Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охлаждане на Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с охлаждане на Пунто

    Проблема е следния:Загрява колата и изхвърля антифриза през капачката, двете тръби от термостата са топли, не са твърди, парното духа хладно. Какъв може да е проблема?колата е Пунто 1.2 75 к.с. - 96г.

    #2
    кола

    Като начало обезвъздуши като загрее колата има винт на маркуча зад мотора където влиза в упето Другото е да пробваш с друга капачка или на скъпото здухана гарнитура на главата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Обезвъздушихме, но не е това проблема. След преглед при майстора проблема най-вероятно е водната помпа. Интересното е че, няма парно, обаче като форсираш идва парното, т.е. явно водната помпа развърта водата на високи обороти. Проблема е, че или превърта на оста на турбинката или ремъка ако я върти с обратната страна буксува, а той пък евентуално буксува защото има някакво омасляване при него. Та след ден два ще ходи при майстора да се види какво точно е.

      Коментар


        #4
        кола

        Ако е ремък нетрябва ли да свири при палене може да се свали помпата и да се види как е но сигурно си е здрава
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ако ремъка е заминал най вероятно всички консуматори закачени към него няма да работят оптимално, имаш ли волтметър да видиш дали зарежда нормално алтернатора, ако всичко е наред с тока значи не би трябвало проблема да е в ремъка.Дано да е водна помпа, че ако е гарнитура на главата ще се оръсиш повече за ремонти.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            То кой ремък върти водната помпа - ангренажния или този на алтернатора?

            Коментар


              #7
              кола

              Ангренажа те са на едно вътре под капака има 4-5 винта и се маха
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Сори, ангренажния върти водната, няма какво да проверяваш алтернатора, него го върти пистовия, сори за объркването
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  духнал си гарнитурата и когато си на празен ход водната помпа не може да преодолее налягането което се изпуска от духналата гарнитура и затова нямаш парно.тези помпи рядо се чупят и са със метални витла.приготви се за смяна на гарнитура и шлайф на главата.поздрави

                  Коментар


                    #10
                    За съжаление колегата Ивел ще излезе прав. Правих тая операция на моето пунто преди 3 месеца. смяна на гарнитурите и на колектори и на глави каквото имаше, ново масло, антифриз и пълен ремонт на главата със смяна на 8 водача и 4 клапана всичко ми излезна 510 лева. като самия ремонт на главата ми струваше 280. Моето пунто се води 1.2 16В 86 коня спортинг модела. Като аз помпа и ангренаж не съм сменявал, че щяха да ми дойдат повече парите..

                    Коментар


                      #11
                      Снощи колата отиде на майстор. Теча на масло при ангренажа е от гарнитурата на капака и семеринга на вала. Водната помпа била с една счупена перка. Няма как да приплъзва на ремъка както мислех защото наистина се върти от зъбците на ангренажа. Много се надявам проблема да е само във водната помпа, защото маркучите не са твърди и не се надуват както при издухана гарнитура.

                      Коментар


                        #12
                        не вярвам това да е проблема,а и не вярвам да не надува,а в същия момент да достига 100гр,просто това си е физичен и химичен процес

                        Коментар


                          #13
                          Проблема е решен. Ще опиша ситуацията за да е в помощ на някой.На място на ниски обороти загрява и не включва перката, стига до последната чертичка преди червения сектор и не се включва, няма парно и радиатора не е много топъл. Като се вдигната оборотите веднага включва перката, радиатора става гореща, идва парното и веднага температурата спада на стрелката.Какво сме направили:Обезвъздушаване от пробката преди радиаторчето на парното - без резултатСменена е водна помпа - без резултатТермостата проверен - работиДатчик който включва перката включваше 2-3 градуса по късно, сменен - без резултатДобавка за прочистване на радиатор и охладителна система - без резултатОбезвъздушаване от пробката на радиатора - проблема решен

                          Коментар

                          Working...
                          X