Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

гасне компресора на климатика при подаване на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: гасне компресора на климатика при подаване на газ

    Dido_Lyubenov написа:
    AthlonXP написа:
    Здравейте, колата си духа студено на празен ход и при каране на дълго. В градски компресора непрекъснато ми се гази при подаване на газ(при превключване на предавките) Карах я допълниха я, и ниското и високото налягане са ми били високи, казаха да си измия радиатора. Измих го на водоструйка и препарат проблема си остава.Дайте предложения какво може да е и какво да се прави ?П.С. При много плавно подаване на газ не гасне компресора.
    Това трябва да е поведението на компресора ! Не се вкарвай във филми, само ще ти вземат едни пари. Компа на климатика има връзка с компа на инжекциона, и когато подадеш по-рязко газ, компа на инжекцията праща сигнал до компа на климата да изключи копресора до отпадането на необходимоста от голяма мощност. За това на тия коли не се налага да изключваш климатика като изпреваваш, компа си има грижата да се занимава с това. В града ще ти духа добре климатика, ако не се правиш на състезател, щото тогава на компресора не му остав време да поработи.
    Хубаво, при мен не е така. Значи имам сериозен проблем, така ли излиза? Защо моят компресор не изключва в никакви случаи, освен като натисна педала до 100%? Изключва си като вдигне налягане, но не се влияе от подаването на газ, дори и по-рязко да е. Дори и да изключва при "рязко подаване на газ" (как е дефинирано кое е рязко и кое не е толкова рязко?), то това се случва за части от секундата. Нали си представяте за какво каране в градски условия става въпрос, за да се случва това? Има си някакъв проблем, но трябва да го погледне точният човек.

    Коментар


      #17
      с 2 перки ли си на радиаторите защото при мен ставаше следното когато дам газ вдига налягането на фреона и вместо да включи втората степен (т.е 2 те перки на мах) еднато добре а другата спираше. Решението скисан кабел за управление на перките (пред акумулатора има метална йутия с релета като са я затваряли се беше прекъснал един кабел и изгарял единн бушон/)
      Bravo 1.9 jtd 1999

      Коментар


        #18
        Re: гасне компресора на климатика при подаване на газ

        ogi28b написа:
        Dido_Lyubenov написа:
        AthlonXP написа:
        Здравейте, колата си духа студено на празен ход и при каране на дълго. В градски компресора непрекъснато ми се гази при подаване на газ(при превключване на предавките) Карах я допълниха я, и ниското и високото налягане са ми били високи, казаха да си измия радиатора. Измих го на водоструйка и препарат проблема си остава.Дайте предложения какво може да е и какво да се прави ?П.С. При много плавно подаване на газ не гасне компресора.
        Това трябва да е поведението на компресора ! Не се вкарвай във филми, само ще ти вземат едни пари. Компа на климатика има връзка с компа на инжекциона, и когато подадеш по-рязко газ, компа на инжекцията праща сигнал до компа на климата да изключи копресора до отпадането на необходимоста от голяма мощност. За това на тия коли не се налага да изключваш климатика като изпреваваш, компа си има грижата да се занимава с това. В града ще ти духа добре климатика, ако не се правиш на състезател, щото тогава на компресора не му остав време да поработи.
        Хубаво, при мен не е така. Значи имам сериозен проблем, така ли излиза? Защо моят компресор не изключва в никакви случаи, освен като натисна педала до 100%? Изключва си като вдигне налягане, но не се влияе от подаването на газ, дори и по-рязко да е. Дори и да изключва при "рязко подаване на газ" (как е дефинирано кое е рязко и кое не е толкова рязко?), то това се случва за части от секундата. Нали си представяте за какво каране в градски условия става въпрос, за да се случва това? Има си някакъв проблем, но трябва да го погледне точният човек.
        Е да ама при мен е така като съм го описал. Пробвал съм по стръмен баир нагоре да подавам плавно газ, и дори да съм натиснал педала на газта на макс, компресора не изключва. Трябва да отпусна и да подам газ по-рязко ( да го сръчкам дет се вика ) и тогава изключва компресора и колата започва да наема по- енергично. А как да ти дефинирам "рязко подаване на газ" ? ... Мисля че всеки знае какво е. Не е точно понятие.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          Дидо, представи си варианта тъп педал на газта и тъп климатик, е няма да изгасне компресора колкото и да го натискаш, когато имаме климатроник с една камара датчици и собствено мнение под формата на ЕКУ, тогава нещата стават различни.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа:
            Дидо, представи си варианта тъп педал на газта и тъп климатик, е няма да изгасне компресора колкото и да го натискаш, когато имаме климатроник с една камара датчици и собствено мнение под формата на ЕКУ, тогава нещата стават различни.
            Прав си, точно така е ! Обаче факта че компресора се изключва при"рязко" ( :D ) подаване на газ, ме навежда на мисълта, че не говорим за тъп климатик с тъп педал на газзта и чакрък със синьо и червено на централната конзола :D
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Факта че става дума за браво 1.8 пък мен ме говори че може да е баш тъп климатик а не климатроник.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа:
                Факта че става дума за браво 1.8 пък мен ме говори че може да е баш тъп климатик а не климатроник.
                Много факти се събраха, ама най-важния още го няма - колегата да сподели за какъв климатик иде реч в тая тема :D
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар

                Working...
                X