Тази сътрин се получи неприятна ситуация Както вися в задръстването и по едно време нещо изпуши от отворите за въздух за предното стъкло...докато се осъзная какво става в краката се напълни с антифриз ама яко...Явно радиаторчето на парното се спука.Има ли начин да запуша маркучите,които влизат откъм двигателя до радиаторчето за да се прибера до нас?(София-Перник)Знам,че темата не е за тук,но тук ще я видят повече хора,а на мен ми е спешно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авария с радиаторче на парно Браво 1.6
Collapse
X
-
Мисля, че без махане на жабката и радиаторчето няма да стане. Не е толкова трудно. Може и на път да го направиш, ама ще ти трябва и малко маркуч и две скоби да свържеш входящата и изходящата тръба на радиаторчето. Ще трябва и да обезвъздушиш. Няма ли кой да те дръпне до Перник?П.П. Докато съм писал Слави ме е изпреварилNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Мисля, че без махане на жабката и радиаторчето няма да стане. Не е толкова трудно. Може и на път да го направиш, ама ще ти трябва и малко маркуч и две скоби да свържеш входящата и изходящата тръба на радиаторчето. Ще трябва и да обезвъздушиш. Няма ли кой да те дръпне до Перник?П.П. Докато съм писал Слави ме е изпреварил
Коментар
-
veskobravo написа:.....Аз имам предвид за двата маркуча.които влизат откъм двигателя в купето (точно по средата)тях дали мога да ги запуша?Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
kiriluz1 написа:Маркучите които ти влизат в радиаторчето от двигателя към купето може да ги съединиш,но ще ти трябват някакви материали.
Коментар
-
Ето ти полезно инфо как става, имаш да развиеш 5 болта. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10138Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Аз имах в предвид в коша, а ако си с газова то редуктора всъщност ги съединява и тогава можеш само да ги запушиш след отклоненията за редуктора.
Коментар
-
Това което реших да направя е следното:Ще взема малко парче тръба с алуминиева вложка (от тези за парна инсталация) и ще свържа двата маркучав коша...После трябва ли да се обезвъздушава по някакъв начин или просто трябва да я оставя да поработи така до включване на перкатаи после да долея антифриз?
Коментар
-
veskobravo написа:Това което реших да направя е следното:Ще взема малко парче тръба с алуминиева вложка (от тези за парна инсталация) и ще свържа двата маркучав коша...После трябва ли да се обезвъздушава по някакъв начин или просто трябва да я оставя да поработи така до включване на перкатаи после да долея антифриз?
Коментар
-
Свързах двата маркуча и долях:1л. антифриз3л. вода (защото така или иначе ще се сменя антифриза)Колко литра събира системата?Сега идва другия въпрос дали сутринта не издуха гарнитура и от налягането да проби някъде....Проверих маслото си е добре не е пресечено....нивото му малко трудно се определя с тая скапана пръчка,но ми се струванормално.После ще я оставя да поработи докато не се включи перката и ще видим какво ще стане...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар