Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v - Загрява до 105-110 градуса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1.6 16v - Загрява до 105-110 градуса

    Здравейте , пиша тук за съвет , че вече не знам какво да правя. Днес направих смяна на термостата с такъв от Рено 5. Всичко ок , обезвъздуших я след това , поработи си малко , и пак загрява до 110-105 градуса някъде където се включва и перката. Когато си работи на място си държи там температурата , виж снимката. Другото странно е ,че когато я събрах цялата и отидох да я запаля , тя 2 пъти не запали , на третия път запали , но без подаване на газ изгасва.След 4-то палене нормализира оборотите и я оставих и както казах , колата си вдигна температура ,но пак повече от желаната . Направи ми впечатление ,че когато дам на контакт сега , не ми свети вече лампичката за кода на ключа. Възможно ли е да съм окалпавил нещо ? Дайте съвет защо пак държи 110 градуса и от какво може да се дължи и евентуално какво друго да проверявам и сменям.Благодаря.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.6 16V - 98'

    #2
    Да не би проблема да е таблото? Маркучите гледа ли?

    Коментар


      #3
      А реално провери ли наистина дали стрелката отговаря на реалната температура?Много често се наблюдава разминаване между таблото и реалната температура на антифриза при тия коли.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Старият термостат изкормен ли е ? Да не би да е блокирал в полузатворено положение?
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #5
          Изкормих всичко от стария , дори месинговата пъпка която в горния отвор. Как да проверя дали отговаря реалната температура с тази на уреда ? Друго да попитам , на колко градуса пуска перката по принцип ?
          Fiat Bravo 1.6 16V - 98'

          Коментар


            #6
            wintime33 написа:
            Изкормих всичко от стария , дори месинговата пъпка която в горния отвор. Как да проверя дали отговаря реалната температура с тази на уреда ? Друго да попитам , на колко градуса пуска перката по принцип ?
            Измерваш с термометър.По спомен перката се включва около 92 градуса някъде.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Закачаш един МЕС и правиш тест на перката, най вероятно реостата е дал фира или просто си за подмяна на кабелните обувки на реостата.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                1- ва степен от 97 градуса 2-ра от 110 градуса.Следователно колега не ти работи 1ва степен,смени реостата (18лв) и си свиркай.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  wintime33 написа:
                  Изкормих всичко от стария , дори месинговата пъпка която в горния отвор. Как да проверя дали отговаря реалната температура с тази на уреда ? Друго да попитам , на колко градуса пуска перката по принцип ?
                  Измерваш с термометър.По спомен перката се включва около 92 градуса някъде.
                  На браво 1.4 се включва на 92.На 1.6 изключва на 92 a се включва на 97.
                  Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                  И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                  .

                  Коментар


                    #10
                    cs_aleksandar написа:
                    BO написа:
                    wintime33 написа:
                    Изкормих всичко от стария , дори месинговата пъпка която в горния отвор. Как да проверя дали отговаря реалната температура с тази на уреда ? Друго да попитам , на колко градуса пуска перката по принцип ?
                    Измерваш с термометър.По спомен перката се включва около 92 градуса някъде.
                    На браво 1.4 се включва на 92.На 1.6 изключва на 92 a се включва на 97.
                    Щом казваш значи е така.Важното е колегата да разбере дали наистина това е вярната температура или не, защото тия табла много лъжат. Аз не бих лежал на показанието на температурата на таблото без да се убедя, че наистина е такава.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Значи преди минути се прибрах от работа и я оставих да поработи пред блока за да проверя маркучите дали ще затоплят и дали въобще ще отвори термостата. Тук имаме добра новина , на 90+ малко градуси отвори веднага големия кръг и всичко ОК , но перката както казвате не върти на 1-ва степен , а на около 100+ малко градуси се включва 2-ра степен и си се охлажда за около 10-15 сек и спира и си държи температурата като на горната снимка която съм качил. Та сега я оставих зад блока на сянка да охлади за 1-2 часа и слизам да проверя реостата който казвате. Можете ли да дадете малко инфо точно къде е . Когато застанеш пред радиатора от дясно горе кудето има 3 жици които влизат някъде и после пак излизат 3 , това ли трябва да е ? Ако е това , как се сваля и ще бликне ли антифриза от там ? Благодаря.
                      Fiat Bravo 1.6 16V - 98'

                      Коментар


                        #12
                        Реостата е доло в ляво като си пред колата захванат е с два винта за корпуса на перката,и има само 2 кабела, и не няма да бликне антифриз защото нямат контакт. Виж и ето тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=7873
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте колеги , днес поработих малко по колата , но нещата се усложниха. Първо почнах малка инспекция на всички кабели и букси които тръгват от бушона към перката. Почти всички бяха окислили. Изчистих ги . После свалих прословутия реостат. На пръв поглед изглеждаше добре , позачистих го тук там и го върнах на мястото. Събрах перката всичко точно , запалих колата , направих 2-3 кръгчета на квартала да позагрее , но си мина 90 градуса и пак не пусна перката на по-бавно , а ми се спука маркуча в който сложих термостата и изтече всичко. Утре ще го сменям , пак ще се мъча с напъхването на термостата и вече не знам къде да гледам за перката. Дайте някакъв съвет какво друго да направя. Не иска и не иска пуста и перка. Къде да окася за да видя дали въобще работи 1-ва степен ? Слагам малко снимки да погледнете какво чистих и т.н
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1.6 16V - 98'

                          Коментар


                            #14
                            Реостата може да го измериш. Ако няма с какво, направи мост в буксата му и ще го "прескочиш".По това ;показание на таблото, точно там се пуска 2ра степен при мен.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Сега изхвърли истария термостат от рено, защото термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X