Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно парно

    Здравейте, след смяна на радиатор на парното имам много странен проблем, колата като работи на място или на свободен ход 900об/колата загрява но парното духа студено, в момента който изфорсирам или карам в движение парното започва да духа топло!!!!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Обезвъздуши системата.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      е ушким я обезвъздушавах
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        скоро ще усетиш за какво иде реч.помпата не може добре да ти върти антифриза на ниски обороти и затова нямаш парно,а това е от леко духнала гарнитура,очаквай проблема да се задълбочи

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          скоро ще усетиш за какво иде реч.помпата не може добре да ти върти антифриза на ниски обороти и затова нямаш парно,а това е от леко духнала гарнитура,очаквай проблема да се задълбочи
          Може ли да ми обясниш как заради гарнитурата помпата не може да върти добре /сериозно питам/ Иначе аз на там ме навежда но пък маркучите са меки
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            налягането от цилиндрите се изпуска през гарнитурата и влиза в охладителната система,именно това налягане пречи на помпата на празен ход да върти добре и в последствие,проблема се задълбочава ,докато накрая на място вдига температура ,парното го няма и т.н

            Коментар


              #7
              и за това може да обезвъздушавам, и въпреки това може да попада въздух в системата, да ми бяга по малко антифриза / и имам проблем и на първи цилиндър свеща е в масло и се скапва нова за месец...................
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                ами ,има я и тази работа

                Коментар


                  #9
                  bmahob написа:
                  и за това може да обезвъздушавам, и въпреки това може да попада въздух в системата, да ми бяга по малко антифриза / и имам проблем и на първи цилиндър свеща е в масло и се скапва нова за месец...................
                  на малки обороти отвори капачката на разширителния съд и виж излизат ли Мехури ако да главата долу шлаиф и нова гарнитура
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #10
                    както си и мислех, 1 ви цилиндър свеща в масло и с пукнат електрод/керами4ната 4аст/ , антифриза беше само до маркиу4а на съда и него го няма
                    Прикачени файлове
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      след смяна на гарнитура на главата мисля че нещата се оправиха!
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        bmahob написа:
                        след смяна на гарнитура на главата мисля че нещата се оправиха!
                        Е честито, сега очакваме подробности.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          не съм имал време да оглеждам нещата
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #14
                            за сега колата работи добре, има парно и на място и в движение-достасилно, остава да наблюдавам дали ще има гадна течност от отдушника, дали ще чезне антифриз, масло, и дали ще се прецаквмасвеща на 1-ви цилиндър!
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              остава да почерпиш,че инфото е скъпо нещо,радвам се ,че си оправил проблема навреме

                              Коментар

                              Working...
                              X