Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

антифриза кипи през разширителното казанче на брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    сега пак заяде и както си карах се отвори и паднаха градусите.какво е значението на изпарителя за работата на термостата?

    Коментар


      #17
      какво е значението от изпарителя ?сега както си карах изведнъж се отвори и падна стрелката наполовина.от няколко дни е така.ту затвори ту отвори.

      Коментар


        #18
        Водната помпа се сменя лесно, термостата също. Направи следния експеримент: Като запалиш колата виж в казанчето (ако може да се вижда в него) през малкото маркуче дали пръска антифриз като и дадеш газ. Ако не залагам на водна помпа. Термостата ако ти е скъпо да го купуваш, виж дали можеш да го разпробиеш и да ползваш тялото. Не я карай така колата за да не правиш глава после.
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #19
          каква е значението на изпарителя за работата на термостата?изпарителя е със сменени мембрани преди 6 месеца и сменен филтър за газта.турски е но е копие на ловато.майстора каза че за фиат е добър.

          Коментар


            #20
            през какво малко маркуче да видя? моя радиатор и казанчето са едно цяло.фиат брава 1996 година.казанчето е от дясно излято пластмасова тръба с капачка от горе.този модел няма отделно казанче.

            Коментар


              #21
              Затвори газта от бутилката, изгори това, което е в тръбата и изпарителя. Обезвъздуши системата и покарай на бензин. Има вероятност проблемите да са от изпарителя. Ако не е, продължавай с термостат, водна помпа и гарнитура.Маркучите на охлаждането стават ли твърди?
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                тя трудно върви на бензин.много прекъсва губи обороти.не знам от какво е така е от 5 години.

                Коментар


                  #23
                  h_mihalev написа:
                  тя трудно върви на бензин.много прекъсва губи обороти.не знам от какво е така е от 5 години.
                  Яко проблеми си събрал значи. Виж дюзата или дюзите (1.4 на бравото не знам дали е моно или пълна) . Май- мембраните на изпарителите нямат достъп с водната система или се лъжа ??
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #24
                    h_mihalev написа:
                    сега пак заяде и както си карах се отвори и паднаха градусите.какво е значението на изпарителя за работата на термостата?
                    Поредното потвърждение че е термостат, започни с това. muns61, ако набиваше газ в антифриза, да ще кипне, но човека ясно е казал че горната тръба е гореща, долната студена и като прибавим и цитираното горе вечее напълно ясно че е термостат. Колега следващия път като го направи тоя номер просто с нещо дървено почни да чукаш по термостата, но не хамалската и обърщаш парното на топло неговия вентилатор на 4 за да подпомогнеш охлаждането на мотора.И го смени че после меже да се наложи да сменяш и гарнитуран а главата
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      може ли сега през лятото да карам с термостата като го пробия за да не затваря?

                      Коментар


                        #26
                        h_mihalev написа:
                        може ли сега през лятото да карам с термостата като го пробия за да не затваря?
                        Че то и зимата можеш, какво ти пречи
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          свалих термостата вернет се оказа.сложих го в тенджера и го варих-клапата затвори малко преди да кипне водата.монтирах го обратно на колата.запалих. градусите скочиха до червения сектор на таблото.пак същото .пипам предния маркуч -пари задния студен радиатора студен изпарителя на газовото се изпоти и не се затопля.изключих колата и и теглих една дълга. сега се надявам само да е от термостата.ще купя нов.дано не е гарнитура.как да позная ако е гарнитура?

                          Коментар


                            #28
                            Обезвъздушаване...

                            h_mihalev написа:
                            Свалих термостата ,Вернет се оказа.сСложих го в тенджера и го варих-клапата затвори малко преди да кипне водата.Монтирах го обратно на колата и запалих. Градусите скочиха до червения сектор на таблото и пак същото .Пипам предния маркуч -пари ,а задния студени радиатора студен.Изпарителя на газовото се изпоти и не се затопля.Изключих колата и и теглих една дълга.Надявам само да е от термостата.Ще купя нов,дано не е гарнитура.А как да позная ако е гарнитура?
                            Колега с тоя термостат с обратно действие....мали-мали Значи ли ,че като си го монтирал обратно не си обезвъдушил?значи ли ,че докато си го варил е бил"отворен" или "затворен"?В единия случай докато е студен не преминава вода,в другия като се загрее има капсула с вещесвто в нея,което се разширява и избутва клапата за да може водата да почне да циркулира през нея в така наречения "голям кръг". За водната помпа-първо оправи термостата,защото като почне да надува маркучите и да извира антифриза през капачката,ще правиш гарнитура. И я пак кажи тея проблеми от кога са?Със затопляне на времето ли или изведнъж?И аз да кажа-щом маркуча към радиатора е горещ,а самия радиатор и долния маркуч не са е 100% термостат.Не отваря-водата върти в малкия кръг,вдига налягането,тормози и Водната помпа,не се пускат перките и няма принудително охлаждане и следват само проблеми.Успех в начинанието ,обезвъздуши и търси работещ термос или махни на твоя капсулата ,пробивай или там както си решиш ПП:колега можеш ли да щракнеш снимка за колегите да видим как е и къде е свързан тоя изпарител дет е замрънал?Може и да няма отношение директно към проблем ,но мисля ще послужи като лош пример как не трябва да се прави.Ред:
                            pl4 8rp написа:
                            Обезвъдушаване....нищо не каваш по въпроса.Нещата не са толкова сложни...,за хора които ги рабират.Досега има поне 20-30 човека да са ти казали точно откъде ти идва проблемано ,нотрябва информация ,за да се определи.Да кажем ,че при теста с "варенето" термостата се е представил отлично,слагаш го наливаш водата и палиш,нали така?След 5 мин гледаш стрелката удря в лютеницата...ами сега,уж всичко 6 пък кво стаа?!!Един колега ти подсказа за байбасния малък/тънък маркуч,който извежда въздуха от системата.Виж къде са пробкитеИдеята ми е,че ако има въздух поради някаква прична,то той се събира в най-горната точка и пречи на водата.Да кажем като в шише кока-кола.И ако този въздух се събере пред термостата,водата не може да го нагрее и така... За гарнитурата симтоми са:смесване на антифриз и масло,мазни петна в антифриза или маслото е като боза.Надуване на тея същите маркучи-стават мноо"корави".Бълбукане в разширителя,вследствие на изгорели газове в антифриза и излизането им до капачката.И други,но за сега първо обезвъздуши като хората,провери за течове на антифриз в купето от радиаторчето на парното.Дай да видим къде и как е монтиран тоя изпарител,на малкия кръг ли е,паралелно или последователно,в по-ниска или по-висока точка ли е?Първо елементарните работи ,пък вече после и по-скъпите.Успех!
                            Успех още веднъж!
                            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                            Коментар


                              #29
                              аз бъркам понятието отворен и затворен термостат.като го варих у нас буталото му излезе напред и затвори отвора към малката дупка -маркуча който отива към купето .проблема започна на кръстовищата във варна по обяд в жегата.кипна антифриза.спрях след 25 минути тръгнах тръсна колата през варненска дупка и отвори.падна стрелката.на другия ден обаче пак не отвори.спирах два пъти да изстине и се прибрах.

                              Коментар


                                #30
                                изпарителя има един маркуч за въздух и един който идва от блока на двигателя. по него тече антифриз който влиза в изпарителя и циркулира в него.на този маркуч на 15 сантиметра от края му към изпарителя има пробка за обезвъздушаване.сега като не отвори термостата маркуча остана празен и не стигна антифриз до изпарителя.като поработи колата 10 минути на празен ход и той се изстуди от газта .понеже навън е топло стана конденз по стените му отвън

                                Коментар

                                Working...
                                X