Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Температура на тръбите на климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Температура на тръбите на климатика

    Имам въпрос относно температурата на тръбите на климатика.На Моята кола пежо 206 широката тръба (ниското налягане) при мене е гореща- трудно е да си задържиш ръката повече от една две секунди.Тънката тръба е хладка.На една лагуна 2 и двете тръби бяха студени, едната малко повече от другата.Как е нормално да бъде? Обясняваха ми че Лагуната нямала ТРВ клапан, а имала някаква капилярка.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Сега погледнах на един Лендровър Фрилендър- на него дебелата тръба е студена, а тънката хладка.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #3
      при добре работещ климатик дебелата тръба трябва да е потна а тънката тръба да е топла колкото по близко е до климатичния радиатор става по гореща

      Коментар


        #4
        Ще видим в неделя как ще ги направиш мойте тръби
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Re: Температура на тръбите на климатика

          infineon написа:
          Имам въпрос относно температурата на тръбите на климатика.На Моята кола пежо 206 широката тръба (ниското налягане) при мене е гореща- трудно е да си задържиш ръката повече от една две секунди.Тънката тръба е хладка.На една лагуна 2 и двете тръби бяха студени, едната малко повече от другата.Как е нормално да бъде? Обясняваха ми че Лагуната нямала ТРВ клапан, а имала някаква капилярка.
          Нямаш достатъчно фреон в системата според мен но без да знам какво налягане е измерено само предполагам.
          Обичам си работата.

          Коментар


            #6
            А според мен системата е препълнена и фреона започва да завира, но трябва да се премери и да се прецени.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Климатика ми иначе духа прилично студено на пежото, просто ми стана интересно защо е така.Интересувам се теоретично как трябва да бъде.И как работи климатик без ТРВ клапа?Дебелата тръба нали е с изпарения фреон който излиза от изпарителя в купето?Кое я кара при мен да стане гореща?
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар

              Working...
              X