Здравейте, Имах следната случка днес - оставих си колата да поработи на място, да позагрее, защото човека, от който я купих, твърдеше, че имало някакъв проблем с термостата и вентилатора включвал малко по-късно от нормалното, но все пак включвал и не било проблем. Та, исках да проверя това, оставих я да си работи, температурата стигна до червената част на показателя, и вентилатора се включи. В същия момент обаче нещо изтропа, купето се напълни с пара и иззад таблото потече гореща вода. Пространството под седалките се напълни от две големи локви. Мисля, че знам отговора на въпроса си, но все пак съм длъжен да питам - ще мога ли да мина без сваляне на табло? И дали е възможно да е нещо по-сериозно от спукан стар маркуч/изпуснало съединение? Колата палеше след това, предполагам, това е добър знак, че няма по-сериозни повреди?Ако някой от вас е имал подобен проблем, ще помоля за насоки, най-малкото за свалянето на таблото, предполагам, че е тотален гърч.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V изби вода в купето
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар