Колеги, имам следния проблем.Колата е 1.6 103 к.с.Докато е в движение, температурата е перфектна. Постои ли на място започва да се покачва. Стига между средата и червеното, гася колата, моментално паля и стрелката е на средата. Дали някой датчик се ебава? Ако действително прегрява би трябвало отново при следващото палене да показва висока температура, нали така? Но пък ако е датчик, защо като е в движение няма проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 висока температура охладителна течност
Collapse
X
-
Не става. Като надуя парното, отива надолу. Понякога отива надолу и сама. Да не би да иска обезвъздушаване?Но пък защо като изгася и веднага дам на контакт или запаля стрелката е на мястото си точно където трябва да е?И като се движа всичко е наред. Водна помпа?The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Това с връщането на стрелката по средата, след отново даване на контакт е странно в случая. Защото всичко друго което описваш означава че има някакъв проблем. Особено това че температурата пада, като пуснеш парното.Вентилатора пуска ли се? Относно водната помпа, виж казанчето, хубаво ли тече/бълбука вътре, не вярвам да е от нея.Местя ти темата в "Отопление, Охлаждане, Климатици".
Коментар
-
Година на производство? Не я бъркай с датата на първа регистрация.До 05.1998 1,6 103к.с. е с два термодатчика - за ЕКУ-то и за таблото.След 05.1998 1,6 103к.с. е с един термодатчик - за ЕКУ-то, което след обработка на данните изпраща данни към таблото.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
97’ година е колата. Кой е датчика за таблото, в смисъл къде се намира?Забелязах, че антифриза е над максимума, но когато е загряла. Утре ще видя на студена.Вентилатора се пуска. Все си мисля дали не е този датчик, не мога да си обясня иначе връщането на стрелката след гасене и повторно палене.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:97’ година е колата. Кой е датчика за таблото, в смисъл къде се намира?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Да кажа, че съм с термостат от Рено 5, но не съм имал проблеми от както съм го сложил, т.е. 5 години поне, а и няма логика да е той. Утре ще видя с тоя датчик какво ще направя. А за да се смени трябва ли обезвъздушаване, как става схемата?The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Провери буксите на реостата на перката, включва ти се директно втора степен, когато си в движеине въздуха обдухва радиатора и охлажда. Това шашка и стрелката. Това с нивото на антифриза също е притеснително, трябва като е студен двигателя да е на максимум, а като загрее да падне нивото.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Провери буксите на реостата на перката, включва ти се директно втора степен, когато си в движеине въздуха обдухва радиатора и охлажда. Това шашка и стрелката. Това с нивото на антифриза също е притеснително, трябва като е студен двигателя да е на максимум, а като загрее да падне нивото.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
S_BANKOV написа:Това с нивото на антифриза също е притеснително, трябва като е студен двигателя да е на максимум, а като загрее да падне нивото.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
S_BANKOV написа:Точно ако няма необходимото налягане, нивото в системата се повишаваFiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Системата е пълна с антифриз и вода 50:50. При загряване водата се изпарява и образува газова тапа която създава въпросното налягане. Намялява водата в течно състоятние и нивото в казанчето. Антифриза не би трябвало да се изпарява ако е глицерин или някакъв висш алкохол. Те затова и не препоръчват да се кара с чиста вода, щото надува много маркучите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар