Проблема е следния.Вентилацията в купето спря да работи,нито топло нито студено,нито климатика.На нито една степен не иска ни на 1,2,3,4 нищо.Бушоните са здрави,да търся ли помощ от майстор или ще мога и сам да се справя с проблема?[/u]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неработеща система за климатизация
Collapse
X
-
Струва ми се, че проблема е във вентилатора.Защо не го свалиш и да го пробваш с кабели директно на акумулатора или да замериш дали стига ток до него.Преди това пробвай да му размърдаш буксата на ръка, че може някой случайно да я е посритал и да е счупена Ако е изгорял вентилатора, цените са народни - 15-20 лв. и се сменя за норматив"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
M5kov написа:Струва ми се, че проблема е във вентилатора.Защо не го свалиш и да го пробваш с кабели директно на акумулатора или да замериш дали стига ток до него.Преди това пробвай да му размърдаш буксата на ръка, че може някой случайно да я е посритал и да е счупена Ако е изгорял вентилатора, цените са народни - 15-20 лв. и се сменя за норматив
Коментар
-
Отдолу на самия вентилатор е.Не разглобяваш нищо, залягаш под жабката и ще я видиш на вентилатора.Другият евентуален проблем може да е в копчето за управление на вентилатора или в резисторите.Ето една снимка и една полезна тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=27356"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
Коментар
-
ogi28b написа:Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.
Коментар
-
nai7 написа:До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:nai7 написа:До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
Коментар
-
M5kov написа:nai7 написа:До колегата който ми помогна със съвет благодаря мисля че открих проблема бая е сритван горкия,ама много тъпо място са му измислили да го ева.
Коментар
-
nai7 написа:ogi28b написа:Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.
Коментар
-
Оф, къде се бутам и аз между шамарите nai7, значи, че вентилатора е наред Пробвай следното:Ключето на 4 и мърдай с ръка буксата долу на вентилатора. Ако тръгне, проблема механичен някъде по буксата/вентилатора.Ако не, премери с мултицет дали стига ток до буксата на вентилатора.Ако не стига, може ключа да се бъзика... Бе някъде има прекъсната верига.Ако нямаш с какво да го замериш, защо не го закараш на майстор. Нещо малко е, не вярвам да вземе много пари, докато ти си пиеш кафето"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
ogi28b написа:nai7 написа:ogi28b написа:Докато вали може да се позанимаеш малко с измислянето на заглавие, че те докладвах за тъпо заглавие. Все едно нарочно си го написал. А търсачката защо не работела - е за т’ва, щото едно заглавие не можете да измислите. А ако проблемът е в резисторите, ще работи на четвърта степен, но не на 1, 2 и 3. Бушоните как провери - с уред или визуално? Ако е визуално и нямаш уред - смени бушона на вентилатора с друг от нещо, което със сигурност работи.1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно. Примери за лоши заглавия са: Помогнете ми, Заклещих се, Имам проблем, Въпрос за Браво, HELP: PROBLEM, ПОМОООЩ!!!!!!, Molqvi kajete ......., nqkoi znae li... и т.н. Пример за добри заглавия са: Проблем: Не мога да си отключа Tipo-то, Въпрос: как да си рестартирам ECU-то на Stilo-то, Link: Tipo/Tempra Workshop manual, RQ: DVD ePER Tipo и т.н.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар