Проблема е следния:Загрява колата и изхвърля антифриза през капачката, двете тръби от термостата са топли, не са твърди, парното духа хладно. Какъв може да е проблема?колата е Пунто 1.2 75 к.с. - 96г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охлаждане на Пунто
Collapse
X
-
Обезвъздушихме, но не е това проблема. След преглед при майстора проблема най-вероятно е водната помпа. Интересното е че, няма парно, обаче като форсираш идва парното, т.е. явно водната помпа развърта водата на високи обороти. Проблема е, че или превърта на оста на турбинката или ремъка ако я върти с обратната страна буксува, а той пък евентуално буксува защото има някакво омасляване при него. Та след ден два ще ходи при майстора да се види какво точно е.
Коментар
-
Ако ремъка е заминал най вероятно всички консуматори закачени към него няма да работят оптимално, имаш ли волтметър да видиш дали зарежда нормално алтернатора, ако всичко е наред с тока значи не би трябвало проблема да е в ремъка.Дано да е водна помпа, че ако е гарнитура на главата ще се оръсиш повече за ремонти.punto HGT
Коментар
-
За съжаление колегата Ивел ще излезе прав. Правих тая операция на моето пунто преди 3 месеца. смяна на гарнитурите и на колектори и на глави каквото имаше, ново масло, антифриз и пълен ремонт на главата със смяна на 8 водача и 4 клапана всичко ми излезна 510 лева. като самия ремонт на главата ми струваше 280. Моето пунто се води 1.2 16В 86 коня спортинг модела. Като аз помпа и ангренаж не съм сменявал, че щяха да ми дойдат повече парите..
Коментар
-
Снощи колата отиде на майстор. Теча на масло при ангренажа е от гарнитурата на капака и семеринга на вала. Водната помпа била с една счупена перка. Няма как да приплъзва на ремъка както мислех защото наистина се върти от зъбците на ангренажа. Много се надявам проблема да е само във водната помпа, защото маркучите не са твърди и не се надуват както при издухана гарнитура.
Коментар
-
Проблема е решен. Ще опиша ситуацията за да е в помощ на някой.На място на ниски обороти загрява и не включва перката, стига до последната чертичка преди червения сектор и не се включва, няма парно и радиатора не е много топъл. Като се вдигната оборотите веднага включва перката, радиатора става гореща, идва парното и веднага температурата спада на стрелката.Какво сме направили:Обезвъздушаване от пробката преди радиаторчето на парното - без резултатСменена е водна помпа - без резултатТермостата проверен - работиДатчик който включва перката включваше 2-3 градуса по късно, сменен - без резултатДобавка за прочистване на радиатор и охладителна система - без резултатОбезвъздушаване от пробката на радиатора - проблема решен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар