сега пак заяде и както си карах се отвори и паднаха градусите.какво е значението на изпарителя за работата на термостата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
антифриза кипи през разширителното казанче на брава
Collapse
X
-
Водната помпа се сменя лесно, термостата също. Направи следния експеримент: Като запалиш колата виж в казанчето (ако може да се вижда в него) през малкото маркуче дали пръска антифриз като и дадеш газ. Ако не залагам на водна помпа. Термостата ако ти е скъпо да го купуваш, виж дали можеш да го разпробиеш и да ползваш тялото. Не я карай така колата за да не правиш глава после.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Затвори газта от бутилката, изгори това, което е в тръбата и изпарителя. Обезвъздуши системата и покарай на бензин. Има вероятност проблемите да са от изпарителя. Ако не е, продължавай с термостат, водна помпа и гарнитура.Маркучите на охлаждането стават ли твърди?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
h_mihalev написа:тя трудно върви на бензин.много прекъсва губи обороти.не знам от какво е така е от 5 години.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
h_mihalev написа:сега пак заяде и както си карах се отвори и паднаха градусите.какво е значението на изпарителя за работата на термостата?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
свалих термостата вернет се оказа.сложих го в тенджера и го варих-клапата затвори малко преди да кипне водата.монтирах го обратно на колата.запалих. градусите скочиха до червения сектор на таблото.пак същото .пипам предния маркуч -пари задния студен радиатора студен изпарителя на газовото се изпоти и не се затопля.изключих колата и и теглих една дълга. сега се надявам само да е от термостата.ще купя нов.дано не е гарнитура.как да позная ако е гарнитура?
Коментар
-
Обезвъздушаване...
h_mihalev написа:Свалих термостата ,Вернет се оказа.сСложих го в тенджера и го варих-клапата затвори малко преди да кипне водата.Монтирах го обратно на колата и запалих. Градусите скочиха до червения сектор на таблото и пак същото .Пипам предния маркуч -пари ,а задния студени радиатора студен.Изпарителя на газовото се изпоти и не се затопля.Изключих колата и и теглих една дълга.Надявам само да е от термостата.Ще купя нов,дано не е гарнитура.А как да позная ако е гарнитура?pl4 8rp написа:Обезвъдушаване....нищо не каваш по въпроса.Нещата не са толкова сложни...,за хора които ги рабират.Досега има поне 20-30 човека да са ти казали точно откъде ти идва проблемано ,нотрябва информация ,за да се определи.Да кажем ,че при теста с "варенето" термостата се е представил отлично,слагаш го наливаш водата и палиш,нали така?След 5 мин гледаш стрелката удря в лютеницата...ами сега,уж всичко 6 пък кво стаа?!!Един колега ти подсказа за байбасния малък/тънък маркуч,който извежда въздуха от системата.Виж къде са пробкитеИдеята ми е,че ако има въздух поради някаква прична,то той се събира в най-горната точка и пречи на водата.Да кажем като в шише кока-кола.И ако този въздух се събере пред термостата,водата не може да го нагрее и така... За гарнитурата симтоми са:смесване на антифриз и масло,мазни петна в антифриза или маслото е като боза.Надуване на тея същите маркучи-стават мноо"корави".Бълбукане в разширителя,вследствие на изгорели газове в антифриза и излизането им до капачката.И други,но за сега първо обезвъздуши като хората,провери за течове на антифриз в купето от радиаторчето на парното.Дай да видим къде и как е монтиран тоя изпарител,на малкия кръг ли е,паралелно или последователно,в по-ниска или по-висока точка ли е?Първо елементарните работи ,пък вече после и по-скъпите.Успех!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
аз бъркам понятието отворен и затворен термостат.като го варих у нас буталото му излезе напред и затвори отвора към малката дупка -маркуча който отива към купето .проблема започна на кръстовищата във варна по обяд в жегата.кипна антифриза.спрях след 25 минути тръгнах тръсна колата през варненска дупка и отвори.падна стрелката.на другия ден обаче пак не отвори.спирах два пъти да изстине и се прибрах.
Коментар
-
изпарителя има един маркуч за въздух и един който идва от блока на двигателя. по него тече антифриз който влиза в изпарителя и циркулира в него.на този маркуч на 15 сантиметра от края му към изпарителя има пробка за обезвъздушаване.сега като не отвори термостата маркуча остана празен и не стигна антифриз до изпарителя.като поработи колата 10 минути на празен ход и той се изстуди от газта .понеже навън е топло стана конденз по стените му отвън
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар