Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Баба Мара загря.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Баба Мара загря.

    Здравейте!Днес на връщане от работа Мареа-та от подписа загря докъм 100 градуса (последното бяло деление). Помислих, че изпарителя на газовата се е проБил и е напълнил системата с газ, но не би. След превключване на бензин, температурата на спадна, така че спрях и видях, че преливния съд е препълнен до горе. За късмет, това се случи на 50 метра от къщи, така че я оставих и си се прибрах. След час слязох, запалих и пак се случи същото. Загря, а преливният съд се напълни с течност.Иначе, вентилаторът се върти, не мога да преценя дали на две скорости, но си работи, ама не върши работа.Някакви идеи?
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    #2
    Караш ни да задаваме въпроси, а не отговори.Маркучите пипА ли...? Около радиатора... термостата... Парното как духаше?
    Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
    Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
    Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

    Коментар


      #3
      Че аз ако разбирах...Парното духаше жега, но не се отрази на температурата на двигателя. Стрелката не мръдна надолу след пускането му на 4, а продължи да си пълзи бавно нагоре.Друго не съм се сетил да пипам и гледам, щото не разбирам достатъчно.То е ясно, че ще върви в сервиз, ама да знам какво да очаквам.
      Shit happens, sometimes...
      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

      Коментар


        #4
        Ок. То, не че аз разбирам много, но колкото повече кажеш за проблема, толкова по-лесно би било на разбиращите.Ами, най-елементарното е запушване нещо. В термостата. Маркучите. Радиатора...По-сложно (и скъпо) вече е водна помпа и т.н. Знам ли?
        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

        Коментар


          #5
          lhristov написа:
          Ок. То, не че аз разбирам много, но колкото повече кажеш за проблема, толкова по-лесно би било на разбиращите.Ами, най-елементарното е запушване нещо. В термостата. Маркучите. Радиатора...По-сложно (и скъпо) вече е водна помпа и т.н. Знам ли?
          като се случи същото пипни Радиатора дали изобщо е Топъл имал съм случаи със запецнал в затворено положение термостат и няма шанс да се охлади
          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

          Коментар


            #6
            кола

            Има много писано по темата За присаждане на термостат от рено 5 ако той е причината Свали го и го сложи в една тенджера да видиш дали работи ако отвори при след 80 градса значи е добре да не купуваш направо части http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=90
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Перката върти, радиатора празен, охлаждане няма. Абе да не ти е запушен маркуча за преливане на разширителното казанче?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                кола

                Ако загрее а радятора или маркуча долу е студен запушен радятор
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Щом се препълва разширителния съд, значи се образува въздушна възглавница в охлаждащата система и тя избутва антифиза. Най-вероятна причина - изпарител на газовата уредба. От термостат няма да се препълни разширителния съд. Не е изключено тръбичката от термостата към разширителния съд да е запушена, но това се проверява много лесно - трябва да тече течност от нея в разширителния съд, независимо от температурата на ДВГ.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    При мен препълваше разширителния съд и смених радиатора че беше запушен Няма да е от газовата щом си му работи на газ
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Да напиша какъв се оказа проблемът - водна помпа. Явно нещо се беше прецакало и работеше когато си поиска.Сменихме я при Румен до МГУ-то и сега всичко е ОК.
                      Shit happens, sometimes...
                      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                      Коментар

                      Working...
                      X