Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v - Загрява до 105-110 градуса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    Сега изхвърли истария термостат от рено, защото термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.
    Защо да го изхвърлям ? Нали почти всички колеги карат с такива и нямат проблеми . Аз ли бъркам някъде или ?
    Fiat Bravo 1.6 16V - 98'

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.
      Ти сериозно ли?

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        S_BANKOV написа:
        термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.
        Ти сериозно ли?
        BANKOV в грешка си започва да отваря на 88 градуса , то ако отваря на 50 какъв е смисъла въобще от термостат.Когато купувах за първото браво в магазина ме попитаха на 82 или 88 градуса да отваря. Та с това нещо искам да ти кажа че от тези градуси започва да отваря .
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          S_BANKOV написа:
          термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.
          Ти сериозно ли?
          Помисили и ще разбереш за какво ти казвам.първо термостата е с термореагиращ елемент и с постепенното загряване отваря постепенно и клапата, това не е клапа дето като стигне 88градуса и щрак - отворена и като падне Щрак затворена. Някой ще познае какво е се случи ако на 88градуса изведнъж отвори термостата ?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            на 88 е напълно отворен, но започва да отваря на 82 ако не ме лъже паметта
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              Много лесно се проверява, закачаш МЕС да следи температурата и тържиш тръбата след термостата, просто ще се види кога започва да се затопля леко, тогава започва да отваря и термостата.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Не е нужно да ми разказваш какво е термостат и как работи. На всеки термостат пише температурата, при която започва да отваря, а тази, при която е напълно отворен е с 6-8-10° по-висока както е отбелязал колегата по-нагоре. Ако започне да ти отваря на 50 - зимата ще умреш от студ в купето и ще имаш чудесен разход. Ако при теб отваря на 50 - просто го смени.

                Коментар


                  #23
                  Днес смених спукания маркуч и сложиш пак термостат от РЕНО 5 в него , събрах всичко , обезвъздуших и запалих . Осезаемо по бавно вдигна температурата и около 90 спрях и клекнах отпред да видя кога ще отвори . Та на около 87 градуса маркуча се затопли . Перката не тръгна на 1-ва степен , но много бавно се вдигаха градусите след 90. Оставих я на место , вдигна 105 и пусна 2-ра степен на перката , охлади до 100 и спря и така си повтаряше като работеше на място. Качих се да се повозя малко да видя как ще е температурата в движение. Колата си държеше 95-100 градуса , дори падаше и под 90 на места.Последен въпрос от мен за темата : 1-ва степен на перката само от реостата ли включва или има и друго което може да се е развалило ?
                  Fiat Bravo 1.6 16V - 98'

                  Коментар


                    #24
                    wintime33 написа:
                    Днес смених спукания маркуч и сложиш пак термостат от РЕНО 5 в него , събрах всичко , обезвъздуших и запалих . Осезаемо по бавно вдигна температурата и около 90 спрях и клекнах отпред да видя кога ще отвори . Та на около 87 градуса маркуча се затопли . Перката не тръгна на 1-ва степен , но много бавно се вдигаха градусите след 90. Оставих я на место , вдигна 105 и пусна 2-ра степен на перката , охлади до 100 и спря и така си повтаряше като работеше на място. Качих се да се повозя малко да видя как ще е температурата в движение. Колата си държеше 95-100 градуса , дори падаше и под 90 на места.Последен въпрос от мен за темата : 1-ва степен на перката само от реостата ли включва или има и друго което може да се е развалило ?
                    Има и едно реле, което затваря и отваря токовия кръг за първата степен на перката, ако не се лъжа мисля, че се намираше под една черна кутия, закрепена на радиатора ако бъркам нека някой ме поправи
                    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                    Коментар


                      #25
                      Реостатът не включва нищо. Той е допълнително съпротивление във веригата, за да минава по-малък ток през нея, като така вентилаторът върти и по-бавно. А това, което включва, е или температурният датчик на радиатора (ако колата е 95-98 модел) или от самия компютър, който подава маса на едно реленце (ако колата е модел 98-01, от тези с двоен комбиниран датчик на термостата).Най-елементарният начин за проверка дали проблемът е в реостата или не - свалят се двата кабела от него и се връзват един за друг. Така все едно махаш реостата от веригата и като дойде време за включване на първа степен - понеже няма реостат - перката завърта на пълна мощност, все едно на втора. Толкова много теми има за тоя реостат и толкова много е коментирано и писано, че е абсурдно тая тема да стои повече от 3 дни отворена и проблемът да не е решен и да не е ясно какво точно се случва. Дори една от важните теми в раздела е с точно и ясно заглавие по този проблем. За какво си играят хората да пишат и да споделят проблеми и решенията им, ако няма кой да ги прочете след това?

                      Коментар

                      Working...
                      X