S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v - Загрява до 105-110 градуса
Collapse
X
-
ogi28b написа:S_BANKOV написа:термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
ogi28b написа:S_BANKOV написа:термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Много лесно се проверява, закачаш МЕС да следи температурата и тържиш тръбата след термостата, просто ще се види кога започва да се затопля леко, тогава започва да отваря и термостата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не е нужно да ми разказваш какво е термостат и как работи. На всеки термостат пише температурата, при която започва да отваря, а тази, при която е напълно отворен е с 6-8-10° по-висока както е отбелязал колегата по-нагоре. Ако започне да ти отваря на 50 - зимата ще умреш от студ в купето и ще имаш чудесен разход. Ако при теб отваря на 50 - просто го смени.
Коментар
-
Днес смених спукания маркуч и сложиш пак термостат от РЕНО 5 в него , събрах всичко , обезвъздуших и запалих . Осезаемо по бавно вдигна температурата и около 90 спрях и клекнах отпред да видя кога ще отвори . Та на около 87 градуса маркуча се затопли . Перката не тръгна на 1-ва степен , но много бавно се вдигаха градусите след 90. Оставих я на место , вдигна 105 и пусна 2-ра степен на перката , охлади до 100 и спря и така си повтаряше като работеше на място. Качих се да се повозя малко да видя как ще е температурата в движение. Колата си държеше 95-100 градуса , дори падаше и под 90 на места.Последен въпрос от мен за темата : 1-ва степен на перката само от реостата ли включва или има и друго което може да се е развалило ?Fiat Bravo 1.6 16V - 98'
Коментар
-
wintime33 написа:Днес смених спукания маркуч и сложиш пак термостат от РЕНО 5 в него , събрах всичко , обезвъздуших и запалих . Осезаемо по бавно вдигна температурата и около 90 спрях и клекнах отпред да видя кога ще отвори . Та на около 87 градуса маркуча се затопли . Перката не тръгна на 1-ва степен , но много бавно се вдигаха градусите след 90. Оставих я на место , вдигна 105 и пусна 2-ра степен на перката , охлади до 100 и спря и така си повтаряше като работеше на място. Качих се да се повозя малко да видя как ще е температурата в движение. Колата си държеше 95-100 градуса , дори падаше и под 90 на места.Последен въпрос от мен за темата : 1-ва степен на перката само от реостата ли включва или има и друго което може да се е развалило ?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Реостатът не включва нищо. Той е допълнително съпротивление във веригата, за да минава по-малък ток през нея, като така вентилаторът върти и по-бавно. А това, което включва, е или температурният датчик на радиатора (ако колата е 95-98 модел) или от самия компютър, който подава маса на едно реленце (ако колата е модел 98-01, от тези с двоен комбиниран датчик на термостата).Най-елементарният начин за проверка дали проблемът е в реостата или не - свалят се двата кабела от него и се връзват един за друг. Така все едно махаш реостата от веригата и като дойде време за включване на първа степен - понеже няма реостат - перката завърта на пълна мощност, все едно на втора. Толкова много теми има за тоя реостат и толкова много е коментирано и писано, че е абсурдно тая тема да стои повече от 3 дни отворена и проблемът да не е решен и да не е ясно какво точно се случва. Дори една от важните теми в раздела е с точно и ясно заглавие по този проблем. За какво си играят хората да пишат и да споделят проблеми и решенията им, ако няма кой да ги прочете след това?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар