Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авария с радиаторче на парно Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Следи маркучите да не станат дървени и си намери пробките.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Току що я тествах...Работи на място около 10-15мин. вдигна темп. перката се вклкючи,стисках маркучитеи са си нормални....не ги надува...
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #18
        Такааа.....Радиаторчето беше сменено с ново (китайско) Получи се голем проблем при обезвъздушаването защото счупих глупавата пластмасова пробка на големиярадиатор,но уж закърпихме положението.Сега има друго нещо....Сутринта преди да тръгна на работа в разш. съд нямаше нищо (аз нарочно и не го пълних много) долях около 100ml.и стигна до тази част от съда колкото да покрие големия маркуч.Дойдох до работата (Перник-София 40км. магистрала + градско)без проблем,без да прегрява има си парно,перката се пуска.Като спрях пред работата нивото в разш.съд се беше вдигнало почти до MIN чертата и това е нормално.ОБАЧЕ: Капачката на разш. съд свистеше и излизаше пара,а преди не го е правила.Маркучите бяха твърди,но не като пред пръсване,но като ги стискамне мога да го смачкам до край за да ми допрат стените.От ауспуха НЯМА пара и пушек и двигателя работи както и преди.До колко са нормални тези неща?
        FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
        Единствено в България "селянин" е обидна дума.

        Коментар


          #19
          Първо смени капачката,може клапана и да е здал багажа.И е 5 лв
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #20
            cs_aleksandar написа:
            Първо смени капачката,може клапана и да е здал багажа.И е 5 лв
            До сега не е имало проблем с капачката,но ще пробвам и с друга...мен повече ме притесняват твърдите маркучи Тези дни като карах без радиаторче (бях го изолирал) маркучите бяха меки,но може и да е бил малко антифризавъпреки,че не е прегрявала....
            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

            Коментар


              #21
              Маркучите трябва да са твърди, все пак системата работи с определено налягане, просто като ги стиснеш е важно пръстите ти да потънат примерно половин сантим и да не се раздуват външно, те точно тогава е страшното. Най вероятно точно заради капачката е дал фира радиатора, огледай по казанчето за следи от варовик или зелени мазни петна. Смени я с нова, от такава капачка губех до 0.5л. антифриз за 15км. градско, а изглеждаше перфектна, накрая СОК1 я видя и след смяната и нещата се оправиха.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа:
                Маркучите трябва да са твърди, все пак системата работи с определено налягане, просто като ги стиснеш е важно пръстите ти да потънат примерно половин сантим и да не се раздуват външно, те точно тогава е страшното. Най вероятно точно заради капачката е дал фира радиатора, огледай по казанчето за следи от варовик или зелени мазни петна. Смени я с нова, от такава капачка губех до 0.5л. антифриз за 15км. градско, а изглеждаше перфектна, накрая СОК1 я видя и след смяната и нещата се оправиха.
                Външно не надуват,а като ги стискам потъват точно около половин сантиметър...По казанчето няма мазни петна...варовик може и да има ама то си е така Тези дни ще сменя капачката и ще видим...
                FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                Коментар


                  #23
                  Смених капачката на разш. съд.Понеже на мойта не пише на колко бара е,взех такава на 1 бар.И пак същата работа.Колата си държи нормална темп. стрелката се е забила точно по средата (даже преди ремонта стрелката стоеше над средата)перката се включва,има парно и маркучите са както съм ги описал по-горе...Забелязах нещо друго-свистенето и излизането на пара от капачката започва като изгася двигателя...докато работи няма такова нещо Да кажа,само че и термостата най-вероятно не работи защото зимата по магистралата темп. падаше и губех парното...но това означава,че е блокирал в големия кръг...
                  FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                  Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                  Коментар


                    #24
                    Провери тънкия маркуч който е отгоре на казанчето и му подмени скобата задължително. Капачката ти е на 0.7бара налягане.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар

                    Working...
                    X