Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 82 к.с. загрява само градско

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.2 82 к.с. загрява само градско

    Здравейте, колата е Браво 1,2... онзи ден пътувах на далаг път 160км никакъв проблем (карал съм си я 120-140). В градско опаче започна да загрява. На едно кръстовище обаче загасих, вдигам капака и един маркуч се бесе спукал. Маркуча е този който е до генерацията близо и заминава към радиатора като се разклонява. Вкарахме я в сервиз, но в Плевен не ми намериха такъв маркуч. Майстора свали маркуча изряза малко там от маркуча, оказа се че се е спукъл откъм изхода до генерацията и изряза по-малко от 1см от него. Сложи нова скоба и готово.., прибрах се живо и здраво в София. Вчера цял ден си я карах без никакв проблем. Днес обаче сутринта пак започна да се вдига температурата в градски условия, пуснах парното върнаха се 90те градуса и го спрях и повече не искаше да загрее, огледах за течове няма нищо. Въпросите са ми:1. На какво може да се дължи това загряване2. Как се казва този мъркуч за да го търся и да си го сменям с нов.Благодаря предварително

    #2
    кола

    А обезвъздуши ли Може за това да е загряла втория пьт
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      А обезвъздуши ли Може за това да е загряла втория пьт
      Уж обезвъздуши, въпроса е обаче защо е загря първия път... в смисал първия ден като загря маркуча не течеше, на следващия ден след като съм минал около 150км маркуча избуши. А и вчера колата я карах, нямаше никакви ядове в града и днес сутринта хайде пак.... Сега в обедната почивка я запалих да побръмчи половин час на място, форсирах, пуснах климатика... стрелката си е в средата и не мърда, перка се включва...Поздрави!

      Коментар


        #4
        Провери кога ти се пуска перката при какви градуси и на коя степен. В движение не толкова страшно, там въздушната струя върши работата на перката.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          S_BANKOV написа:
          Провери кога ти се пуска перката при какви градуси и на коя степен. В движение не толкова страшно, там въздушната струя върши работата на перката.
          Как да проверя, 30мин колата стоя на място аз я форсирвах, перката си се включваше и спираше, а стрелката не мърдаше. Кога трябва да е 1ва и кога 2ра степен?

          Коментар


            #6
            Първа трябва да включи малко преди да стигне оптималната температура - около 87-88С
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Я направо провери реостата, дави не е дал фира с неговия термо бИшон
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X