Здравейте, колеги става въпрос за Фиат Стило 1.9 JTD, преди седмица бях при един приятел и го накарах да закачи колата с компютъра да види за грешки. Излезе като грешка парва степен не се е включила. Накарах го да тества Вентилатора и наистина не тръгна нито на първата нито на втората степен. После запалих и включих климатика зацепи съединитела на компресора но перка не се включи. Огледах бушони всичко си е здраво. Някой ако има предположения да даде благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора не работи
Collapse
X
-
Освен бушони има и доста релета дето управляват перката. Подай и 12 волта да видиш дали ще развърти изобщо, ако да - търси скапани букси или умрели релета. При мен така не включваше 1-ва скорост, търсихме проблема къде ли не. Накрая се оказа, че някой "майстор" ми е демонтирал реле, което се намира вътре в купето при бушоните.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
-
виж буксата на резистораPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
ето го колега това дето съм оградил с червеноПрикачени файловеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Тогава като не работеше при брат ми търсихме такова табло с бушони и релета и не намерихме ,оказа се че са много видове.Аз открих кое е релето като пусках с МЕС тест на вентилатора и слушах кое щрака,но при него не работеше само едната степен.И така и не разбрах провери ли си резистора намиращ се на радиатора?Той е точно за първа степен, и ако е заминал като правиш тест ще се чува релето ще ти пише че теста е успешен,но вентилатора няма да върти,ако е заминало релето ще и се фключи предупреждение да загасиш двигателя на таблото,и при теста ще ти каже неуспешен.При Стилото с което се борих се оказа окислени контакти по това табло,заради миене на двигателя от продавачите на колата,реши се с разглобяване на таблото,почистване и друго реле.При теб след като записва грешка най-вероятно е релето,вади ги едно по едно и с мултицет ги мери,другия вариант е да ги разклатиш,та ако е лош контакт ще закачи,екуто записва грешка когато не намери релето.
Коментар
-
evgeni85 написа:Интересно... ейсега пробвах със МЕС да дам тест на перката но на нито една степен не се включи нито се чуваха релета нищо... а като пусна климатика перката си тръгва без проблем.. Няма никакви грешки
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар