Здравейте колеги, имам си фият брава и стило. Та въпрос имам към вас!? Стилото е 1.6 с климатроник, всичко си беше екстра ,но отскоро е с ГИ всичко е на ловато, и ето проблем, започна да гасне. Проблема се оказа компресора на климатика, зацепен е постоянно, без да е включен бутона от купето . На бушониерата намерих релето за компресора, махам го и компресор спира. Има ли други релета???? Каква е причината? Моля за помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило, компресора на климатика е зацепен постоянно
Collapse
X
-
смени релето например с това за клаксона просто за проба мисля че бяха еднакви просто най много да ти писнат ушитеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
timomena написа:колеги благодаря,размених релетата и отново е зацепен компресора но разбрах релето дава постоянно 12 волта и на контакт и не контакт. нямам никаква идея за проблема трябва ли да има напрежениеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Тоше, аз отсега мога да ти ги кажа, какви са тия странни въпроси?! На 30 има +12 V.На 87 няма нищо. На 85 също няма нищо, евентуално има +12 при натискане на бутона за включване на компресора.На 86 евентуално има маса. Освен това - щом гасне при изваждане на релето - то проблемът може да е в самото реле, а не преди него Тя темата е ясна още от мнението на Банков, ама нека да си поприказваме... за това СТЙЛО...Ключар, дай линкове към чилийския форум на Фиат.
Коментар
-
ogi28b написа:Тоше, аз отсега мога да ти ги кажа, какви са тия странни въпроси?! Освен това - щом гасне при изваждане на релето - то проблемът може да е в самото реле, а не преди него Тя темата е ясна още от мнението на Банков, ама нека да си поприказваме... за това СТЙЛО...Ключар, дай линкове към чилийския форум на Фиат.timomena написа:колеги благодаря,размених релетата и отново е зацепен компресора но разбрах релето дава постоянно 12 волта и на контакт и не контакт. нямам никаква идея за проблема трябва ли да има напрежениеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:ogi28b написа:Тоше, аз отсега мога да ти ги кажа, какви са тия странни въпроси?! Освен това - щом гасне при изваждане на релето - то проблемът може да е в самото реле, а не преди него Тя темата е ясна още от мнението на Банков, ама нека да си поприказваме... за това СТЙЛО...Ключар, дай линкове към чилийския форум на Фиат.timomena написа:колеги благодаря,размених релетата и отново е зацепен компресора но разбрах релето дава постоянно 12 волта и на контакт и не контакт. нямам никаква идея за проблема трябва ли да има напрежение
Коментар
-
Да ти напиша ли тема за това как се измерва просто реле (с 4 извода) и сложно реле (с повече от 4 извода)? Какво не е ясно? - Самият ти пишеш много неразбираемо; не използваш запетаи когато и където трябва; не използваш точка и главна буква, като така не се разбира къде свършва едно изречение и къде започва следващото; не изписваш правилно думите, което прави самото мнение трудно за разбиране (пример: "да ли" -> пише се "дали", или пък в самото начало - "фият", което е неуважително към марката и нейните почитатели). На теб сигурно ти е ясно, защото си го мислиш и си знаеш какво мислиш, и се разбираш. Но ние, които се опитваме да ти помогнем - не знаем и това много ни затруднява. Щом си мерил какво има на клеми 30 и 87, значи трябва да си измерил и какво има на 85 и 86. Щом при размяна на релетата компресорът зацепва, значи на 85 най-вероятно също идва +12 В, а на 86 - маса. Така ли е?
Коментар
-
ogi28b написа:Да ти напиша ли тема за това как се измерва просто реле (с 4 извода) и сложно реле (с повече от 4 извода)? Какво не е ясно? - Самият ти пишеш много неразбираемо; не използваш запетаи когато и където трябва; не използваш точка и главна буква, като така не се разбира къде свършва едно изречение и къде започва следващото; не изписваш правилно думите, което прави самото мнение трудно за разбиране (пример: "да ли" -> пише се "дали", или пък в самото начало - "фият", което е неуважително към марката и нейните почитатели). На теб сигурно ти е ясно, защото си го мислиш и си знаеш какво мислиш, и се разбираш. Но ние, които се опитваме да ти помогнем - не знаем и това много ни затруднява. Щом си мерил какво има на клеми 30 и 87, значи трябва да си измерил и какво има на 85 и 86. Щом при размяна на релетата компресорът зацепва, значи на 85 най-вероятно също идва +12 В, а на 86 - маса. Така ли е?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар