Следи маркучите да не станат дървени и си намери пробките.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авария с радиаторче на парно Браво 1.6
Collapse
X
-
Такааа.....Радиаторчето беше сменено с ново (китайско) Получи се голем проблем при обезвъздушаването защото счупих глупавата пластмасова пробка на големиярадиатор,но уж закърпихме положението.Сега има друго нещо....Сутринта преди да тръгна на работа в разш. съд нямаше нищо (аз нарочно и не го пълних много) долях около 100ml.и стигна до тази част от съда колкото да покрие големия маркуч.Дойдох до работата (Перник-София 40км. магистрала + градско)без проблем,без да прегрява има си парно,перката се пуска.Като спрях пред работата нивото в разш.съд се беше вдигнало почти до MIN чертата и това е нормално.ОБАЧЕ: Капачката на разш. съд свистеше и излизаше пара,а преди не го е правила.Маркучите бяха твърди,но не като пред пръсване,но като ги стискамне мога да го смачкам до край за да ми допрат стените.От ауспуха НЯМА пара и пушек и двигателя работи както и преди.До колко са нормални тези неща?
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Първо смени капачката,може клапана и да е здал багажа.И е 5 лв
Коментар
-
Маркучите трябва да са твърди, все пак системата работи с определено налягане, просто като ги стиснеш е важно пръстите ти да потънат примерно половин сантим и да не се раздуват външно, те точно тогава е страшното. Най вероятно точно заради капачката е дал фира радиатора, огледай по казанчето за следи от варовик или зелени мазни петна. Смени я с нова, от такава капачка губех до 0.5л. антифриз за 15км. градско, а изглеждаше перфектна, накрая СОК1 я видя и след смяната и нещата се оправиха.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Маркучите трябва да са твърди, все пак системата работи с определено налягане, просто като ги стиснеш е важно пръстите ти да потънат примерно половин сантим и да не се раздуват външно, те точно тогава е страшното. Най вероятно точно заради капачката е дал фира радиатора, огледай по казанчето за следи от варовик или зелени мазни петна. Смени я с нова, от такава капачка губех до 0.5л. антифриз за 15км. градско, а изглеждаше перфектна, накрая СОК1 я видя и след смяната и нещата се оправиха.
Коментар
-
Смених капачката на разш. съд.Понеже на мойта не пише на колко бара е,взех такава на 1 бар.И пак същата работа.Колата си държи нормална темп. стрелката се е забила точно по средата (даже преди ремонта стрелката стоеше над средата)перката се включва,има парно и маркучите са както съм ги описал по-горе...Забелязах нещо друго-свистенето и излизането на пара от капачката започва като изгася двигателя...докато работи няма такова нещо Да кажа,само че и термостата най-вероятно не работи защото зимата по магистралата темп. падаше и губех парното...но това означава,че е блокирал в големия кръг...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар