какви са тия странни въпроси?! Освен това - щом гасне при изваждане на релето - то проблемът може да е в самото реле, а не преди него Тя темата е ясна още от мнението на Банков, ама нека да си поприказваме... за това СТЙЛО...Ключар, дай линкове към чилийския форум на Фиат.
                  така може и преди релето да е а именно постоянно да му се подава + от към копчето а въпроса беше породен от този пост
                  timomena написа:
                  колеги благодаря,размених релетата и отново е зацепен компресора но разбрах релето дава постоянно 12 волта и на контакт и не контакт. нямам никаква идея за проблема трябва ли да има напрежение
                  с което останах с впечатлението че след размяна на релето с друго работещо пак седи постоянно включен
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    todorshalev написа:
                    ogi28b написа:
                    Тоше, аз отсега мога да ти ги кажа, какви са тия странни въпроси?! Освен това - щом гасне при изваждане на релето - то проблемът може да е в самото реле, а не преди него Тя темата е ясна още от мнението на Банков, ама нека да си поприказваме... за това СТЙЛО...Ключар, дай линкове към чилийския форум на Фиат.
                    така може и преди релето да е а именно постоянно да му се подава + от към копчето а въпроса беше породен от този пост
                    timomena написа:
                    колеги благодаря,размених релетата и отново е зацепен компресора но разбрах релето дава постоянно 12 волта и на контакт и не контакт. нямам никаква идея за проблема трябва ли да има напрежение
                    с което останах с впечатлението че след размяна на релето с друго работещо пак седи постоянно включен
                    Разбрах те, ама ми се струва изключително невероятно да има постоянен плюс на бобината, защото той не идва от копчета, а от компютъра за управление на климатика. То компютърът едва ли ще се повреди де, така че пак отиваме към варианта "проблем с бутона". Иначе - от постовете на колегата, в крайна сметка не стана ясно какво гасне, кога гасне, какво е разменил, защо и т. н. Поне за мен - не е ясно. Веднъж казва, че е разменил релетата и компресорът си остава включен, а в последния пост казва, че като е извадил релето и е дал накъсо 30 и 87 - тогава е зацепил (както трябва да е). Двете неща си противоречат.

                    Коментар


                      #11
                      какво не е ясно,как да пробвам да ли работи релето ,разменям местата от дългите светлини и проблема си стой релето не е проблем майстора се съмнява за повреда в компютърът ,защото когато вадим и след това слагаме релето компресора зацепва ,но не вдига оборотите
                      FIAT STILO 1.6 16V. 2002

                      Коментар


                        #12
                        Да ти напиша ли тема за това как се измерва просто реле (с 4 извода) и сложно реле (с повече от 4 извода)? Какво не е ясно? - Самият ти пишеш много неразбираемо; не използваш запетаи когато и където трябва; не използваш точка и главна буква, като така не се разбира къде свършва едно изречение и къде започва следващото; не изписваш правилно думите, което прави самото мнение трудно за разбиране (пример: "да ли" -> пише се "дали", или пък в самото начало - "фият", което е неуважително към марката и нейните почитатели). На теб сигурно ти е ясно, защото си го мислиш и си знаеш какво мислиш, и се разбираш. Но ние, които се опитваме да ти помогнем - не знаем и това много ни затруднява. Щом си мерил какво има на клеми 30 и 87, значи трябва да си измерил и какво има на 85 и 86. Щом при размяна на релетата компресорът зацепва, значи на 85 най-вероятно също идва +12 В, а на 86 - маса. Така ли е?

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          Да ти напиша ли тема за това как се измерва просто реле (с 4 извода) и сложно реле (с повече от 4 извода)? Какво не е ясно? - Самият ти пишеш много неразбираемо; не използваш запетаи когато и където трябва; не използваш точка и главна буква, като така не се разбира къде свършва едно изречение и къде започва следващото; не изписваш правилно думите, което прави самото мнение трудно за разбиране (пример: "да ли" -> пише се "дали", или пък в самото начало - "фият", което е неуважително към марката и нейните почитатели). На теб сигурно ти е ясно, защото си го мислиш и си знаеш какво мислиш, и се разбираш. Но ние, които се опитваме да ти помогнем - не знаем и това много ни затруднява. Щом си мерил какво има на клеми 30 и 87, значи трябва да си измерил и какво има на 85 и 86. Щом при размяна на релетата компресорът зацепва, значи на 85 най-вероятно също идва +12 В, а на 86 - маса. Така ли е?
                          Бря, Оги имам едно съмнение за релето на втора степен и голамо доза мързел, да ти годонеса да го диагностицираш,
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Абе то сериозно си трябва такава тема, защото има хора, които нямат идея какво е това "реле" и как работи.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Абе то сериозно си трябва такава тема, защото има хора, които нямат идея какво е това "реле" и как работи.
                              Абе то май имаше
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X