Колеги колата е Ланчия Делта 1.6 16 клапана 97г., а нещото от снимките се намира на едната от двете тръби на климатроника водещи към радиаторчето му (това в двигателния отсек). Питам защото имам опасения за неправилно работещ пресостат (който е като този на последната снимка), тъй като климатроника ми включва и започва да духа студено около 5 мин след пускането му посредством бутона ( темата е описана по-подробно във форума на Ланчия) При замерване се оказа че налягането в системата е около 20 атм при 800-1000 об, а при 3000 об достига вече 25-6 атм.(температура на въздуха около 30 градуса), което според специалистите е "високо" и причината е или пресостата или неправилно работещ клапан в компресора, но като гледам характеристиките на пресостата стойностите при които спира компресора са 28+/- 2.5 бара-а?! тааа... започвам да се чудя
ПС: този сваления със скъсания датчик е от друг автомобил който смятах да пробвам на мястото на моя, ама май няма да стане.ППС:Ако имате и други предложения за причинителя на това неудобство с радост бих се вслушал!

Коментар