Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неработеща система за климатизация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    spark написа:
    Там някъде в жабката има и блок с резистори, който контролира степените на вентилатора. Провери и при него какво е положението с буксите.
    Видях ги и тях но не съм ги гледал,сега ще ги погледна.Преди като работеше като дам на контакт се чуваше едно леко бучене от там,сега вече го няма това но и не работи

    Коментар


      #17
      Колега, не случайно те питам дали ти показва външната температура на таблото
      Fiat Marea 1,6 16V 1998
      Lancia Y 1.2 8v 1997
      Fiat Tempra 1.6 1991

      Коментар


        #18
        nikolay nikolov написа:
        Колега, не случайно те питам дали ти показва външната температура на таблото
        Нямам такова нещо колега,колата е с климатик но никъде не показва външната температура.

        Коментар


          #19
          nai7 написа:
          ...дреме ми как трябвало да е заглавието аз не съм мислител на заглавия.
          Щом не ти дреме, и аз няма да се колебая в бъдеще относно предупрежденията. На ден оправям по 10 такива заглавия, и най-често хората си вземат поука. Обясниха ти защо се прави, цитираха ти правилата.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #20
            nikolce написа:
            nai7 написа:
            ...дреме ми как трябвало да е заглавието аз не съм мислител на заглавия.
            Щом не ти дреме, и аз няма да се колебая в бъдеще относно предупрежденията. На ден оправям по 10 такива заглавия, и най-често хората си вземат поука. Обясниха ти защо се прави, цитираха ти правилата.
            Аве айде стига със тоя морал никой не съм обидил никой не съм напсувал или заплашил.Кво толкова стана не знам,и други форуми посещавам ама тука бахти стриктните,похвалиш някой за хубава кола,предупреждение.пръднеш не на място предупреждение.Знам ли аз другия какво ще търси та чак точно да го напиша.Нали вече има тема за това със точното заглавие.Не съм свикнал да ползвам търсачката а и знаех че по бързо ще стане така.Като искаш наказвай ме дреме ми и без това другия обича с мен да се заяжда няма кво да му търпя умните изказвания.

            Коментар


              #21
              nai7 написа:
              ogi28b написа:
              nai7 написа:
              ogi28b написа:
              Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
              Ами до колкото виждам съм го написал във правилния раздел проблема си.Нали тук се пише за проблеми със вентилация,охлаждане и там подобни?И е очевидно че търся помощ от колеги със съвет,толкова ли ти бръкнах във очите със заглавие или щото съм аз и не ме понасяш е идеята?Това ми дойде на акъла това написах.Или трябваше: Колеги имам проблем със вентилацията не работи 1.2.3.и 4 степен на вентилатора в купето?От сега на татък първо ще те питам може ли това заглавие да го напиша г-н перфекционист.
              Ми да си поприказваме, щом държиш? Като за начало - открий разликата между синьото и червеното по-горе. След това - открии разликата между:"малко помощ"и [марка][модел] - не работи вентилаторът в купетоСлед това - ако има нещо неясно - може още да си поприказваме. Или искаш да ме убедиш, че нищо друго не ти е дошло на акъла, освен "малко помощ"? Може да погледнеш и правилата на форума, и по-специално - точка 1.7 от тях:
              1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.
              И накрая на този интересен разговор - хич не ме е*е дали си точно ти, или е някой друг. Всеки, който пусне тема с подобно безсмислено заглавие, го докладвам, сеш’ ли се? Ти като идеш в сервиза - какво им казваш? "Тука отдясно нещо потропва като мина през неравности и дупки", или казваш просто "помощ!", а оня почва да гадае нещо тропа ли ти, колата ли не пали, зъб ли те боли... Ако всяка тема се казваше "малко помощ", щяхме да сме най-тъпия форум и да са ни закрили отдавна!Хем не си прав, хем се обясняваш, вместо да кажеш "Да бе, заглавието е тъпо." и да го редактираш малко. Здраве!===Като търсиш помощ, имай малко уважение към хората, които се опитват да ти помогнат. Ако искаш само с колегата да си говориш - ОК, но ако наистина търсиш помощ - хубаво е да четеш цялата тема и да отговориш на зададените въпроси.
              Ти пък вместо да помогнеш седнал морал да ми чете как се пише заглавие.Случайно да съм писал в грешния раздел?Нали тук е за точно моя проблем?Не съм писал малко помощ колата ми гори масло,или хлопа ми предницата или няма мощност.Имам проблем и искам малко помощ от съвет,дреме ми как трябвало да е заглавието аз не съм мислител на заглавия.Що не си пиеш бирата и спреш да се заяждаш?До колегата който помага.мерси за съветите ще я карам утре на майстор да си каже тежката дума.
              Абе, човече, ТИ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК РАЗБИРАШ ЛИ ИЛИ НЕ?! Къде в темата някой е споменал нещо за раздел и прочее? Да, точно за този раздел ти е темата и никой нищо не ти е казал за това. Казах ти само, че заглавието на темата е ТЪПО. Тема със заглавие "Малко помощ" и меко казано ТЪПО, още повече написано от потребител с дългогодишен стаж из форума, който, ако не всички, трябва да познава поне основните му правила и да ги спазва. И продъжаваш да си плямпаш, обаче! Хем в грешка, хем не се спираш. Ако вместо да се правиш на много важен и ми беше отговорил на въпросите, които зададох в първото си мнение, щеше да имаш климатик още преди 4 дена, ама тях не ги видя, а видя другото... Спасявай се! Не знам що се мъчиш и не си натиснеш "изход" сам. Ама и на търпелив екип си случил, че по другите форуми, дето цитираш, хора като теб с 16 предупреждения и 7 изгонвания - изобщо не ги допускат обратно, сеш ли се?Много си далече от истината, че ще седна да си губя времето и да се заяждам, щото си бил точно ти. Тъпото заглавие си е тъпо заглавие, независимо кой е авторът. И да не забравиш да ме цитираш при отговора, щото ще се изгуби смисъла на хубавата тема.

              Коментар


                #22
                Аааа човече пиши си немаш грижи,то накрая ще останете 10 човека да пишате в този форум.Вместо да ми помогнеш ти реши първо да ме нахокаш за заглавито ок нямаш проблем.Много добре прочетох какво си написал,подразни ме първите ти няколко реда и те така,кефише ме преди уважавах те но миналото си е минало.

                Коментар


                  #23
                  Re: Неработеща система за климатизация

                  nai7 написа:
                  Проблема е следния.Вентилацията в купето спря да работи,нито топло нито студено,нито климатика.На нито една степен не иска ни на 1,2,3,4 нищо.Бушоните са здрави,да търся ли помощ от майстор или ще мога и сам да се справя с проблема?[/u]
                  Имам и браво и брава и да ти кажа с тоя проблем ми беше писнало... сменял сам и вентилатори и копчето за степените и резистори просто е като му хванеш вече чалъма.1.Ако е резисторната плочка изгоряло Фусето демек термозащитата Работи на 4та степен.2.Ако след като свалиш вентилатора които се сваля с завъртане на ляво след като си махнал стопурната видийка.Има два кабела вързваш ги към акумолатора и виждаш дали върти вентилатора ако върти ок.. значи проблема ти е най-готиния демек копчето с степените в таблото...Сменял съм го 4 пъти вече и на двете коли нз кво е ама грее и се топи с времето.

                  Коментар

                  Working...
                  X