Здравейте, колата е Браво 1,2... онзи ден пътувах на далаг път 160км никакъв проблем (карал съм си я 120-140). В градско опаче започна да загрява. На едно кръстовище обаче загасих, вдигам капака и един маркуч се бесе спукал. Маркуча е този който е до генерацията близо и заминава към радиатора като се разклонява. Вкарахме я в сервиз, но в Плевен не ми намериха такъв маркуч. Майстора свали маркуча изряза малко там от маркуча, оказа се че се е спукъл откъм изхода до генерацията и изряза по-малко от 1см от него. Сложи нова скоба и готово.., прибрах се живо и здраво в София. Вчера цял ден си я карах без никакв проблем. Днес обаче сутринта пак започна да се вдига температурата в градски условия, пуснах парното върнаха се 90те градуса и го спрях и повече не искаше да загрее, огледах за течове няма нищо. Въпросите са ми:1. На какво може да се дължи това загряване2. Как се казва този мъркуч за да го търся и да си го сменям с нов.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.2 82 к.с. загрява само градско
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:А обезвъздуши ли Може за това да е загряла втория пьт
Коментар
-
Провери кога ти се пуска перката при какви градуси и на коя степен. В движение не толкова страшно, там въздушната струя върши работата на перката.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Провери кога ти се пуска перката при какви градуси и на коя степен. В движение не толкова страшно, там въздушната струя върши работата на перката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар