Здравейте!Днес на връщане от работа Мареа-та от подписа загря докъм 100 градуса (последното бяло деление). Помислих, че изпарителя на газовата се е проБил и е напълнил системата с газ, но не би. След превключване на бензин, температурата на спадна, така че спрях и видях, че преливния съд е препълнен до горе. За късмет, това се случи на 50 метра от къщи, така че я оставих и си се прибрах. След час слязох, запалих и пак се случи същото. Загря, а преливният съд се напълни с течност.Иначе, вентилаторът се върти, не мога да преценя дали на две скорости, но си работи, ама не върши работа.Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Баба Мара загря.
Collapse
X
-
Че аз ако разбирах...Парното духаше жега, но не се отрази на температурата на двигателя. Стрелката не мръдна надолу след пускането му на 4, а продължи да си пълзи бавно нагоре.Друго не съм се сетил да пипам и гледам, щото не разбирам достатъчно.То е ясно, че ще върви в сервиз, ама да знам какво да очаквам.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Ок. То, не че аз разбирам много, но колкото повече кажеш за проблема, толкова по-лесно би било на разбиращите.Ами, най-елементарното е запушване нещо. В термостата. Маркучите. Радиатора...По-сложно (и скъпо) вече е водна помпа и т.н. Знам ли?Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
Коментар
-
lhristov написа:Ок. То, не че аз разбирам много, но колкото повече кажеш за проблема, толкова по-лесно би било на разбиращите.Ами, най-елементарното е запушване нещо. В термостата. Маркучите. Радиатора...По-сложно (и скъпо) вече е водна помпа и т.н. Знам ли?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
кола
Има много писано по темата За присаждане на термостат от рено 5 ако той е причината Свали го и го сложи в една тенджера да видиш дали работи ако отвори при след 80 градса значи е добре да не купуваш направо части http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=90
Коментар
-
Щом се препълва разширителния съд, значи се образува въздушна възглавница в охлаждащата система и тя избутва антифиза. Най-вероятна причина - изпарител на газовата уредба. От термостат няма да се препълни разширителния съд. Не е изключено тръбичката от термостата към разширителния съд да е запушена, но това се проверява много лесно - трябва да тече течност от нея в разширителния съд, независимо от температурата на ДВГ.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар