Здравейте , пиша тук за съвет , че вече не знам какво да правя. Днес направих смяна на термостата с такъв от Рено 5. Всичко ок , обезвъздуших я след това , поработи си малко , и пак загрява до 110-105 градуса някъде където се включва и перката. Когато си работи на място си държи там температурата , виж снимката. Другото странно е ,че когато я събрах цялата и отидох да я запаля , тя 2 пъти не запали , на третия път запали , но без подаване на газ изгасва.След 4-то палене нормализира оборотите и я оставих и както казах , колата си вдигна температура ,но пак повече от желаната . Направи ми впечатление ,че когато дам на контакт сега , не ми свети вече лампичката за кода на ключа. Възможно ли е да съм окалпавил нещо ? Дайте съвет защо пак държи 110 градуса и от какво може да се дължи и евентуално какво друго да проверявам и сменям.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво 1.6 16v - Загрява до 105-110 градуса
Collapse
X
-
Bane
-
А реално провери ли наистина дали стрелката отговаря на реалната температура?Много често се наблюдава разминаване между таблото и реалната температура на антифриза при тия коли.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
wintime33 написа:Изкормих всичко от стария , дори месинговата пъпка която в горния отвор. Как да проверя дали отговаря реалната температура с тази на уреда ? Друго да попитам , на колко градуса пуска перката по принцип ?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:wintime33 написа:Изкормих всичко от стария , дори месинговата пъпка която в горния отвор. Как да проверя дали отговаря реалната температура с тази на уреда ? Друго да попитам , на колко градуса пуска перката по принцип ?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:BO написа:wintime33 написа:Изкормих всичко от стария , дори месинговата пъпка която в горния отвор. Как да проверя дали отговаря реалната температура с тази на уреда ? Друго да попитам , на колко градуса пуска перката по принцип ?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Значи преди минути се прибрах от работа и я оставих да поработи пред блока за да проверя маркучите дали ще затоплят и дали въобще ще отвори термостата. Тук имаме добра новина , на 90+ малко градуси отвори веднага големия кръг и всичко ОК , но перката както казвате не върти на 1-ва степен , а на около 100+ малко градуси се включва 2-ра степен и си се охлажда за около 10-15 сек и спира и си държи температурата като на горната снимка която съм качил. Та сега я оставих зад блока на сянка да охлади за 1-2 часа и слизам да проверя реостата който казвате. Можете ли да дадете малко инфо точно къде е . Когато застанеш пред радиатора от дясно горе кудето има 3 жици които влизат някъде и после пак излизат 3 , това ли трябва да е ? Ако е това , как се сваля и ще бликне ли антифриза от там ? Благодаря.Fiat Bravo 1.6 16V - 98'
Коментар
-
Реостата е доло в ляво като си пред колата захванат е с два винта за корпуса на перката,и има само 2 кабела, и не няма да бликне антифриз защото нямат контакт. Виж и ето тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=7873Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Здравейте колеги , днес поработих малко по колата , но нещата се усложниха. Първо почнах малка инспекция на всички кабели и букси които тръгват от бушона към перката. Почти всички бяха окислили. Изчистих ги . После свалих прословутия реостат. На пръв поглед изглеждаше добре , позачистих го тук там и го върнах на мястото. Събрах перката всичко точно , запалих колата , направих 2-3 кръгчета на квартала да позагрее , но си мина 90 градуса и пак не пусна перката на по-бавно , а ми се спука маркуча в който сложих термостата и изтече всичко. Утре ще го сменям , пак ще се мъча с напъхването на термостата и вече не знам къде да гледам за перката. Дайте някакъв съвет какво друго да направя. Не иска и не иска пуста и перка. Къде да окася за да видя дали въобще работи 1-ва степен ? Слагам малко снимки да погледнете какво чистих и т.нFiat Bravo 1.6 16V - 98'
Коментар
-
Сега изхвърли истария термостат от рено, защото термостата трябва да започне да отваря още някъде към 50градуса и да почне да затопля и другия кръг и на 88- до 92градуса трябва да отвори отдавна и да започне първа степен да охлажда.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар