Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с климатроника на Стило 1.9JTD 2002г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с климатроника на Стило 1.9JTD 2002г.

    Здравейте на всички колеги,ситуацията е следната:колата е купена през месец юни 2012г-климатроника работеше до към месец септември.През м.май2013г заредихме климатроника по процедура(вакуумиране,задържане,пълнене)като решихме че проблема е в игличките и ги сменихме.Тази година-2014 когато реших да пусна климатроника той отново не работи.И едно уточнение-2013г компресора не включваше а сега включва но пак не охлажда.Предложиха ми да купя препарат за уплътняване на пропуски, но не съм сигурен до колко това ще ми реши проблема.С благодарност очаквам всякакви идеи и предложения.
    0 осем осем7 девет36985

    #2
    Проверете за пропуски буксата на пресостата, много често през нея избива фреон и изпуска много по малко но за 4-5 месеца свършва при работа на климатика. Ако съм прав ще олекнеш със 100-150лв. за нов.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      И аз съм така на стилото , за 1 година ми пада на под 100 грама фреона при пълно зареждане, няма хващане на теч при гледане с ув лампа и сипан оцветител с фреона, остава да е изпарителя вътре в купето който за да се провери сваляне на цяло табло не си струва парите, труда и рисковете, затова пълня за 40лв 500 грама 1 път в годината вече 4-та година подред и това е !!

      Коментар


        #4
        А някой да е сменял изпарителя вътре в купето за климатика на Стило? Как се стига до него и може ли да се провели дали със сигурност има теч от него на фреон?? Знам че при някой коли се сваля цялото табло , но при Стило как ли става?

        Коментар


          #5
          За да не пускам нова тема ще питам тука.Става въпрос за смяна на лагера на компресора на стило. От тази тема гледах http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...117&highlight= , но няма снимки.Ако някои е сменявал да каже с какъв инструмент се отвива шайбата, че не мога да разбера.

          Коментар


            #6
            Какви са ти симптомите , че искаш да сменяш лагер-климатик??

            Коментар


              #7
              На запален двг не се чува, но като се свали пистовия ремък и се завърти шайбата шуми и то доста.

              Коментар

              Working...
              X