Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката на радиатора не работи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перката на радиатора не работи

    Здравейте, колеги става въпрос за Фиат Стило 1.9 JTD, преди седмица бях при един приятел и го накарах да закачи колата с компютъра да види за грешки. Излезе като грешка парва степен не се е включила. Накарах го да тества Вентилатора и наистина не тръгна нито на първата нито на втората степен. После запалих и включих климатика зацепи съединитела на компресора но перка не се включи. Огледах бушони всичко си е здраво. Някой ако има предположения да даде благодаря предварително.

    #2
    Освен бушони има и доста релета дето управляват перката. Подай и 12 волта да видиш дали ще развърти изобщо, ако да - търси скапани букси или умрели релета. При мен така не включваше 1-ва скорост, търсихме проблема къде ли не. Накрая се оказа, че някой "майстор" ми е демонтирал реле, което се намира вътре в купето при бушоните.
    Fiat Coupe 1.8

    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

    Коментар


      #3
      Подадох на перката 12 волта тръгна си без проблем. Явно е от някои реле ако има някой схема ще съм му много благодарен, защото нищо не намерих, като схема и релета благодаря.

      Коментар


        #4
        виж буксата на резистора
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Виж резистора на самия радиатор се намира, и след това виж таблото с бушоните и релетата което се намира на клемата на акомулатора,релето е голямо и в средата на кутията.

          Коментар


            #6
            Бих те ли ми дали някой снимка кое реле за кое е, защото от два дена търся схема на бушоните и релетата, кое за какво е но ударих на камък нищо не намирам

            Коментар


              #7
              ето го колега това дето съм оградил с червено
              Прикачени файлове
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                Но колега аз нямам такова реле мисля че при JTD то го няма това голямото реле

                Коментар


                  #9
                  Тогава като не работеше при брат ми търсихме такова табло с бушони и релета и не намерихме ,оказа се че са много видове.Аз открих кое е релето като пусках с МЕС тест на вентилатора и слушах кое щрака,но при него не работеше само едната степен.И така и не разбрах провери ли си резистора намиращ се на радиатора?Той е точно за първа степен, и ако е заминал като правиш тест ще се чува релето ще ти пише че теста е успешен,но вентилатора няма да върти,ако е заминало релето ще и се фключи предупреждение да загасиш двигателя на таблото,и при теста ще ти каже неуспешен.При Стилото с което се борих се оказа окислени контакти по това табло,заради миене на двигателя от продавачите на колата,реши се с разглобяване на таблото,почистване и друго реле.При теб след като записва грешка най-вероятно е релето,вади ги едно по едно и с мултицет ги мери,другия вариант е да ги разклатиш,та ако е лош контакт ще закачи,екуто записва грешка когато не намери релето.

                  Коментар


                    #10
                    Интересно... ейсега пробвах със МЕС да дам тест на перката но на нито една степен не се включи нито се чуваха релета нищо... а като пусна климатика перката си тръгва без проблем.. Няма никакви грешки
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Поне при теб и се чува гласа, за разлика от при мен :D :D :D

                      Коментар


                        #12
                        evgeni85 написа:
                        Интересно... ейсега пробвах със МЕС да дам тест на перката но на нито една степен не се включи нито се чуваха релета нищо... а като пусна климатика перката си тръгва без проблем.. Няма никакви грешки
                        Релето ти е за смяна,по скоро са му нагоряли контактите,щом не записва грешка намотката на релето е наред.Когато включиш климатика вентилатора се включва от пресостата,затова имаш вентилатор,пресостата дублира другата верига.

                        Коментар


                          #13
                          Де го тва реле?
                          Powered by Emzo

                          Коментар

                          Working...
                          X