Привет колеги,Не знам от къде да започна разказа си Първо ще се опитам да споделя наблюденията си.От два дни имам усещането. че мотора не работи както трябва. Днес ,след като беше загряла колата на 90гр., реших да пипна маркучите на радиатора и забелязах, или поне така си мисля, че са по-твърди от обикновено. Течността в казанчето си стои на ниво, но ако загася автомобила и тръгна да развъртам капачката на разширителния съд антифриза започва доста стремоглаво да се опитва да излезе. Попринцип е нормално с постепенно разтоварване на налягането да успееш да го задържиш в казанчето. Ама тоя вапросния моя антифриз напира да излиза колкото и бавно да се опитвам да го правя. Това ме навежда на мисълта, че се получава по-голямо налягане от нормалното. Една доста кофти мисъл е налегнала над мен , а именно гарнитура глава. Между другото съм с обикновенна газова, но в казанчето няма и помен от мирис на газ, което изключва варианта изпарителя да прави проблем. Дайте ми идеи как мога да бъда сигурен в това, защото, предполагам ви е известно, чв не излиза евтино цялата галимация по смяна на гарнитурата.Ако гарнитурата е заминала колко трябва да надуе маркучите и какви други признаци да търся за да сложа крайна диагноза Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охладителната система фиат брава 1.6
Collapse
X
-
Ти какво очакваш, да работи на 1 бар системата и маркучите да са меки, и това с антифриза е нормално даже се чудя как не си се изгорил целия. - НЕ ГО ПРАВИ ПОВЕЧЕ защото от горещ антфриз раните зарастват много много бавно. Я кажи какво точно прави мотора, не е от антифриза.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Надути маркучи - пред пръсване.Мазни следи в казанчето с антифризаПяна в маслото - направо си става на боза.Измити свещи. Бял пушек от ауспуха - яко пара.срелката на температурата ще залепва веднага на прегряване. Видими гечове на антифиз - не че при тоя двигател ще ги видиш ама и това е признак.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Маркучите се надуват малко повече отколкото е студено примерно два пъти повече- с ръка не се стискат толкова трудно.Свещите са сухи и бели както е нормално за газифицирана кола.Антифриза винаги си е ставал кафяв, но няма пяна в казанчето.Отзад не пуши повече от нормалното, вижда се бяло като се изфорсира но изобщо не е много, трябва да се загледаш.Като загася колата и престои около 5 минути маркучите омекват, тоест налягането се нормализира.Имам лек теч но него си го знам че е от радиатора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар