Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

каква е нормалната Т на пуснат климатик.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ibiza написа:
    ако запукаш радиатора с пароструйката ще му прецакаш ламелите и отиваш за нов радиатор по скоро го свали накисни с препарат за мухи(обезмаслител ) и изпръскай с маркуча
    Ъха, много правилно.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Ibiza написа:
      ако запукаш радиатора с пароструйката ще му прецакаш ламелите и отиваш за нов радиатор по скоро го свали накисни с препарат за мухи(обезмаслител ) и изпръскай с маркуча
      Май ще пробвам с маркуча като имам време за тази процедура и каквото падне падне няма кой да си играе колега да откачвам един от друг радиатор и да се прецака нещо заради едното чистене.
      Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

      Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
      Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

      Коментар


        #18
        Нормално при моето Стило излиза 4-5 градуса от духалките,като рядко пада до 3 градуса.Замерването е със сонда на мултицет от тези с кабел която пъхам в централния отвор на таблото.проблема на моето Стило е , че много бавно обръща въздуха в купето и пада голямо потене.Колата е с климатроник.Замерването е на 4-та чертичка на скалата на вентилатора и на 16 градуса настройка.
        Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

        Коментар


          #19
          Е, сега - пароструйка. Една проста водоструйка от 15 см. нищо няма да му направи на радиатора, а ефектът е потресаващ.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #20
            slonikon написа:
            ......, а ефектът е потресаващ.
            Що? кал и листа не си ли виждал?
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Така във вчерашната жега най накрая тествах климатика на дълъг път след като се качих на магистралата за Београд от Парачин слизайки от Гкпп Връшка чука посока Словения около 700км затворих прозорците а активирах дзверо да духа студено щото вече взе да си напича и от 33 градуса в купето и 31 от датчика в огледалото доста бързо го свали на 20 по късно вечерта падна до 18 и това беше долната граница.Като цяло тва Климатика си е мнооо хубава работа за дълги разтояния лятото в жегите направо си беше конфортно е ако имаше и темпомат Мареата щеше да е още по комфорно ама нейсе.
              Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

              Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
              Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

              Коментар


                #22
                Да не пускам нова тема ще питам тукИма ли общо датчика за външна Т с климатроника т.е. да не охлажда на мах.При мен отчита грешни стойности, сега на това време показва 20г. А като покарам малко дори и 17.Ще помоля и на кратко да обясните как се сменя имаше тема, но не я намирам. По точно ме интересува какъв ее датчика и от къде да го намеря. Също и как се демонтира и се стига до него.
                Fiat Marea 2.4 JTD+
                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                Renault 19/1.7mi/ - crash

                Коментар


                  #23
                  zlatarov написа:
                  Да не пускам нова тема ще питам тукИма ли общо датчика за външна Т с климатроника т.е. да не охлажда на мах.При мен отчита грешни стойности, сега на това време показва 20г. А като покарам малко дори и 17.Ще помоля и на кратко да обясните как се сменя имаше тема, но не я намирам. По точно ме интересува какъв ее датчика и от къде да го намеря. Също и как се демонтира и се стига до него.
                  Има общо според мен датчика с работата на климатика а стигането до тоя датчик в огледалото не е от най лесните и приятни работи колега Златаров има едни винтчета под огледалото мисля че са две или три и ако не са корозирали зверски като при мен може и да ги отвиеш и да свалиш стъклото на огледалото за да стигнеш до датчика но трябва да му откачиш кабелите които го захранват за да извадиш стъклото като работиш внимателно че то колко му трябва махаш капачето от вътрешната страна горе срещу огледалото което е и ще видиш куплунга там са и болтовете за демонтаж на цялото огледало от колата.
                  Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                  Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                  Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                  Коментар


                    #24
                    slonikon написа:
                    Е, сега - пароструйка. Една проста водоструйка от 15 см. нищо няма да му направи на радиатора, а ефектът е потресаващ.
                    Пароструйката може да пръска топла и студена вода за това така съм се изказал ..И точно над 20 радиатора съм изпръскал със пароструйката ( Зависи поне тази беше на керхер една голяма доста мощна около 180-200бара беше налягането ) Нямам снимка да ти покажа какво се случва със радиатора направо се затваряха отворите по радиатора понеже се изкривяваха ламелите брутално.. буквално за нов радиатор Може да го изпръска със водо , паро , струйка както си иска колегата но поне от метър разстояние да е пистолета Казвам го от личен опит .И пак напомням добър препарат за разкисване на всякаква гняс и леко изплакване ще ти спестят много главоболия дано съм бил полезен .
                    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                    Коментар


                      #25
                      При Климатроник, взима данни от датчика за външна температура, оня ден беше 28 градуса навън, ходих на автомивка само на вода миене външно, и ми падна на 20 градуса изкуствено от водата външната температура, пускам климатика на 23 градуса той духа топло защото си мисли че навън е 20 градуса, свалих на 18 градуса и почна да духа студено, така че със сигурност играе роля датчика за външна температура!!

                      Коментар


                        #26
                        Смених го. Като цяло е елементарна цялата манипулация, но си е занимавка Само дето нямах термопроводима паста. Сега вече съм виждал 38градуса. може да има отклонение ама пак е по добре.Не съм усетил разлика в охлаждането ама вече знам, че и това съм оправил.
                        Fiat Marea 2.4 JTD+
                        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                        Renault 19/1.7mi/ - crash

                        Коментар


                          #27
                          milenskia написа:
                          При Климатроник, взима данни от датчика за външна температура, оня ден беше 28 градуса навън, ходих на автомивка само на вода миене външно, и ми падна на 20 градуса изкуствено от водата външната температура, пускам климатика на 23 градуса той духа топло защото си мисли че навън е 20 градуса, свалих на 18 градуса и почна да духа студено, така че със сигурност играе роля датчика за външна температура!!
                          То е важно в купето каква е Т, а не навън. Датичкът на огледалото играе роля за това дали да се включва компресорът или не, ако е студено навън. А за това дали в купето ще ти духа топло или студено има значение датчикът, който е при дистрибуторната клапа, който отчита каква е температурата на постъпващия в купето въздух, както и самата температура в купето, която се отчита от един друг датчик някъде из купето. Това какво става в купето няма как да зависи от нещо, което е извън него, нали?

                          Коментар


                            #28
                            Ясно Мъките са били почти напразно Ефекта ще е само за мен от към информация на вън колко Т е.
                            Fiat Marea 2.4 JTD+
                            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                            Renault 19/1.7mi/ - crash

                            Коментар

                            Working...
                            X