Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неработеща система за климатизация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неработеща система за климатизация

    Проблема е следния.Вентилацията в купето спря да работи,нито топло нито студено,нито климатика.На нито една степен не иска ни на 1,2,3,4 нищо.Бушоните са здрави,да търся ли помощ от майстор или ще мога и сам да се справя с проблема?[/u]

    #2
    Струва ми се, че проблема е във вентилатора.Защо не го свалиш и да го пробваш с кабели директно на акумулатора или да замериш дали стига ток до него.Преди това пробвай да му размърдаш буксата на ръка, че може някой случайно да я е посритал и да е счупена Ако е изгорял вентилатора, цените са народни - 15-20 лв. и се сменя за норматив
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Струва ми се, че проблема е във вентилатора.Защо не го свалиш и да го пробваш с кабели директно на акумулатора или да замериш дали стига ток до него.Преди това пробвай да му размърдаш буксата на ръка, че може някой случайно да я е посритал и да е счупена Ако е изгорял вентилатора, цените са народни - 15-20 лв. и се сменя за норматив
      Къде тая букса?жабката ли трябва да разглобя?

      Коментар


        #4
        Отдолу на самия вентилатор е.Не разглобяваш нищо, залягаш под жабката и ще я видиш на вентилатора.Другият евентуален проблем може да е в копчето за управление на вентилатора или в резисторите.Ето една снимка и една полезна тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=27356
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Благодаря ти много,само да спре да вали и се заемам.

          Коментар


            #6
            Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
              Ами до колкото виждам съм го написал във правилния раздел проблема си.Нали тук се пише за проблеми със вентилация,охлаждане и там подобни?И е очевидно че търся помощ от колеги със съвет,толкова ли ти бръкнах във очите със заглавие или щото съм аз и не ме понасяш е идеята?Това ми дойде на акъла това написах.Или трябваше: Колеги имам проблем със вентилацията не работи 1.2.3.и 4 степен на вентилатора в купето?От сега на татък първо ще те питам може ли това заглавие да го напиша г-н перфекционист.До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.

              Коментар


                #8
                nai7 написа:
                До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
                Кажи какъв е проблема де Да те успокоя, че мястото е повече от лесно достъпно на фона на останалите чарколи в тея коли
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  M5kov написа:
                  nai7 написа:
                  До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
                  Кажи какъв е проблема де Да те успокоя, че мястото е повече от лесно достъпно на фона на останалите чарколи в тея коли
                  Още не съм го открил на 100% но вчера видях че има следи от кал дето е сритван,цяла седмица работих във Обзор и отсечката Сл.бряг-Обзор идваше в повече на колегата ми впредвид моето каране на тази прекрасна отсечка доста натискаше спирачките у десно .

                  Коментар


                    #10
                    M5kov написа:
                    nai7 написа:
                    До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
                    Кажи какъв е проблема де Да те успокоя, че мястото е повече от лесно достъпно на фона на останалите чарколи в тея коли
                    Сега пуснах директно кабел от акумулатора и работи само на макс.Какво ще рече това?

                    Коментар


                      #11
                      nai7 написа:
                      ogi28b написа:
                      Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
                      Ами до колкото виждам съм го написал във правилния раздел проблема си.Нали тук се пише за проблеми със вентилация,охлаждане и там подобни?И е очевидно че търся помощ от колеги със съвет,толкова ли ти бръкнах във очите със заглавие или щото съм аз и не ме понасяш е идеята?Това ми дойде на акъла това написах.Или трябваше: Колеги имам проблем със вентилацията не работи 1.2.3.и 4 степен на вентилатора в купето?От сега на татък първо ще те питам може ли това заглавие да го напиша г-н перфекционист.
                      Ми да си поприказваме, щом държиш? Като за начало - открий разликата между синьото и червеното по-горе. След това - открии разликата между:"малко помощ"и [марка][модел] - не работи вентилаторът в купетоСлед това - ако има нещо неясно - може още да си поприказваме. Или искаш да ме убедиш, че нищо друго не ти е дошло на акъла, освен "малко помощ"? Може да погледнеш и правилата на форума, и по-специално - точка 1.7 от тях:
                      1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.
                      И накрая на този интересен разговор - хич не ме е*е дали си точно ти, или е някой друг. Всеки, който пусне тема с подобно безсмислено заглавие, го докладвам, сеш’ ли се? Ти като идеш в сервиза - какво им казваш? "Тука отдясно нещо потропва като мина през неравности и дупки", или казваш просто "помощ!", а оня почва да гадае нещо тропа ли ти, колата ли не пали, зъб ли те боли... Ако всяка тема се казваше "малко помощ", щяхме да сме най-тъпия форум и да са ни закрили отдавна!Хем не си прав, хем се обясняваш, вместо да кажеш "Да бе, заглавието е тъпо." и да го редактираш малко. Здраве!===Като търсиш помощ, имай малко уважение към хората, които се опитват да ти помогнат. Ако искаш само с колегата да си говориш - ОК, но ако наистина търсиш помощ - хубаво е да четеш цялата тема и да отговориш на зададените въпроси.

                      Коментар


                        #12
                        Оф, къде се бутам и аз между шамарите nai7, значи, че вентилатора е наред Пробвай следното:Ключето на 4 и мърдай с ръка буксата долу на вентилатора. Ако тръгне, проблема механичен някъде по буксата/вентилатора.Ако не, премери с мултицет дали стига ток до буксата на вентилатора.Ако не стига, може ключа да се бъзика... Бе някъде има прекъсната верига.Ако нямаш с какво да го замериш, защо не го закараш на майстор. Нещо малко е, не вярвам да вземе много пари, докато ти си пиеш кафето
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          А работи ли показанието за външна температура като натиснеш бутона
                          Fiat Marea 1,6 16V 1998
                          Lancia Y 1.2 8v 1997
                          Fiat Tempra 1.6 1991

                          Коментар


                            #14
                            ogi28b написа:
                            nai7 написа:
                            ogi28b написа:
                            Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
                            Ами до колкото виждам съм го написал във правилния раздел проблема си.Нали тук се пише за проблеми със вентилация,охлаждане и там подобни?И е очевидно че търся помощ от колеги със съвет,толкова ли ти бръкнах във очите със заглавие или щото съм аз и не ме понасяш е идеята?Това ми дойде на акъла това написах.Или трябваше: Колеги имам проблем със вентилацията не работи 1.2.3.и 4 степен на вентилатора в купето?От сега на татък първо ще те питам може ли това заглавие да го напиша г-н перфекционист.
                            Ми да си поприказваме, щом държиш? Като за начало - открий разликата между синьото и червеното по-горе. След това - открии разликата между:"малко помощ"и [марка][модел] - не работи вентилаторът в купетоСлед това - ако има нещо неясно - може още да си поприказваме. Или искаш да ме убедиш, че нищо друго не ти е дошло на акъла, освен "малко помощ"? Може да погледнеш и правилата на форума, и по-специално - точка 1.7 от тях:
                            1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.
                            И накрая на този интересен разговор - хич не ме е*е дали си точно ти, или е някой друг. Всеки, който пусне тема с подобно безсмислено заглавие, го докладвам, сеш’ ли се? Ти като идеш в сервиза - какво им казваш? "Тука отдясно нещо потропва като мина през неравности и дупки", или казваш просто "помощ!", а оня почва да гадае нещо тропа ли ти, колата ли не пали, зъб ли те боли... Ако всяка тема се казваше "малко помощ", щяхме да сме най-тъпия форум и да са ни закрили отдавна!Хем не си прав, хем се обясняваш, вместо да кажеш "Да бе, заглавието е тъпо." и да го редактираш малко. Здраве!===Като търсиш помощ, имай малко уважение към хората, които се опитват да ти помогнат. Ако искаш само с колегата да си говориш - ОК, но ако наистина търсиш помощ - хубаво е да четеш цялата тема и да отговориш на зададените въпроси.
                            Ти пък вместо да помогнеш седнал морал да ми чете как се пише заглавие.Случайно да съм писал в грешния раздел?Нали тук е за точно моя проблем?Не съм писал малко помощ колата ми гори масло,или хлопа ми предницата или няма мощност.Имам проблем и искам малко помощ от съвет,дреме ми как трябвало да е заглавието аз не съм мислител на заглавия.Що не си пиеш бирата и спреш да се заяждаш?До колегата който помага.мерси за съветите ще я карам утре на майстор да си каже тежката дума.

                            Коментар


                              #15
                              Там някъде в жабката има и блок с резистори, който контролира степените на вентилатора. Провери и при него какво е положението с буксите.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар

                              Working...
                              X