Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авария с радиаторче на парно Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Авария с радиаторче на парно Браво 1.6

    Тази сътрин се получи неприятна ситуация Както вися в задръстването и по едно време нещо изпуши от отворите за въздух за предното стъкло...докато се осъзная какво става в краката се напълни с антифриз ама яко...Явно радиаторчето на парното се спука.Има ли начин да запуша маркучите,които влизат откъм двигателя до радиаторчето за да се прибера до нас?(София-Перник)Знам,че темата не е за тук,но тук ще я видят повече хора,а на мен ми е спешно...
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    #2
    Да сваля се радиатора и се замества с маркуч с две скоби и с маншен вътре, Така ще те прибере до София.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      А ако само ги запуша без да ги свързвам с маркуч ще си върти ли водата към големия радиатор?Защото там много не съм се ровил,а и нямам много време за ремонти...
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #4
        Мисля, че без махане на жабката и радиаторчето няма да стане. Не е толкова трудно. Може и на път да го направиш, ама ще ти трябва и малко маркуч и две скоби да свържеш входящата и изходящата тръба на радиаторчето. Ще трябва и да обезвъздушиш. Няма ли кой да те дръпне до Перник?П.П. Докато съм писал Слави ме е изпреварил
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          Мисля, че без махане на жабката и радиаторчето няма да стане. Не е толкова трудно. Може и на път да го направиш, ама ще ти трябва и малко маркуч и две скоби да свържеш входящата и изходящата тръба на радиаторчето. Ще трябва и да обезвъздушиш. Няма ли кой да те дръпне до Перник?П.П. Докато съм писал Слави ме е изпреварил
          Материли и инструменти мога да намеря ама не съм чак такъв спец,а дърпането е като последен вариант...Аз имам предвид за двата маркуча.които влизат откъм двигателя в купето (точно по средата)тях дали мога да ги запуша?
          FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
          Единствено в България "селянин" е обидна дума.

          Коментар


            #6
            Маркучите които ти влизат в радиаторчето от двигателя към купето може да ги съединиш,но ще ти трябват някакви материали.

            Коментар


              #7
              veskobravo написа:
              .....Аз имам предвид за двата маркуча.които влизат откъм двигателя в купето (точно по средата)тях дали мога да ги запуша?
              Не съм сигурен. Нека някой друг да каже по-компетентно мнение. Аз сам съм си сменял радиаторчето и единствения тънък момемнт беше диаметъра на О пръстените.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                kiriluz1 написа:
                Маркучите които ти влизат в радиаторчето от двигателя към купето може да ги съединиш,но ще ти трябват някакви материали.
                Материалите на са проблем мога да намеря скоби и маркуч....ама аз питам дали мога да ги запуша,а не да ги съединявам?А ако трябва да ги съединявам това може ли да стане в коша на двигателя,а не вътре в купето при радиаторчето?
                FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                Коментар


                  #9
                  Не нестава, така ще прекъснеш водния кръг и колата ня практика няма да има охлаждане. Завирай се отдолу за 20-30 минути работа е.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Аз имах в предвид в коша, а ако си с газова то редуктора всъщност ги съединява и тогава можеш само да ги запушиш след отклоненията за редуктора.

                    Коментар


                      #11
                      Ето ти полезно инфо как става, имаш да развиеш 5 болта. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=10138
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        kiriluz1 написа:
                        Аз имах в предвид в коша, а ако си с газова то редуктора всъщност ги съединява и тогава можеш само да ги запушиш след отклоненията за редуктора.
                        Ами с обикновена метанова съм....идеята ми е точно там където влизат в купето мисля че са на скоби -да сваля скобите,да вкарам нещо в двата маркуча по отделно и да ги стегна със скоби...
                        FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                        Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                        Коментар


                          #13
                          Това което реших да направя е следното:Ще взема малко парче тръба с алуминиева вложка (от тези за парна инсталация) и ще свържа двата маркучав коша...После трябва ли да се обезвъздушава по някакъв начин или просто трябва да я оставя да поработи така до включване на перкатаи после да долея антифриз?
                          FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                          Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                          Коментар


                            #14
                            veskobravo написа:
                            Това което реших да направя е следното:Ще взема малко парче тръба с алуминиева вложка (от тези за парна инсталация) и ще свържа двата маркучав коша...После трябва ли да се обезвъздушава по някакъв начин или просто трябва да я оставя да поработи така до включване на перкатаи после да долея антифриз?
                            Щом си с метан то отоплението на редуктора е вързано успоредно на парното и можеш там където влизат към купето двата маркуча да ги затапиш ,обезвъздушаване можеш да направиш като разхлабиш някой от маркучите на редуктора за да излезе въздуха.

                            Коментар


                              #15
                              Свързах двата маркуча и долях:1л. антифриз3л. вода (защото така или иначе ще се сменя антифриза)Колко литра събира системата?Сега идва другия въпрос дали сутринта не издуха гарнитура и от налягането да проби някъде....Проверих маслото си е добре не е пресечено....нивото му малко трудно се определя с тая скапана пръчка,но ми се струванормално.После ще я оставя да поработи докато не се включи перката и ще видим какво ще стане...
                              FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                              Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                              Коментар

                              Working...
                              X