Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 висока температура охладителна течност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6 висока температура охладителна течност

    Колеги, имам следния проблем.Колата е 1.6 103 к.с.Докато е в движение, температурата е перфектна. Постои ли на място започва да се покачва. Стига между средата и червеното, гася колата, моментално паля и стрелката е на средата. Дали някой датчик се ебава? Ако действително прегрява би трябвало отново при следващото палене да показва висока температура, нали така? Но пък ако е датчик, защо като е в движение няма проблем?
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    #2
    В момента в който видиш че тръгва нагоре, удари един шамар на таблото.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      Не става. Като надуя парното, отива надолу. Понякога отива надолу и сама. Да не би да иска обезвъздушаване?Но пък защо като изгася и веднага дам на контакт или запаля стрелката е на мястото си точно където трябва да е?И като се движа всичко е наред. Водна помпа?
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #4
        Това с връщането на стрелката по средата, след отново даване на контакт е странно в случая. Защото всичко друго което описваш означава че има някакъв проблем. Особено това че температурата пада, като пуснеш парното.Вентилатора пуска ли се? Относно водната помпа, виж казанчето, хубаво ли тече/бълбука вътре, не вярвам да е от нея.Местя ти темата в "Отопление, Охлаждане, Климатици".
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          Година на производство? Не я бъркай с датата на първа регистрация.До 05.1998 1,6 103к.с. е с два термодатчика - за ЕКУ-то и за таблото.След 05.1998 1,6 103к.с. е с един термодатчик - за ЕКУ-то, което след обработка на данните изпраща данни към таблото.
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #6
            97’ година е колата. Кой е датчика за таблото, в смисъл къде се намира?Забелязах, че антифриза е над максимума, но когато е загряла. Утре ще видя на студена.Вентилатора се пуска. Все си мисля дали не е този датчик, не мога да си обясня иначе връщането на стрелката след гасене и повторно палене.
            The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

            Коментар


              #7
              style34 написа:
              97’ година е колата. Кой е датчика за таблото, в смисъл къде се намира?
              И двата са навити в тялото на термостата.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #8
                Да кажа, че съм с термостат от Рено 5, но не съм имал проблеми от както съм го сложил, т.е. 5 години поне, а и няма логика да е той. Утре ще видя с тоя датчик какво ще направя. А за да се смени трябва ли обезвъздушаване, как става схемата?
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #9
                  Виж си масите за лош контакт .

                  Коментар


                    #10
                    Провери буксите на реостата на перката, включва ти се директно втора степен, когато си в движеине въздуха обдухва радиатора и охлажда. Това шашка и стрелката. Това с нивото на антифриза също е притеснително, трябва като е студен двигателя да е на максимум, а като загрее да падне нивото.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Провери буксите на реостата на перката, включва ти се директно втора степен, когато си в движеине въздуха обдухва радиатора и охлажда. Това шашка и стрелката. Това с нивото на антифриза също е притеснително, трябва като е студен двигателя да е на максимум, а като загрее да падне нивото.
                      . Сигурен ли си че като колата загрее охладитената течност си намаля обемът и нивото в съда пада.Обикновено е обратното.
                      Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Това с нивото на антифриза също е притеснително, трябва като е студен двигателя да е на максимум, а като загрее да падне нивото.
                        Колега, това точно няма как да стане. С-мата работи под налягане къде ще отиде този антифриз... Надявам се без да искаш да си го написал
                        Fiat Marea 2.4 JTD+
                        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                        Renault 19/1.7mi/ - crash

                        Коментар


                          #13
                          Точно ако няма необходимото налягане, нивото в системата се повишава
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Точно ако няма необходимото налягане, нивото в системата се повишава
                            Колега физиката не позволява да се случи това.Антифриза (водата) на практика нямат почти никаква свиваемост независимо от налягането приложено върху тях.Налягането в охладителната система на нашите автомобили се получава в следствие на топлинно разширение на охл.течност,антифриз или вода.Това налягане допринася и за по висока точка на кипене на охл.течност и заради това е повишена работната температура на автомобилите ни.Ако успееш да обориш това обяснение ще си сменя автомобила с друга марка. Нищо лично.
                            Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                            Коментар


                              #15
                              Системата е пълна с антифриз и вода 50:50. При загряване водата се изпарява и образува газова тапа която създава въпросното налягане. Намялява водата в течно състоятние и нивото в казанчето. Антифриза не би трябвало да се изпарява ако е глицерин или някакъв висш алкохол. Те затова и не препоръчват да се кара с чиста вода, щото надува много маркучите.
                              FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                              FIAT Punto sx 75 '94

                              Коментар

                              Working...
                              X