Здравейте Колеги,Колата е Фиат Браво 1,9 ЖТД 100 к.с. 2001 г.Климатроника работеше без проблеми, след това във времето запона да прави номера (ту тръгва, ту не тръгва, изписва от време на време "еррор кли").Днес окончателно отказа да тръгне.След направената самодиагностика изписа грешка ---065--(смесителна клапа за топъл/студен въздух ).Интересува ме как се оправя проблема и къде се разглобява (откъм пасажера или централната конзола), и какво точно се сменя.Трябва ли да се направи диагностика на климатроника с комп., и тя дали би показала проблема (лоша ел връзка или счупено моторче за клапата....)Предварително Благодаря на отзовалите се.........п.п. с търсачката не се справих добре( намерих схема но не разбрах откъде да започна да разглобявам)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка на климатроника 065
Collapse
X
-
Прочети тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=24061 възможно да е датчика за дистрибуция на въздухаFiat Brava 1.2 16V 80 к.с 2001г.
Коментар
-
Здравейте Колеги,проблема се оказа в електрическия модул командващ положението на клапата, беще заклинил, след отваряне и почистване всичко е о.к..Същият се намира от ляво на ценралната конзола на нивото на копчетата за усилен стоп, халогени, датчик външна температура. Сваляте пепелника и долната пластмаса на кормилната конзола, за да имате светлина. Пъхате си главата при педалите и гледате нагоре и наляво. Модула е квадратна кутйка с три винта хваната странично за централнат конзола ( два в задната част и един отпред) и 5 пинов куплунг. Отвиват се с къса отвертка звезда. вади се куплунга на модула и се измъква навън. Разглобява се (на щипки е ) и се проверява с две жици дали моторчето работи. Почистват се предвките и се наместват. При мен работеше. Почистват се със спирт, слагате малко бяла грес (за видеокасетофони) по предавките и сглобявате. На ръка проверявате клапата за дистрибуция как работи завъртайки я наляво надясно. Трябва да се върти без каквото и да е усилие. Монтирате модула като внимавате за направляващият жлеб на оста на клапата и стягате с трите винта. Включвате куплунга. Монтирате пепелника и пластмасата на кормилнат конзола и сте отново на пътя с климатик.......... :D п.п хубаво е да има някой с фенерче да Ви свети през отвора на кормилната конзола и да Ви подава инструментите, защото позата в която сте полегнали по гръб с глава при педалите не е от най удобните........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар