Питането ми е възможно ли е датчика за температура на Мареа 1,6 пластмасов колектор може да отчита по-ниска от реалната температура. Когато загрее колата ,вързана на компютър показва 97градуса включва се първата степен на вентилатора и всичко изглежда наред,но малко преди това към 95-96градуса антифриза(водата) започва да се вдига в казанчето и от ттънкия маркуч които минава през дроселовата клапа завира.Нямам загуба на антифриз,колата не пушо исвещите изглеждат идеално.В момента в който се включи вентилатора нещата се оправят,капачката на казанчето е нова и държи гарантирано,парното си работи нормално,колата загрява за същото време както преди,също така когато е завряла минимално вдигане на оборотите 1100 например спира процеса.Та питането ми възможно ли е датчика да отчитапо ниска от реалната температура.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за температурен датчик Мареа 1,6
Collapse
X
-
И двете степени работят тествал съм ги,по документация(имам я )дават 1степен на 97гр втора на 100гр .Интересното е че втората не я включва, на диагностика когато включи 1степен показва 97 а водата ври ,капачката държи защото при отваряне съска и е нова а и не губя течност.Понеже сменях антифриза реших че е заради него и го източих сега е с вода но няма разлика.
Коментар
-
Малко развитие по темата, днес след смяна на датчика работата заспа,оказа се че освен да е прекъснат датчика може да дава и неверни показания.Грешката която записва е p1663 и преведена на български е дешифратора на температура не е наред,всъщност датчика отчиташе по-ниска температура от реалната.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар