Ролката на компресора на климатика шуми доста, без значение дали колата е студена или топла.Един приятел се пробва да я свали само че не можа да се развие винта, който я държи и не стана нищо. Дайте акъл как да се свали въпросната ролка, без да се вади компресора от колата? Проблема, е че не може да се законтри компресора и като се напъне може да се счупи съединителя на компресора и т.н. Някакъв специален инструмент ли трябва за да се контрира компресора?Дали може да се пробва със сложен пистов ремък да се развие нещото, което я държи и т.н. Мерси много.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ролка компресор климатик Пунто 1.9 JTD
Collapse
X
-
FGRC написа:Има си специализиран инструмент за демонтаж.Бул.Европа 80 се намира магазина от където можеш да го вземеш.Мисля,че ги дават и под наем./ZIMBER/В АЛФА форума има тема за демонтажа на компресора и неговия ремонт.
Коментар
-
Да и мен ме мъчи този въпрос. Есента свалих ремъка и всички ролки и сложих късият и си карах цяла зима. Миналата седмица разглобих ролките /лагерите им/, изчистих ги идеално, гресирах ги и обратно. Обаче сутрин първите 10 минути се чува съвсем леко свирукане, през интервал в предната част. Мисля че е от лагера на климатика, че друго няма там. В тази връзка при свален ремък и незацепен съединител на компресора шайбата трябва ли да има някакъв луфт или не трябва да мърда на никъде, че моята има аксиален /по оста/?ivel написа:шайбата се маха дори и с ударен винтоверт на батерии-провереноFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Аз сложих чупещо рамо на пистолета и няколко пъти натиснах за да тръгне, както развиваш болтовете на гумите. Така си я и завих след като не излезна шайбата, пък ме беше страх да я напъвам. Четох обяснения, че първо се вади съединителят и после шайбата, но нещо не мога да си го представя.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар