Здравейте!Забелязвам, че перката на охлаждащия радиатор върти доста често на втора степен при тези не високи температури навън (19 - 22 градуса). За около 6 километра каране в София в нормален трафик първата степен заработва, а ако остана на място без да загася двигателя се включва втората степен. Втората охлажда колкото охлажда и след това остава само първата... и така нататък продължават да се превключват 2ра, 1ва....... Двата дебели маркуча на радиатора са горещи и не са твърди, няма теч на антифриз (антифриза си стои на максимум). Колата е Брава 1.8 1995г. с обикновена газова. Нормално поведение на охладителната система ли е това според вас?Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Често включване на втора степен на перката Брава 1.8
Collapse
X
-
погледнах я преди малко... изглежда доста прашна. Най - вероятно ще се наложи да я почистя. Лошото е доста скоро смених антифриза, ама така е който не се сеща на време да си изчисти радиатора ще има да си купува антифриз.... А между другото дали е възможно да се зачисти без да се демонтира (ясно че ефекта няма да е същия, но ...)1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Може да я напръскаш с някакъв препарат и после със струя вода, но не много силна като големите водоструйки, че питата се мачка. Обаче казваш нещо, което ми прави впечатление. Каква концентрация е антифриза, ако е гъст/ за много ниска температура, когато е топло времето, е нормално да държи по-висока температура на двигателя, сравнено с водата.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
pyntoto написа:Възможно да е от антифриза,на тубата пише как да се разреди,аз го правя да е около -20-25 градуса и съм нямал проблем,радиатор никога не се мие с водуструйка външно.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Напоследък ми се наложи да карам малко на бензин и забелязвам, че на бензин не вдига толкова бързо температура. Иначе на газ харчи 13-14 литра градско с нормално каране, няма как да е бедна сместа (или бъркам...), изпарителя е нов ловато.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
аз имах загряване преди годинисмених термостата - нищодвата радиатора бяха много замърсени, от тогава на всеки 2 години свалям радиатор и миязабелязал съм, че мотора 1,8 има склонност към загряване при бързо каране или при определени условия през лятотоследя го и вземам мерки да не вдигне много висока температураФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Колеги, за да не пускам нова тема "повдигам" малко старата, но със друг проблем (стария проблем се реши с разреждане на антифриза до -25 C и чистене на радиатора). Значи... положението е следното:От онези дни закачих колата с Мултиекускан и забелязах, че първата степен на охлаждащия вентилатор се включва на 98 градуса и охлажда до 94. По табло всичко изглежда наред. Къде да търся проблема?1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Твоя мотор е с два датчика за темперятерата, единия е на термостата, другия е на блока /главата този на термостата управлява перките и ЕКУто другия дава показания на таблото, въпроса е кой от двата е прецакан. Ще трябва да се поверява с термометър или да извадим стойностите от ауто дата/ако може да и ме се вярва/ и да се проверят с мултицет. Не лошо и да се свалят и да се проверат за механични повреди по тях те също променят съпротивленията.Също провери дали не си с датмчик за северните страни има разлика спрямо тези който са произвеждани за Италия примерно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар